معرفی و مشخصات گوشی لنوو A6600

مجموعه : موبایل
معرفی و مشخصات گوشی لنوو A6600

 

کمپانی لنوو از سری جدید گوشی های خود رونمایی کرد که A6600 نام دارد.

 

تا کنون شایعات زیادی حول عرضه گوشی میان‌رده دیگری از جانب لنوو منتشر شده است؛ اما اکنون به لطف بررسی این گوشی هوشمند برای دریافت تائیدیه TENAA چین، مشخصات فنی و تصاویر این گوشی لنوو با مدل A6600 نامیده می‌شود به بیرون درز پیدا کرده است.

 

معرفی و مشخصات گوشی لنوو A6600

 

محصول میان رده گوشی لنوو A6600 به صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ مجهز است و چیپست ۶۴ بیتی مِدیاتِک SoC با پردازنده چهارهسته‌ای که از فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز استفاده می‌کند در این محصول جا خوش کرده است. یک گیگابایت رم از نوع DDR3 به همراه ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، سایر مشخصات گوشی لنوو A6600 را تشکیل می‌دهد.

 

با این حساب باید گفت که از لحاظ سخت‌افزاری زیاد نمی‌توان روی این محصول حساب باز کرد.درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز در گوشی لنوو A6600 برای افرادی که نیاز به حافظه بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات دارند تعبیه شده است، این گوشی از ۳۲ گیگابایت مموری پشتیبانی می‌کند. ‍

 

معرفی و مشخصات گوشی لنوو A6600

 

دوربین اصلی گوشی لنوو A6600 8مگاپیکسل و دوربین سلفی محصول جدید لنوو ۵ مگاپیکسل است و در خصوص سیستم‌ عامل نیز لنوو اندروید ۴.۴.۴ را برای این گوشی در نظر گرفته است؛ البته انتظار می‌رود در آینده آپدیت اندروید آب نبات چوبی برای این محصول نیز از جانب لنوو عرضه شود.

 

گوشی میان رده جدید لنوو از شبکه مخابراتی ۴G LTE پشتیبانی می‌کند و ضخامتی معادل ۷.۵ میلی‌متر دارد. گوشی لنوو A6600 در سه رنگ سفید، نقره ای و طلایی با قیمت صد و ده دلار روانه بازار خواهد شد.

 

 

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

 

جدیدترین مطالب سایت