طالع بینی مصری فروردین ماه

طالع بینی مصری فروردین ماه

طالع بینی مصری فروردین ماه

متولدین این ماه از لحاظ خانوادگی و به خصوص ازدواج و همسریابی، نیاز به دقت زیاد دارند. زیرا این افراد برای رسیدن به تعادل در زندگی، لازم است همسران خود را از متولدین برجی كه خصوصیات كاملاً متضاد با آنان دارند، انتخاب نمایند. به طور مثال، خوب است كه این افراد با متولدین برج سرطان ازدواج نمایند .
 
 
متولدین این ماه عموماً دارای قدی متوسط – چهره‎ای لاغر – نگاه بلند – چشم سرمه‎ای – گربه‎ای یا میشی هستند. از آنجایی كه متولدین فروردین در معرض میدان مغناطیسی نسبتاً ضعیف قرار دارند، رشد ملكات و صفات نیك در آنها در حد میانه بوده و اینان در برخورد با مسائل و مشكلات زندگی، عكس‎العمل ضعیف از خود نشان می‎دهند.
 
اینان در برخورد با افراد، اغلب شیوه بی‏طرقی و بی‎تفاوتی را در پیش می‎گیرند. از نظر پیشرفت در زندگی اجتماعی، در موقعیت متوسط و بعضاً ضعیف قرار دارند .

 

متولدین این ماه از لحاظ فكری و روانی، در موضع نه چندان قوی قرار دارند و این برای آنان یك حسن به شما می‎آید. زیرا این افراد به علت این كه كمتر خود را درگیر مسائل فكری و روانی می‎كنند، از یك زندگی آرام و عمر نسبتاً طولانی برخوردار می‎شوند. این افراد اغلب نقش وكیل فامیل و خویشان را دارند و در امورات مختلف ممكن است مورد مشورت آنان قرار بگیرند .

طالع بینی مصری فروردین ماه

متولدین برج حمل اغلب از صحرا و مرتع زارها خوششان می‎آید و مایلند در مناطق خلوت و دور افتاده زندگی كنند .

 

هر چه تاریخ تولد متولدین این ماه به پایان فروردین ماه نزدیك شود، از صفات منفی آنها كاسته شده و به سمت اعتدال نزدیك می‎شوند .

 

از مشخات دیگر متولدین این ماه، به خصوص از دهم فروردین به بعد، پیش‎بیی فعالیتهای تجاری و اقتصادی و زندگی خانوادگی متنوع است. این افراد از نظر فكری بی ثبات اما میل به تعادل دارند.

 

افراد متولد بیستم فروردین ماه به بعد، اغلب دارای طبعی متغیر – آتشین مزاج – ستیزه‎جو – كم جوش و تنگ نظر می‎باشند. اینان در امور كاری و شغلی، سخت‎گیر و وسواسی بوده و با این همه افرادی خوش شانس و كم و بیش موفق هستند .

 

متولدین دهه سوم این ماه اغلب افرادی سالم، با طول عمر زیاد هستند. اینان از لحاط فكری در موقعیت خوبی قرار دارند و در امور شغلی و اقتصادی، به پیشرفتهای خوبی دست می‎یابند.

 

محل سكونت این افراد اغلب ثابت، اما شغل متحرك و متفاوت دارند. اینان از لحاظ اجتماعی افرادی خوش برخورد، صمیمی و مردمدار هستند. گرچه این افراد اغلب اهل گذشت هستند، اما اگر كدورتی عامل قطع رابطه آنان با دوستان و خویشان گردد، كمتر ممكن است برای آشتی پیش قدم شوند .

 

متولدین این ماه اغلب از نظر خانوادگی، تنوع طلب، خوشرو و با گذشت هستند. فرزندان این افراد اغلب سركش و ستیزه‎جو هستند، اما از نظر اجتماعی رفتار سالمی دارند .

 

به طور كلی متولدین این ماه افرادی میانه‎رو، طبیعت دوست، احساساتی و اغلب متغیر بوده و با این وجود افرادی موفق می‎باشند .

 

مشاغل این افراد اغلب وكالت – قضاوت – رویگری – قصابی – چوپانی – صیادی – جاسوسی – خلاف كار و غیره می‎باشد

 

جدیدترین مطالب سایت