طالع بینی یونانی

طالع بینی یونانی

طالع بینی یونانی

در گذشته ، مردم اعتقاد داشتند هر انسان ، عددی مخصوص به اسم خود را تا پایان عمر با خود حمل میكند ، این عقیده مربوط به یونانیان قدیم است !

 

یونانیان معتقد بودند از حروف الفبا برای عدد نویسی نیز میتوان استفاده كرد ، برای مثال : حرف لاتین A برای نمایش عدد 1 و B برای نمایش عدد 2 و الی آخر …

 

اسم کامل یك نفر را به زبان لاتین بنویسید و سپس برای هر حرف یك عدد در نظر بگیرید ، از جدول زیر میتوانید استفاده كنید .

 

 حروف و اعداد معادل

 

A = 1

B = 2

C = 3

D = 4

E = 5

F = 6

G = 7

H = 8

I = 9

J = 10

K = 11

L = 12

M = 13

N = 14

O = 15

P = 16

Q = 17

R = 18

S = 19

T = 20

U = 21

V = 22

W = 23

X = 24

Y = 25

Z = 26

 

 عدد 1 »  هوش ، ذكاوت و توانایی استدلال منطقی

 عدد 2 » فردی با طبیعت آرام ، حساس و بذله گو

 عدد 3 » فردی مبتكر و خلاق

 عدد 4 » فردی عادل و دادگر

 عدد 5 » فردی موفق در عشق و ازدواج

 عدد 6 » انسان كامل و عاقل

 عدد 7 » خوش شانس

 عدد 8 » فردی دوست داشتنی با دوستان خوب

 عدد 9 » فردی دارای ثروت و همراه با برکت و فراوانی

 

پس از عدد نویسی ، اعداد را با یكدیگر جمع كنید ؛ حاصل جمع یك عدد استثنایی است كه كلید آینده تان خواهد بود و هر چه عدد بزرگتر باشد ، آن فرد خوشبخت تر است .

 

یونانیان قدیم كه به این امر معتقد بودند علت پیروزی آشیل (Achilles ) قهرمان یونانی را بر قهرمان تروا ، ترواژن (Trojan ) بالا بودن مقدار عددی نام آشیل می دانستند و اعتقادشان بر این بود كه مقدر شده است ، آشیل بر ترواژن پیروز شود.

 

شاید داشتن یك اسم خوب ، خوشبختی را به شما هدیه كند اما همیشه صحت این مطلب تایید نمیشود ؛ چرا كه ممكن است دوست شما در حین محاسبه عددی نامتان ، دیكته خوبی نداشته باشد و در نتیجه در تعیین مقدار عددی نام شما اشتباه كند و یا به علت حسادت ، با تغییراتی در اسم خودش ، خود را خوشبخت تر از شما بداند !

 

مردم گذشته گاهی اوقات برای نام خوانی و عدد خوانی به نزد پیشگوها میرفتند و پیشگوها با عدد نویسی و نام خوانی ، آینده را پیش بینی میكردند .

 

نام خوان ها از چند روش برای پیشگویی آینده مردم استفاده میكردند ؛ در ابتدا اعداد مربوط به حروف نام او را مینوشتند و سپس همه آنها را با یكدیگر جمع میكردند.

 

اگر حاصل جمع عدد یك رقمی بود ، آن عدد كلید آینده آن فرد به حساب می آمد ؛ اگر حاصل جمع دو رقمی یا سه رقمی بود و … بود آن قدر اعداد را با یکدیگر جمع میکردند تا عددی یک رقمی بدست بیاید.

 

یک مثال

فردی با نام مینا فروتن ، برای بدست اوردن طالع این فرد ابتدا نام او با حروف انگلیسی نوشته میشود :

 

 ۶ =  ۲ + ۳ + ۱ = ۱۳۲ =   ۱۴ + ۱ + ۲۰ + ۲۱ + ۱۸ + ۱۵ + ۶ + ۱ + ۱۴ + ۹ + ۱۳:Mina forutan

 

عدد ۶ ( انسان کامل ) عدد طالع این فرد میباشد و تعبیرش این است که این فرد در زندگی فرد موفقی بوده و از نظر شخصیتی انسان کامل و عاقلی خواهد شد.

 

شما هم میتوانید امتحان کنید!

برای نمونه نام خودتان را به زبان انگلیسی با دیكته صحیح بنویسید و سپس اعداد را با یكدیگر جمع كنید ؛ جمع كردن اعداد را تا زمانی كه عدد شما یك عدد یك رقمی مساوی 9 یا كوچكتر از 9 شود ادامه دهید.

 

نکته : از نام شناسنامه ای تان استفاده کنید ، حروف تشدید دار دو بار نوشته میشود.

 

تهیه و تنظیم : بخش سرگرمی تالاب

جدیدترین مطالب سایت