با پرمخاطب ترین فیلم های سال جدید آشنا شوید + عکس

با پرمخاطب ترین فیلم های سال جدید آشنا شوید + عکس

بهترین فیلم های کدام هست ؟

کسانی که بسیار دنبال فیلم هستند و همیشه سعی میکنند در این زمینه هیچ وفت عقب نیوفتند این مطلب را از سایت تالاب بخوانید.

 

دیدن فیلم های با هیجان بالا برخی از اوقات لازم است تا روحیه ما را هم کمی تغییر دهند و از دیدن آن لذت ببریم. برای شما پیشنهادهای عالی فیلم های هیجانی در سال داریم. 

 

در سال ۲۰۱۶، نمایش عمومی فیلم‌های موفقی همچون «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story)، «در جستجوی دوری» (Finding Dory)

 

و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War)، به گیشه سینمای امریکا رونق بخشید. البته ناگفته نماند که فیلم‌های مستقلی همچون «مهتاب» (Moonlight) و «جادوگر» (The Witch) نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند.

 

براساس پیش‌بینی‌ها، در سال ۲۰۱۷ نیز گیشه فروش به تسخیر تعداد زیادی از فیلم‌های دنباله‌دار در خواهد آمد. با اطمینان می‌توان گفت که سال جدید میلادی، برای علاقمندان به دنیای سینما بسیار پربار و خاطره انگیز خواهد بود.

 

دایره (The Circle)

کارگردان: جیمز پونسالت

بازیگران: اما واتسون، تام هنکس و کارن گیلان

تاریخ اکران: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

با پرمخاطب ترین فیلم های سال جدید آشنا شوید + عکس

به گزارش تالاب اگر کتابی که فیلم «دایره» با اقتباس از آن ساخته شده است را مطالعه کرده باشید، علت هیجان‌انگیز بودن این فیلم را به خوبی متوجه می‌شوید. فیلم «دایره» با نگاهی منتقدانه و تکان‌دهنده، علاقه غیرمنطقی مردم جوامع امروزی به دنیای انفورماتیک و رسانه‌های اجتماعی را مورد نکوهش قرار می‌دهد.

 

نشانه‌های هشدار دهنده در بعضی از بخش‌های این کتاب به وضوح قابل مشاهده هستند، اما این نشانه‌ها هنگامی مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌‌دهند که بحث حریم خصوصی و دسترسی به اطلاعات به میان می‌آید.

 

نگهبانان کهکشان ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2)

کارگردان: جیمز گان

بازیگران: کریس پرت، وین دیزل، دیو باتیستا، زویی سالدانا و بردلی کوپر

تاریخ اکران: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

با پرمخاطب ترین فیلم های سال جدید آشنا شوید + عکس

فیلم «نگهبانان کهکشان» یکی از انرژی بخش‌ترین آثار سینمایی استودیوی مارول به حساب می‌آید. این فیلم از هر لحاظ، جذاب، سرگرم‌ کننده و الهام‌بخش بوده است و شواهد امر نشان می‌دهد که قسمت دوم آن نیز می‌تواند چنین حال و هوایی را به مخاطبان القا کند. مهم‌تر از همه اینکه این فیلم، شخصیت گروت نوجوان را به طرفداران سینمای علمی تخیلی معرفی خواهد کرد. احتمالاً این شخصیت یکی از بامزه ترین کاراکترهای سینمایی سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

 

زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman)

کارگردان: پتی جنکینز

بازیگران: گل گدوت، کریس پاین و رابین رایت

تاریخ اکران: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

با پرمخاطب ترین فیلم های سال جدید آشنا شوید + عکس

در دورانی که ابرقهرمانان مرد حرف اول و آخر را می‌زنند، حضور زن شگفت‌انگیز می‌تواند این حال و هوا را کمی تغییر دهد. پتی جنکینز که به واسطه کارگردانی فیلم جنایی «هیولا» شهرت یافته است، سکان هدایت پروژه تولید فیلم «زن شگفت‌انگیز» را در اختیار دارد. بسیاری از اهالی سینما، توانایی جنکینز در زمینه کارگردانی را ستایش می‌‎کنند. از سوی دیگر، حضور گل گدوت و رابین رایت در این فیلم، بسیار امید بخش است.

