طالع بینی ماه های سال 2015 میلادی

طالع بینی ماه های سال 2015 میلادی

طالع بینی جالب ماه ها را اینجا بخوانید.

 

متولد فروردین (حمل)

طالع بینی سال 2015 نوید تحولات زیادی را برای برج حمل داده است. متولدین این برج که با خصلت مبارزه طلبی و توانایی به دست آوردن چیزهای هیجان زده معروف هستند تحت تأثیر قوانین سیاره مریخ می باشند. این سال شما در مسیر زندگی شغلی و شخصی تان موفق خواهید بود. شما بالأخره موفق به استفاده صحیح از خصلت بلند پروازی تان می شوید برعکس، سال قبل خجالتی و سست بودید.

 

از آغاز سال جدید شما بسیار مصمم خواهید بود. شما یک دوره بسیار مثبت خواهید داشت. در سه ماهه بعدی ستارگان در زمینه مراودات به نفع شما خواهند بود. نیمه سال نقطه عطفی برایتان خواهد بود. شما الآن باید سخت کارکنید تا سطح زندگی عادی تان را حفظ کنید. پاییز و زمستان 2015 زمان های مناسبی برای برج حمل هستند. شما موفقیت شغلی را جشن خواهید گرفت و خبرهای خوشایند خانوادگی تان را دنبال خواهید کرد.

 

با رسیدن فصل بهار شما در زمینه مراودات کارهای مهمی انجام می دهید. عشق و سازگاری با شریک زندگیتان مثل یک منظره شکوفا خواهد شد. مجردها نباید ناامید شوند. در این فصل عاشقانه، آنها مثل یک آهنربا جنس مخالف را جذب خواهند کرد. فقط در سه ماهه سوم سال مراقب باشید. چون ممکن است به دلیل لجاجتتان با افراد زد و خوردهایی داشته باشید. سعی کنید خودخواه نباشید و به اندازه کافی به محبوب تان توجه کنید.

 

در این سال تغییرات زیادی در شغلتان ایجاد می شود. پارسال سخت کار می کردید و صبورانه انتظار می کشیدید و امسال بالأخره پاداش دریافت خواهید کرد. به لطف خصلت بلند همتی تان قادر به مدیریت کارهای مهم خواهید بود. همچنین شما فرصتی برای اثبات بهتر خودتان در موقعیت های برجسته پیدا خواهید کرد. نزدیک نیمه سال ممکن است رکود اقتصادی پیش بیاید اگر احساس خسارت کردید از دوستتان بخواهید به شما مشاوره بدهد.

 

پیشگیری از بیماری ها را دست کم نگیرید و مراقب سلامتی تان به ویژه در تگرگ های پاییزی باشید. سعی کنید در بدنتان به استقامت فیزیکی دست یابید. طالع بینی به شما توصیه می کند که اعضای خانواده تان را فراموش نکنید. شما امکانات زیادی در اختیار خواهید داشت که نزدیکترین آنها در تحقق آرزوهایتان به شما کمک خواهند کرد.

 

طالع بینی ماه های سال 2015 میلادی

 

متولد اردیبهشت (ثور)
طالع بینی 2015 برج ثور بسیار خوشایند خواهد بود. متولدین این نماد کاربردی با خصلت مسئولیت پذیری و تعادل مشهور هستند. آنها به آسانی در خصوص هر ایده ای هیجان زده می شوند و برای تحقق آن خیلی جدی کار می کنند. این ویژگی های شخصیتی آنها می تواند برای ایجاد بهترین شغل استفاده شود. به همین دلیل شما باید به اندازه کافی به کار خود توجه داشته باشید. بر عکس سال قبل که با مشکلات زیاد و وضعیت های نا خوشایندی مواجه بودید، امسال تحت تأثیر سیاره ونوس آرام هستید.

 

در مراودات، برج ثور به ویژه در ابتدای سال خیلی خوب عمل می کند. آرامش و فراموشی اختلافات قدیمی شما ممکن است به هر دلیلی فراموش شده باشند، صحبت می شود. در این فصل سعی نکنید تماس های جدیدی برقرار کنید چون ممکن است حقایق پنهان بعداً نمایان شوند. در نیمه سال ممکن است با همسرتان کمی اختلاف پیدا کنید اما شما باید همه چیز را با صلح و آرامش حل کنید و مثلاً یک بار هم ستیزه جو نباشید. به روابط خانوادگی در فصل بهار بیشتر توجه کنید. افرادی به کمک و مشورت شما نیاز دارند.

 

از لحاظ کاری شما در سه ماهه اول سال خیلی خوب عمل خواهید کرد. شما از ابتدا کمی خواب آلوده بوده اید و شغل شما دچار رکود شده بود. این وضعیت در فصل بهار باید تغییر کند. اگر خیلی خلاق نیستید از کمک به همکارتان در ایده اش نترسید. اگر کار را با هم شروع کنید و تلاش و وقت زیادی برای پروژه خرج کنید به اهداف بزرگتان دست خواهید یافت. پاداش مالی جالبی در انتظار شماست. به لطف این پاداش می توانید زمینه ایجاد موادی که خیلی نیاز داشتید را فراهم کنید. پس از بحران نیمه سال شما از تعطیلات تابستان خیلی خوب لذت خواهید برد. شما سر شار از انرژی جدیدی خواهید شد و دوباره خیلی سازنده شروع به کار می کنید. احتمالاً الآن باید منتظر گردش کاری برج ثور باید بود.

