بیوگرافی کامرون مایکل دیاز

بیوگرافی کامرون مایکل دیاز

بیوگرافی کامرون مایکل دیاز

 
نام كامل: CAMERON MICHELLE DIAZ اسامی مستعار: CAMI قد: 175 سانتی متر كامرون در سی ام آگوست 1972 در سن دیه گو كالیفرنیا بدنیا آمد . او ضمن اینكه یك هنرپیشه معروف و موفق است یك مدل نیز می باشد .
 
 
كامرون دختر یك پدر آمریكایی كوبایی EMILIO DIAZ به نام سركارگر كمپانی نفت و یك مادر به نام BILLIE DIAZ كه ملیتی آمریكایی ایتالیایی و آلمانی دارد و یك تاجر است می باشد .
 
 
كامرون تنها یك خواهر به نام CHIMENE دارد . تحصیلات وی دیپلم متوسطه است .
 
بیوگرافی کامرون مایکل دیاز

عکس کامرون مایکل دیاز

 
استعدادش او را به مجلاتی مانند مادمازل و seventeen و فعالیتهای تبلیغاتی برای كمپانیهایی مانند Calina Klein و كوكاكولا و لویس كشاند . بعد از ترك كردن خانه در سن 16 سالگی او به عنوان مدل به دور دنیا رفت موفقیت حرفه ای او را به ژاپن ، استرالیا ، مراكش و پاریس كشاند . كامرون در سن 21 سالگی به كالیفرنیا برگشت .
 
در سال 1994 كامرون اولین نقش خود را در فیلم كمدی – اكشن ماسك بدست آورد و ستاره ما با كمدین بزرگ جیم كری روبرو شد . بدون هیچ تجربه قبلی او یك نقش اصلی در این فیلم بازی كرد .
 
بعد از بازی در فیلم ماسك كامرون دیاز درخواستهای زیادی از طرف چند فیلمساز برجسته برای بازی در فیلمهایشان دریافت كرد . در حالیكه كامرون برای ایفای نقش در نسخه تبدیل به فیلم شده بازی معروف مورتال كمبات آموزش می دید مچ دستش صدمه دید كه باعث شد از بازی در این فیلم صرفنظر كند .
 
بیوگرافی کامرون مایکل دیاز

کامرون مایکل دیاز

 
در عوض او یكسری فیلمهای مستقل ساخت كه شامل “the last super” و “Feeling Minnesota” با شركت “Keanu Reeves” و “she’s the One” با شركت « اِد بِرنز » و « جنیفر آنیستون » و “Head Above Water” با شركت “Harrey Keitey” می شد .
 
 
در سال 1997 شایعاتی در مقالات از نامزد شدن كامرون برای بازی در برابر جولیا رابرتز در فیلم كمدی پرطرفدار “My Best Friend Wedding” بوجود آمد با وجود اینكه این درخواست برای كامرون فرستاده شد او به ظاهر شدن در فیلمهای مستقل با هزینه كم از قبیل « چیزهای خیلی بد » ، « چیزهایی كه فقط با نگاه كردن به او می توانی بگویی » ادامه داد .
 
در پاییز سال 2000 او در « فرشته های چارلی » ظاهر شد و پروژه بعدی او فیلمی از مارتین اسكورسیزی است كه در برابر لئوناردو دی كاپریو ایفای نقش می كند . علت شهرتش به خاطر بازی در فیلم . است SOMTHING ABOUT MARY درآمد وی از فیلم CHARLIE`S ANGELS و FULL THROTTLE بیست میلیون دلاربوده است .
 
بیوگرافی کامرون مایکل دیاز

کامرون مایکل دیاز

 
كامرون به خرافات اعتقاد راسخ دارد .

دوستان پسر: 1- CARLOS DE LA TORRE ، شغل : تهیه كننده ، 1995-1990 2- MATT DILLON ، شغل : بازیگر ، 1998-1996 3- JARED LETO ، شغل : بازیگر ، 2003-1999 4- ROBBIE WILLIAMS ، شغل : خواننده 5- JUSTIN TIMBERLAKE ، شغل : خـوانـنـده ، 2003 تـا كنون

 
جدیدترین مطالب سایت