طالع بینی ازدواج متولد شهریورماه (مرد و زن)

طالع بینی ازدواج متولد شهریورماه (مرد و زن)

طالع بینی ازدواج متولد شهریورماه

 

مرد متولد شهریور، نماد: سنبله

و حالا مرد عجیب و غریبی را معرفی خواهم کرد. این مرد, کسی است که گاهی شانس خود را در قمار امتحان می کند. او رگ گواست و آنقدر سرد و بی احساس است که گاهی با خود فکر می کنید چه اشتباهی کرده اید که به او اینطور رفتار می کند.

 

اما قبل از آنکه نامه اعتراض آمیزی برای ما بفرستید،, باید بگویم همهء مردان برج شهریور اینگونه نیستند. متولدین مرد این برج چه جذاب باشند, چه نباشند, معمولاً دوست داشتنی به نظر میرسند.

 

بیشتر آنها پوستی به لطافت ابریشم و به صافی نهر کوهستان, بدون جوش و لک دارند. آنها چشمانی قشنگ و معمولاً قهوه ای رنگ دارند که مثل ستاره ها می درخشند. مرد متولد برج شهریور بلند قد و لاغر اندام است.

 

او نمونهء بلندی ?سبزه بودن? و خوش تیپی است. به لباسهایش اهمیت زیادی می دهد و اغلب سنتی است, حتی وقتی که اهل مد می شود و به همین علت احساس ناراحتی می کند.

 

او پولش را صرف خرید لباسهای ساده و سنگین و عینک آفتابی موقری می کند و با کراواتی فوق العاده به لباسها جلوه می دهد. برخی از مردان متولد برج شهریور کمی سرد و بعضی دیگر مشخصاً سرد و بی روحی هستند.

 

برای مرد متولد این برج سخت است که خود را از نظر عاطفی متعهد کند چون می ترسد کنترل اوضاع از دستش خارج شود.

 

او احساسات خود را به طریقی معتدل و دقیق بیان می کند. سیارهء او – مریخ – سبب می شود بیش از قلب از طریق ذهن احساس کند. بسیاری از انها وقتی روش منطقی را انتخاب می کنند. احساس امنیت بیشتری دارند.

 

مرد شهریور مردی کوشاست و برای رسیدن به آنچه می خواهد سخت تلاش و کار می کند ولی الزاماً تلاش او همیشه به سمت پیشرفت و صعود نیست.

 

چون بر عکس متولدین برجهای دیگر جاه طلبی های حیرت انگیز به او القا شده است. او مثل متولدین برجهای قابل تغییر، به دگرگونی و تحول در زندگی نیازمند است. گاهی نظرش را چنان تغییر می دهد, که فکر می کنید می خواهد شما را اذیت کند. از آنجا که ابراز احساسات برای او آسان نیست, پدر خوبی نخواهد بود, هر چند که خودش می خواهد باشد.

 

اما برای او سخت است که خودمانی رفتار کند. او پدری بسیار منضبط است و وقتی بچه ها تکالیف مدرسه را انجام ندهند الم شنگه به پا می کند. پدر شهریوری گاهی فراموش می کند که او مدیر مدرسه نیست یا حتی اگر باشد، خانه مدرسه نیست او باید بفهمد که تعلیم و تربیت همه چیز نیست و عاطفه و محبت مهمتر است. در هر مرحله ای از زندگی که این نکته را بفهمد و به درستی رفتار کند, مردی خشنود و با احساس خواهد بود.

 

زن متولد شهریور، نماد: سنبله

طالع بینی ازدواج متولد شهریورماه (مرد و زن)

مهمترین نشانه در طالع بینی زن متولد شهریور باکرگی،‌ دوشیزگی، و طبیعی بودن است و همین برای توصیف دختر متولد این برج کافی است. دختران متولد این برج بطور کلی هیچ وقت مثل مردم دیگر رفتار نمی کنند.
 
نه عصبانی می شوند و دردسر درست می کنند و نه یک دفعه غیبشان می زند. او عمداً می خواهد که مثل طبیعت به نظر برسد.
 
(نه منظور من این نیست که او لباس نمی پوشد و سخت است) او ندرتاً آرایش می کند. اگر زنی روستایی باشد, مطمئن باشید از ریشهء گشنیز و کرفس یا چیزی شبیه به ان, مواد آرایشی درست کرده و مصرف می کند. او مادر محشری است.
 
برای او خیلی مهم است که بچهء باهوشی داشته باشد. اما باید بداند که بچه همان اندازه که به آموزش و یادگیری نیاز دارد به عشق و محبت هم نیازمند است.زن شهریور باید به خاطر داشته باشد که گاهگاه کتابش را کنار بگذارد و کودک را در آغوش بگیرد. او یک ریز به دنبال علایم هوشمندی در نوازادش است و حتی شاید گاهی فکر کند که نوزاد کوچولو از نظر هوش مشکل دارد!
 
در عین هر کاری که بتواند برای بچه انجام می دهد و از سپیدهء صبح تا بوق سگ از او پرستاری می کند. یادتان باشد که او خوددار است. پس انتظار نداشته باشید که مثل متولدین برجهای آبی ناگهان فوران کند, یا مثل دخترهای متولد برج اسد و میزان جذاب و لوند باشد.
 
در عوض چشمهای او تمام مدت شما را به دقت نگاه می کند و سعی دارد به کنه وجود شما پی ببرد. پشتکار او سبب می شود که دستیار خوبی باشد و هر رئیسی به او واقعاً اعتماد کند.
 
او فمینیست سرسختی است ولی می خواهد که او را مثل یک انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید. در زندگی برخی از زنهای متولد این برج لکه هایی هست که دوست دارند آنها را مثل غلطهای تایپی با غلط گیر پاک کند و اگر موفق شود از خوشحالی بال در می آورد.
 
جدیدترین مطالب سایت