حذف پیام ها در چت های تلگرام

مجموعه : موبایل
حذف پیام ها در چت های تلگرام

 حذف پیام ها در چت های دو نفره تلگرام! + تصاویر

 

از این پس می توانید در چت های دو نفره تان در تلگرام پیام هایتان را تا 48 ساعت پس از فرستادن پاک نمایید.

 

تلگرام ظاهراً سال نو میلادی را با تمام قوا آغاز کرده است. این شرکت پس از آنکه پشتیبانی از نسخه های خیلی قدیمی اندروید را کنار گذاشت، آپدیت بزرگ دیگری در اختیار کاربران این اپلیکیشن روی سیستم های عامل اندروید و iOS قرار داده که ویژگی های بسیار قابل توجهی به آن افزوده است.

 
 تلگرام در تازه ترین بروزرسانی خود، پاک کردن پیام های فرستاده شده را ممکن کرد

 

اول از همه اینکه حالا می توانید پیام هایی که به تازگی فرستاده اید را برای همه پاک کنید.

 

بنابراین اگر اپلیکیشن تلگرام خود را به نسخه ی 3.16 بروزرسانی کنید، قادر خواهید بود هر پیامی که ظرف 48 ساعت گذشته برای دیگران فرستاده اید را پاک کنید؛ به گونه ای که دیگر از سوی دریافت کنندگان قابل دیدن نباشد.

 

تلگرام در بروزرسانی اخیر خود به قابلیت دیگری نیز مجهز شده است که به کاربران اجازه می دهد چه روی دستگاه های اندرویدی و چه دستگاه های مجهز به iOS، آمار مصرف دیتای خود را مشاهده کنند. این قابلیت آمار دیتای مصرفی را در هنگام استفاده از دیتای موبایل، وای فای، و یا هر ارتباط دیگری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

آپدیت اپلیکیشن تلگرام برای کاربران اندرویدی کمی بیشتر مایه گذاشته و چند قابلیت جدید دیگر نیز برای آنها به ارمغان آورده است؛ از جمله قابلیت گروه کردن پیام های یک فرستنده و قاب معلق نمایش تاریخ هنگام اسکرول کردن.

 

به علاوه، در این آپدیت تازه، در نسخه ی اندرویدی، کاربران تلگرام با بازگشت به صفحه ی چت، به محل قبلی اسکرول بازخواهند گشت، نه انتهای مکالمه.

 

قابلیت به اشتراک گذاری فایل در نسخه ی اندروید بهبود یافته و استفاده از آن بسیار راحت تر شده است چرا که حالا می توانید فهرستی از فایل هایی که به تازگی مستقیماً دانلود شده اند را روی صفحه ی به اشتراک گذاری ببینید.

 

علاوه بر اینها نسخه ی اندروید تلگرام حالا از کیبورد گوگل یا جی بورد (Gboard) نیز پشتیبانی می کند و می توانید با استفاده از این کیبورد مستقیماً فایل GIF ارسال یا دریافت کنید. دستگاه هایی که به اندروید 7.1.1 نوقا مجهز هستند قادر به نمایش یک منوی دسترسی سریع با چند چت روی صفحه ی هوم خواهند بود.

 

و در نهایت اینکه، چند ایموجی جدید (گاوچران، دلقک و چهره ی بیمار) حالا از سوی نسخه ی اندروید تلگرام پشتیبانی می شوند. 

 

حذف پیام ها در چت های تلگرام

حذف پیام ها در چت های تلگرام

آمار دیتای مصرفی

حذف پیام ها در چت های تلگرام

حذف پیام ها در چت های تلگرام

ایموجی های جدید تلگرام

حذف پیام ها در چت های تلگرام

نمایش فایل های تازه دانلود شده

 

جدیدترین مطالب سایت