طالع بینی چینی در سال جدید

طالع بینی چینی در سال جدید

طالع بینی چینی برای تمام سال های 

طالع بینی چینی نیز که بر اساس سال تولد می باشد، با سمبل حیوانات نشان داده شده و شهرت فراوانی دارد.سال 2007 سال خروس است و اعتقاد عموم بر این است که متولدین این سال افراد خوشبخت و خوش شانسی هستند. 
 
 
به گزارش تالاب: سال نو چینی ها مبارک! سال نوی چینی از مهم‌ترین تعطیلات سنتی مردم چین است. گاهشمار چینی، گاهشمار ترکیبی شمسی-قمری است که تعیین کننده روزها، ماه‌ها و سال‌ها می باشد.
 
 
هر سال در ماه بهمن، سال چینی نو می شود. سال نو، با پدیدار شدن ماه در نخستین روز سال آغاز می‌شود و به همین علت گاه به آن سال نوی قمری نیز گفته می‌شود. جشن سال نو، عموماً پانزده روز به طول می‌انجامد و با جشن فانوس پایان می‌یابد.
 
 
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 
 
در بیشتر کشورهایی که چینی‌ها اکثریت را تشکیل می‌دهند یا اقلیت قدرتمندی هستند، سال نوی چینی جشن گرفته می‌شود؛ از آن جمله می‌توان به چین، هنگ کنگ، تایوان، برونئی، کره، مغولستان، نپال، بوتان، ویتنام، سنگاپور، اندونزی، مالزی، فیلیپین و تایلند اشاره کرد.
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 
اگر شما هم دوست دارید که طالع خود را بر اساس طالع بینی چینی ها بدانید، با ماه همراه باشید.سال تولد میلادی خود را از جدول زیر یابید و با توجه به حیوان مخصوص به سال تولدتان، طالع خود را بخوانید.
 
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 
 

موش

 
افرادی که در این سال به دنیا آمده اند، افرادی باهوش و جذاب هستند. آنها دوست دارند که در همه چیز کنکاش کنند. به بیانی آنها افرادی به شدت کنجکاو هستند. البته این را هم نمی توان نادید گرفت که گاهی پول اهمیت زیادی در زندگی شان دارد طوری که گاهی بدون آن انگیزه هیچ کاری را ندارند.
 
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 

 

گاو

 
افرادی که گاو سمبل سال تولدشان است، افرادی سرسخت، قوی و با اراده هستند. آنها ایمانی مستحکم دارند. از آنجا که اعتقادات خاص خود را دارند و بر آنها نیز پافشاری می کنند، گاهی به افرادی لجباز نیز شناخته می شوند.
 
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 

 
ببر
 
افرادی که در این سالها به دنیا آمده اند، به افرادی شجاع و مستقل شهرت دارند. نظرات و اعتقادات آنها همیشه مورد توجه و احترام دیگران قرار دارد. آنها گاهی دست به کارهای بزرگ و هیجان انگیز می زنند و به بیانی مرد عمل اند. اگر چه این کارها را برای دل خود انجام می دهند اما از این که نظر دیگران را نیز به خود جلب کنند، لذت می برند.
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 

 
خرگوش
 
خرگوش سمبل افرادی است که همیشه مورد علاقه و احترام دیگران قرار می گیرند. آنها افراد مهربان، صلح جلو و بسازی هستند که همیشه خودشان را از درگیری ها دور می کنند. از خصوصیت بارز آنها می توان به حساس بودن نیز اشاره کرد. در انتخاب نیز سخت گیرند طوری که وقتی گزینه های مختلفی پیش رویشان است، گیج می شوند و نمی توانند تصمیم درست را بگیرند.
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 

 

اژدها

 

اژدها نشانه قدرت است. افرادی که در این سال متولد شده اند، افرادی پر انرژی و سرشار از زندگی اند. غیبت و دورویی به شدت آنها را می آزارد طوری که در این شرایط به شدت عصبانی و کم صبر می شوند.
 
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 

 

مار 

 
مار سمبلی از عقل و شعور است. این افراد باهوش اما در عین حال شکاک هستند و مدام به همه چیز شک می کنند. ادبیات و هنر دو زمینه مورد علاقه آنهاست. اگر با این افراد رفتار و آمد می کنید، مراقب رفتارهای خود باشید زیرا که همه چیز را به خوبی تحت کنترل شان دارند.
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 

 

اسب

 
افرادی که در این سال به دنیا آمده اند، خونگرم هستند و روابط اجتماعی بالایی دارند. مستقل بودن یکی از نقاط قوت آنهاست. از آنجا که آنها رک اند، ممکن است حرفی بزنند که ناراحت شوید اما به دل نگیرید زیرا چیزی توی دلشان نیست.
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 

 

بز

 
بز نشانه افرادی است که دوست دارند در خلوت خود و با افکاری که مدام در سر  می پرورانند، تنها باشند. آنها افرادی خلاق و باهوشند. هنر از زمینه های مورد علاقه آنهاست. از آنجا که محتاط و به شدت اقتصادی اند، در تصمیم گیری سخت گیرند و مدام آن را به تعواق می اندازند.
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 

 

میمون

 
افرادی که در سال میمون به دنیا آمده اند، دوست دارند که دیگران را بخندانند. در واقع آنها از شادی دیگران شاد می شوند. آنها پر از انرژی و شور زندگی هستند اما گاهی نمی توانند خود و احساسات شان را کنترل کنند.
 
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 
 

 

خروس

 
افراد خروس نشان، افرادی صادق، سخت کوش و هوشیار هستند. آنها به ندرت به دیگران اعتماد می کنند. اگر با فردی که متولد این سال است رفت و آمد دارید حواس تان به رفتارهایتان باشد زیرا که آنها کم صبرند و به سرعت از کوره در می روند.
 
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 

 

سگ

 
همان طور که از سمبل این سال هم مشخص است، متولدین این سال افرادی وفادارند. شما می توانید با خیال راحت راز دلتان را با آنها در میان بگذارید و مطمئن باشید که جای حرف هایتان نزد او امن است. آنها از سخت کوشی می هراسند اما از طرف دیگر نگرانی های زیادی در مورد مسائل پیش رو دارند که بخشی از انرژی آنها را می گیرد.
 
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 

 

خوک

 
خوک نشانه ای از کمال در شخصیت و رفتار است. این افراد همیشه دیگران را بابت اشتباهاتی که مرتکب شده اند، می بخشند و خیلی زود بدی ها را فراموش می کنند. مطمئنا از همنشینی با متولدین این سال نهایت لذت را خواهید برد.
 
طالع بینی چینی در سال 2017
 
جدیدترین مطالب سایت