 

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)

کارگردان: جان واتس

بازیگران: تام هالند، مریسا تومه، رابرت داونی جونیور و زندیا کلمن

تاریخ اکران: ۱۶ تیر ۱۳۹۶

با پرمخاطب ترین فیلم های سال جدید آشنا شوید + عکس

نوجوانان و طرفداران کم سن و سال فیلم‌های ابرقهرمانی، برای بازگشت «مرد عنکبوتی» به دنیای سینمایی مارول روز شماری می‌کنند. در فیلم «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی»، چشمه‌ای از هنرنمایی تام هالند را در نقش این ابرقهرمان پرجنب و جوش مشاهده کرده‌ایم. جدیدترین نسخه از فیلم «مرد عنکبوتی» تحت نظارت دقیق کوین فیگ

 

(مدیر عامل استودیوی فیلمسازی مارول) در دست تولید می‌باشد. در این فیلم، پیتر پارکر نوجوان با احساس نگرانی‌ شدید دست و پنجه نرم‌ می‌کند، زیرا برای نجات مردم نیویورک باید با یک تهدید قریب‌الوقوع مواجه شود.

 

جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes)

کارگردان: مت ریوز

بازیگران: وودی هارلسون، جودی گریر و اندی سرکیس

تاریخ اکران: ۲۳ تیر ۱۳۹۶

با پرمخاطب ترین فیلم های سال جدید آشنا شوید + عکس

سومین قسمت از فرانچایز «سیاره میمون‌ها»، حماسی‌ترین و پرفراز و نشیب ‌ترین قسمت آن به حساب می‌آید. سزار که رهبری انقلاب میمون‌ها را بر عهده دارد، هرگز تا این حد خشمگین نبوده است. در این فیلم، او خود را برای یک جنگ تمام عیار با نژاد بشر آماده می‌کند. ناگفته نماند که در فیلم «جنگ برای سیاره میمون‌ها» یکی از شخصیت‌های نسخه قدیمی این فرانچایز نیز حضور خواهد داشت.

 

والرین و شهر هزار سیاره (Valerian and the City of a Thousand Planets)

کارگردان: لوک بسون

بازیگران: کارا دلوین، ایتن هاک، دین دی‌هان و جان گودمن

تاریخ اکران: ۳۰ تیر ۱۳۹۶

 

با پرمخاطب ترین فیلم های سال جدید آشنا شوید + عکس

این فیلم یک اثر علمی تخیلی مهیج، سرگرم کننده و خیال انگیز است که طی سال‌های اخیر، جای خالی آن در صنعت سینمای معاصر احساس شده است. حال و هوای بسیاری از فیلم‎های سینمایی سال ۲۰۱۶ میلادی، تاریک، ملال‌آور و بدبینانه بوده است. به هر حال، تولید فیلم‌هایی نظیر «والرین و شهر هزار سیاره» می‌تواند این روند را تغییر دهد. این فیلم، پرطراوت، منحصربفرد و خوش‌بینانه است. حتی در سال میلادی آینده نیز می‌توانیم شاهد تولید چنین آثاری باشیم.

 

دانکرک (Dunkirk)

کارگردان: کریستوفر نولان

بازیگران: تام هاردی، کیلین مورفی، هری استایلز و مارک رایلنس

تاریخ اکران: ۳۰ تیر ۱۳۹۶
با پرمخاطب ترین فیلم های سال جدید آشنا شوید + عکس

کریستوفر نولان به عنوان یکی از خوش ‎فکرترین فیلمسازان سینمای معاصر شناخته می‌شود. تقریباً تمامی سکانس‌های فیلم‌های او بی‌عیب و نقص از کار در آمده‌اند. طی سال‌های اخیر، نولان تولید فیلم‌های ابرقهرمانی و ادیسه‌های فضایی را در دستور کار خود قرار داده بود. ظاهراً این کارگردان برجسته امریکایی،

 

به تازگی تغییر رویه داده و سکان هدایت پروژه تولید یک فیلم جنگی به نام «دانکرک» را در اختیار گرفته است. افرادی که با سبک فیلمسازی نولان آشنایی دارند، این موضوع را به فال نیک می‌گیرند. ناگفته نماند که تماشای فیلم «دانکرک» در سالن‌های مجهز به فناوری نمایش IMAX می‌تواند تجربه‌ فوق‌العاده‌ای را برای طرفداران سینما رقم بزند.

