برترین بازی های سیستم اندروید در سال 2017

مجموعه : موبایل
برترین بازی های سیستم اندروید در سال 2017

معرفی برترین بازی های سیستم اندروید در سال 2017

 

در این مطلب برترین بازی های اندرویدی را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که قرار است در سال جدید عرضه شوند.

 

بهترین بازی ها برای سال 2017

با آغاز سال ۲۰۱۷ شاید تصور کنید باید تنها به دور از کنسول های بازی به جای دیگری پرواز کنید تا تعطیلاتتان را بگذرانید. اما حقیقت آن است گیمرها حتی به دور از کنسول های بازی بر روی تلفن های همراه و تبلت هایشان تجربه مشترکی از پرواز و بازی را تجربه خواهند کرد. ما در آغاز سال جدید قصد داریم به بهترین بازی هایی که ممکن است بر دستگاه آیفون، آیپد و یا تلفن همراه اندرویدیتان داشته باشید می پردازیم.

 

THAT DRAGON, CANCER

برترین بازی های سیستم اندروید در سال 2017

برترین بازی های سیستم اندروید در سال 2017

 

مطمئن نیستم اگر آیفون یا آیپد دارید بهترین بازی برای بازی کردن That Dragon, Cancer باشد. اما به هر حال، تجربه این بازی برایتان جالب خواهد بود. بازی That Dragon, Cancer یک داستان نیمه اتوبیوگرافیک از دو توسعه دهنده است که درباره مبارزه فرزندشان “جوئل” با سرطان ساخته شده است. بنابراین، با یک بازی دلخراش و سوزناک روبرو خواهید بود. به هنگام بازی مطمئن شوید در جای مناسب و آرام نشسته اید، هدفون گذاشته اید و با دقت کامل داستان را دنبال می کنید.

 

REIGNS

برترین بازی های سیستم اندروید در سال 2017

بازی های سیستم اندروید در سال 2017

 

نوشتن عبارت “فانتزی مشعل مانند” به منظور شرح این بازی عجیب است. اما بهترین توصیف برای تعریف بازی “Reigns” و یا “حاکم” می باشد. در بازی Reigns باید در نقش یک پادشاه ظاهر شوید. کسیکه گرچه همه چیز است اما ممکن است در راندهای بعدی نابود گردد. با تصمیمات جوانب راست و یا چپ و افزایش یا کاهش قدرت های موافقین و مخالفین (کلیسا، مردم، ارتش و بانک) ممکن است جانتان در خطر بیافتد.

در این بازی باید یک شاخه را فوق العاده قوی یا ضعیف کنید. هنگامیکه سلطنت پادشاهی به پایان می رسد سلطنتی دیگر آغاز می شود. به هر حال، این بازی هم طرفداران خاص خودش را دارد.

 

CRASHLANDS

برترین بازی های سیستم اندروید در سال 2017

معرفی برترین بازی های سیستم اندروید

 

شما یک بیگانه در سرزمین بیگانگان هستید و همچنان که باید نقش یک بیگانه حرفه ای در قطع درختان و ساخت اسلحه و اسباب و اثاثیه از چوب های قطعه شده را ایفا کنید، بازی را ادامه خواهید داد.

به هر حال، این سبک بازی ها در نوع خود شلوغ و مزدحم به شمار می روند. اما Crashlands یکی از بهترین بازی ها در این سبک می باشد. شاید در ابتدا مبارزه برایتان خسته کننده باشد.

 

اگرچه این کلیک کردن های ساده بازی را بیشتر بر کشف و ساخت متمرکز کرده است. بنابراین، اگر تصور می کنید طرفدار این سبک بازی های شلوغ باشید Crashlands را از دست ندهید!

 

SEVERED

برترین بازی های سیستم اندروید در سال 2017

در حالی که اکثر بازی ها مناسب با رفت و آمدهای کوتاه است, “Severed” قطعا ارزش نشستن و اختصاص دادن زمان را به خودش دارد. بنابراین، اگر طرفدار بازی های در سبک هنری و اول شخص هستید این بازی را از دست ندهید. 

 

جدیدترین مطالب سایت