داعش 4 مرد عراقی را کباب کرد (+عکس)

داعش 4 مرد عراقی را کباب کرد (+عکس)

اعدام های‌ غیره انسانی گروه تروریستی داعش ادامه دارد . گروه تروریستی گروه تروریستی داعش در اخیر ترین و بی رحمانه ترین جنایت خود 4 نفر از شهروندان استان الانبار عراق را به اتهام جاسوسی، زنده کباب کرد. به گزارش تالاب ، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارش جدیدی نوشت: داعش با انتشار فیلمی اعلام کرد 4 نفر از نیروهای بسیج مردمی عراق «الحشد الشعبی» را به اتهام جاسوسی آتش زده است.

داعش 4 مرد عراقی را کباب کرد «+عکس»

این افراد در جریان مبارزه با گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی داعش، با نیروهای دولتی عراقی همکاری میکردند. همانطور که عکس های‌ منتشر شده نشان می‌دهند گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی داعش این بار نیز لباس نارنجی را برای قربانیان خود گزینه کرده است . گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی داعش دست و پای هر کدام از 4 متهم را به وسیله زنجیر آهنی به یکدیگر بسته و سپس هر یک از آن ها را به ستون چوبی آویزان کرد در حالی که آتش در زیر انها زبانه می‌کشد.

 

داعش 4 مرد عراقی را کباب کرد «+عکس»

داعش 4 مرد عراقی را کباب کرد

 

سه نفر از چهار اعدامی، برادر هستند. گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی داعش در ماه فوریه گذشته ” معاذ الکساسبه” خلبان اردنی را نیز به اتهام همکاری با نیروهای ائتلاف آمریکایی به طور زنده در آتش سوزانده بود.

گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی داعش در جریان آتش زدن معاذ نیز لباسی نارنجی به وی پوشاند، او را درون قفسی آهنی قرار داد و سپس او را به طور زنده آتش زد. گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی گروه تروریستی داعش هر چند مدت یکبار روش جدیدی برای مجازات انتخاب میکند، غرق کردن، در آتش سوزاندن و منفجر کردن نمونه ای از این روش ها هستند.

 

جدیدترین مطالب سایت