بیوگرافی دیوید کاپرفیلد شعبده باز معروف + عکس

بیوگرافی دیوید کاپرفیلد شعبده باز معروف + عکس
بیوگرافی دیوید کاپرفیلد شعبده باز معروف
 
یکی از برترین شعبده باز های زمان حال دیوید کاپرفیلد میباشد.
 
دیوید کاپرفیلد  (زادهٔ ۱۶ سپتامبر ۱۹۵۶) با نام اصلی دیوید سِت کوتکین (به انگلیسی: David Seth Kotkin)، تردست اهل آمریکا است. ديويد كاپرفيلد در تاريخ 16 سپتامبر 1956 در شهر متاچن واقع در نيوجرسي در آمريكا از پدر و مادر يهودي ‏اهل روسيه متولد گرديد.‏

 

به گزارش تالاب او در كودكي از پدر بزرگش شعبده بازي با كارت را آموخت و در سن 12 سالگي رسمآ بعنوان جوانترين شعبده ‏باز در تاريخ آمريكا شروع بكار نموده و در 16 سالگي هم آموزش شعبده بازي را در دانشگاه نيويورك تدريس ‏مي نمود.‏ ديويد كاپرفيلد شعبده بازيهاي قديمي را به سبك مدرن و جديد و جالبي عرضه كرد و دنيا به اين نمايشها با ديد ‏بهتر و ‏هيجان انگيزتري برخورد كردند. او انقلابي بزرگي در دنياي شو و نمايش بوجود آورد.‏

بیوگرافی دیوید کاپرفیلد شعبده باز معروف + عکس

غيب كردن مجسمه آزادي از مهمترین شعبده بازی های دیوید کاپرفیلد بوده

بیوگرافی دیوید کاپرفیلد شعبده باز معروف + عکس

از مهمترين و چشمگيرترين برنامه هاي او، غيب كردن مجسمه آزادي و عبور از ميان ديوار چين و پرواز در ‏هوا بوده و همچنين تعدادي از تماشاچيان را در جايشان غيب نموده و در جائي ديگر كه آنها تصورش را نميكردند ‏ظاهر نموده است.

 

ولی وی شخصآ روشی بنام کار درمانی را که در بیش از۱۱۰۰ بیمارستان در بیش از ‏‏۳۰ کشور در مورد معلولین انجام داده است و توانسته اعتماد به نفس آنها بالا ببرد، بیشتر احساس رضایت دارد.

دیوید کاپرفیلد جوائز بیشماری دریافت نموده است و همچنین لقب شوالیه از دولت فرانسه و دکترای افتخاری از ‏دانشگاه فوردهام.‏

 

بیوگرافی دیوید کاپرفیلد شعبده باز معروف + عکس

 

دیوید کاپر فیلد به عنوان تردست بزرگ زمانه شناخته شده است و این موضوعی است که هم طرفداران و هم منتقدانش به ان اذعان دارند او با اجرای برنامه های مختلف در شبکه های تلویزیونی و جهانی و نیز کشور های مختلف نگاه دنیا را به شعبده بازی تغییر داده و تحسین بسیاری را بر انگیخته .

 

بیوگرافی دیوید کاپرفیلد شعبده باز معروف + عکس

 

یکی از ویژگی های بارز او این است که شعبده بازی های قدیمی را به سبکی مدرن و جالب عرضه میکند و تمام کسانی که شاهد نمایش های او هستند دید بهتر و هیجان انگیز تری به شعبده بازی های او دارند علی رغم آن چه که بیشتر مردم تصور میکنند قدرت تاثیر گذاری اش تا حد بسیار زیادی خارج از حیطه جادو و جادو گری است . دیوید خود بر این باور است که تعدادی از کارگردان های سرشناس در عرصه سینما از جمله ارسن ولز ، اسپیلبرگ و فرانسیس فورد کاپولا الهام بخش او در چگونگی جلب احساسات و عواطف طرفدارانش هستند.

 

کاپرفیلد رمز موفقیتش را در تمرین مداوم و مستمر میداند

بیوگرافی دیوید کاپرفیلد شعبده باز معروف + عکس

کاپرفیلد رمز موفقیتش را در تمرین مداوم و مستمر میداند و عمیقا به کسانی که علاقه مند به زندگی در سایه هنر جادو هستند چنین توصیه میکند “تمرین کنید ، تمرین کنید ، تمرین کنید و بدانید که غیر ممکن وجود ندارد”

 

دیوید بدون کمک دوربین یا جلوه های ویژه دست به کارهای اعجاب انگیز میزد و همه تماشاچیان را به شدت متحیر میکرد . این برنامه ها در بیش از ۴۰ کشور اجرا شد و تا جایی پیش رفت که در حال حاضر بینندگان کارهای حیرت آور او به بیش از ۴ میلیار نفر میرسد.

 

منابع:hayatname.blogfa.com
biograph.ir
biography-center.blogfa.com

جدیدترین مطالب سایت