بازیگر نقش رهبر در سریال معمای شاه کیست ؟ + عکس

بازیگر نقش رهبر در سریال معمای شاه کیست ؟ + عکس

عکس های از نقش آیت الله خامنه ای در سریال معمای شاه 

هنگامی که کمی بیشتر سریال معمای شاه را از شبکه یک ببینید متوجه میشوید که گریم های این سریال فوق العاده است در ادامه گریم فوق العاده آیت الله خامنه ای به نمایش گذاشته است که به تالاب همراه میشوید.

 

سریال تاریخی معمای شاه که با هزینه ی دویست میلیاردی در مدت زمان 5 سال ساخته شده است در مورد زندگی محمد رضا شاه پهلوی پس از ازدواج با ملکه فوزیه تا زمان مرگش است . بازیگران زیادی در این سریال ایفای نقش میکنند که 80 نفر از آنان نقش ثابت دارند

 

در این میان ، بازیگر با استعدادی نقش جوانی رهبر انقلاب را بازی میکند .سریال «معمای شاه» در قسمت شنبه شب گذشته، از تصاویر رهبر معظم انقلاب در دوران اسارت در زندان ساواک رونمایی کرد.

 

سریال «معمای شاه» در قسمت دو شب قبل خود (شنبه 25 دی 95)، به روایت دورانی که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در زندان شاه و تحت بازجویی عناصر ساواک قرار داشت پرداخت. در این قسمت، تصویری از رهبر انقلاب در آن ایام به نمایش درآمد. نقش رهبر انقلاب در زندان ساواک را «علیرضا مهران» بازیگر تئاتر ایفا کرده است.

 

بازیگر نقش رهبر در سریال معمای شاه کیست ؟ + عکس

نقش رهبر انقلاب در معمای شاه 

 

گفتنی است، به گزارش تالاب در قسمت‌های قبلی این سریال همچنین تصاویر بازسازی شده‌ای از امام خمینی(ره)، آیت‌الله شهید بهشتی، شهید مرتضی مطهری، دکتر شریعتی، مرحوم هاشمی رفسنجانی و… به نمایش درآمده بود.

 

جدیدترین مطالب سایت