تولید بزرگترین تبلت جهان توسط شرکت لنوو + عکس

مجموعه : موبایل
تولید بزرگترین تبلت جهان توسط شرکت لنوو + عکس

تولید بزرگترین تبلت جهان توسط شرکت لنوو

 
بزرگترین رایانه لوحی که هم‌اکنون در بازار جهانی فروخته می‌شود iPad اپل است که با نمایشگر 10 اینچی، بدنه باریک و ظاهر زیبا عرضه می‌شودالبته تبلت‌های مشابه و هم‌اندازه آن ساخت دیگر شرکت‌ها هم به‌وفور در بازار یافت می‌شوند. اما آیا تاکنون در مورد اندازه‌های دیگر این محصول هم فکر کرده‌اید؟

 

در دنیای رایانه‌های لوحی اندازه نمایشگر تنها با یک یا دو اینچ تغییر می‌کند، اما شرکت لنوو محصول جدیدی در این زمینه تولید کرده است که Horizon نام دارد و از اواخر ماه جاری میلادی با قیمت 1500 دلار وارد بازار می‌شود و با تمامی تبلت‌های موجود در بازار جهانی متفاوت است.

 

به گفته کارشناسان، این نخستین رایانه لوحی در جهان محسوب می‌شود که با نمایشگر 27 اینچی ساخته شده است و از این نظر می‌توان آن را از رایانه‌های شخصی هم بزرگتر دانست.

 

به همراه این رایانه لوحی یک موشواره و صفحه‌کلید بی‌سیم هم به کاربر داده می‌شود و از دیگر قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای آن می‌توان به سیستم‌عامل ویندوز 8 با قابلیت اجرای بیش از 4 میلیون ابزار و برنامه، دو ورودی USB، چهار اسپیکر باکیفیت، یک وبکم در قسمت بالا، یک ترابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه، ورودی هدفون و میکروفون، رم 8 گیگابایتی و خروجی HDMI اشاره کرد.

 

برای این رایانه لوحی غول‌پیکر از پردازنده i5 اینتل استفاده شده است که در لپ‌تاپ‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین اگر کاربران 200 دلار بیشتر پرداخت کنند می‌توانند آن را با پردازنده i7 در اختیار بگیرند.

 
منبع : نارنجی
 
جدیدترین مطالب سایت