 

بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049)

کارگردان: دنی ویلنو

بازیگران: رایان گاسلینگ و هریسون فورد

تاریخ اکران: ۱۴ مهر ۱۳۹۶
با پرمخاطب ترین فیلم های سال جدید آشنا شوید + عکس

بیش از سه دهه از نمایش عمومی فیلم پیشگامانه «بلید رانر» (به کارگردانی ریدلی اسکات) می‌گذرد. در قسمت جدید این فیلم که «بلید رانر ۲۰۴۹» نام دارد، هریسون فورد یک بار دیگر نقش ریک دکارد را بازی خواهد کرد. دکارد افسر اداره پلیس کلان شهر لس‌آنجلس است که برای از بین بردن گروهی از انسان‌نماهای شبیه سازی شده،

 

عازم ماموریتی خطرناک می‌شود. با توجه به اینکه دنی ویلنو سکان هدایت فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» را در اختیار خواهد داشت، شور و اشتیاق طرفداران سینما برای تماشای این فیلم دو چندان خواهد شد. ویلنو کارگردانی فیلم تحسین شده «ورود» (Arrival) را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

 

ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok)

کارگردان: تایکا وایتیتی

بازیگران: کریس همسورث، مارک روفالو و تسا تامپسون

تاریخ اکران: ۱۲ آبان ۱۳۹۶
با پرمخاطب ترین فیلم های سال جدید آشنا شوید + عکس

در سال ۲۰۱۷، استودیوی مارول حال و هوای کمدی فیلم‌های ابرقهرمانی خود را افزایش خواهد داد. تایکا وایتیتی در مصاحبه با وب سایت Polygon خاطر نشان کرده است که تفاوت‌ ویژگی‌های شخصیتی ثور و هالک، سکانس‌هایی طنزآمیز را در فیلم «ثور: راگناروک» رقم خواهد زد. البته ناگفته نماند که لوکی و دکتر استرنج نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

 

تایکا وایتیتی به واسطه کارگردانی فیلم‌‎های کمدی نامتعارف شهرت یافته است. در فیلم‌های او، کارکترهای اصلی داستان پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های فراوان، دچار تحول شخصیتی می‌شوند. با این اوصاف، جدیدترین فیلمِ وایتیتی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین فیلم‌هایی باشد که با محوریت شخصیت ثور ساخته شده است.

 

لیگ عدالت (Justice League)

کارگردان: زک اسنایدر

بازیگران: گل گدوت، بن افلک، هنری کویل و ازرا میلر

تاریخ اکران: ۲۶ آبان ۱۳۹۶
با پرمخاطب ترین فیلم های سال جدید آشنا شوید + عکس

در فیلم «لیگ عدالت»، ابرقهرمانان نام‌آشنای کمیک‌های DC به یکدیگر ملحق خواهند شد. در این فیلم هیجان‌انگیز، سوپرمن، بتمن و زن شگفت‌انگیز برای تحقق هدفی مشترک با سایبورگ، فلش و آکوامن هم‌پیمان خواهند شد. براساس اظهارات سازندگان فیلم «لیگ عدالت»، بر خلاف تصور بسیاری از طرفداران سینما،

 

ضرب‌آهنگ این فیلم به مراتب ارام‌تر از فیلم «یتمن علیه سوپرمن» خواهد بود. فیلم «لیگ عدالت» رابطه میان این ابرقهرمانان و تفاوت‌های شخصیتی آنها را به نمایش در خواهد آورد.

 

اگر در این فیلم به اندازه کافی از چاشنی طنز استفاده شود، می‌توانیم انتظار تماشای فیلمی شبیه به «انتقام‌جویان» را داشته باشیم. صادقانه باید بگوییم که در حال حاضر، دنیای سینمایی DC می‌تواند حال و هوای کمدی آثار جدید خود را افزایش دهد.

جدیدترین مطالب سایت