 

برخی اوقات را فقط به خودتان اختصاص دهید. آرام، یک سرگرمی در دست بگیرید و سعی کنید خودتان را رشد دهید. طالع بینی می گوید که بهترین فصل برای شما پاییز پایدار، خواهد بود. با پایان یافتن سال، از رها کردن حجم کارتان نترسید و از یک ذره خوش گذرانی لذت ببرید. بعد از چالش های سال 2015 این خوش گذرانی قطعاً حق شماست.

 

طالع بینی ماه های سال 2015 میلادی

 

متولد خرداد (جوزا)
متولدین این نماد منطقه البروج گاهی اوقات دو شخصیت مختلف را درونشان پنهان کرده اند. آنها دارای هوش عقلانی هستند و دوست دارند بقیه افراد را امتحان کنند، این ان چیزی است که زندگی اجتماعی آنها را بسیار فعال کرده است. طالع بینی 2015 جوزا می گوید که آنها از لحظات زیادی با یک فرد از جنس مخالف لذت خواهند برد. سیاره شما عطارد شما را عمدتاً از لحاظ مراودات تحت تأثیر قرار می دهد. برعکس 2014، امسال شما می توانید تحولاتی را هم در اخبار جدید وهم رشد شخصی دنبال کنید.

 

از ابتدای سال جوزایی ها از انرژی مثبتی در زمینه مراودات بهره مند می شود. شما باید از قوه تخیل و ناگهانی خود استفاده کنید و همسرتان را با یک سورپرایز کوچک خوشحال کنید. افراد مجرد خوش شانس خواهند بود. طی این دوره شما برای همسران بالقوه تان بسیار جذاب خواهید بود. در فصل بهار نگذارید احساسات تان فروکش کنند. واقع بین باشید.

 

طبق طالع بینی نیمه دوم سال، نماد افکار است. اگر مدتی را تنها سپری کرده اید، متعادل تر می شوید و از تمام مشکلات فکری راحت خواهید بود. سه ماه آخر سال به نفع آنهایی که هنوز همسر ندارند است. ایجاد یک تماس جدید برای شما خیلی آسان خواهد بود. ممکن است کسانی که در این مراودات هستند، کمی شکوه کنند بنابراین اجازه ندهید چیزهای جزئی روحیه خوب شما را خراب کند.

 

شما از پیشرفت شغلی عمدتاً در تابستان بهره مند خواهید شد. زمستان در کارتان خیلی خوب نیستید، پویایی ندارید اما همه این ها تغییر خواهند کرد. در طول تابستان خلاق می شوید و در کار می درخشید. شما توجه مافوق و شناخت او از شما را به دست می آورید، ولی با افراد حسود نیز برخورد خواهید داشت. اجازه ندهید آنها خیلی به شما نزدیک شوند.

 

مسلماً در سال 2015 نباید خانواده را نادیده بگیرید. در این سال شما بالأخره موفق می شوید تبر را دفن کنید. طالع بینی، سازگاری دوباره با اطرافیانتان را پیش بینی کرده است.
از لحاظ سلامتی باید به ویژه در پایان سال مراقب باشید. سیاره عطارد تأثیر خیلی مثبتی بر شما ندارد و خطر تصادف یا ایجاد آسیب وجود دارد. سعی کنید شرایط فیزیکی را خوب حفظ کنید شما همچنین باید ایمنی بدنتان را تقویت کنید.

 

طالع بینی ماه های سال 2015 میلادی

 

متولد تیر (سرطان)
متولدین این نماد منطقه البروج، برخلاف سال قبل می توانند به دفعات انرژی های مثبت را در زمینه مراودات مشاهده کنند. طالع بینی 2015 تحولات جالبی را برای برج سرطان پیش بینی کرده است. هوش احساسی و قدرت درک سرطانی ها نباید تحت تأثیر کره ما ه که از نوسانات مزاجی مبهوت می شود، باشد. مشکلات با خونسردی فکری حل می شوند به جای اینکه دوباره تدبیر اندیشه شود و کارهایی که بعداً پشیمانی به بار می آورند را انجام نمی شوند.

 

بر اساس طالع بینی شما قبلاً سال را با سختی شروع می کردید، بعد از ملاقات با یک فرد جالب از جنس مخالف، جرقه های زیادی به وجود خواهند آمد. ولی شما باید منطقی فکر کنید این شخص ممکن است در واقع ان چیزی که به نظر می آید نباشد. شما در می یابید که این شخص را خودتان ایده آل کردید و به دلیل اشتیاق اولیه، نمی دیدید که او شرایط لازم برای مراوده را ندارد. بعد از این تجربه تلخ، شما به درونتان و تفکر درباره خودتان گرایش پیدا می کنید. پس از آن به خیلی چیزها پی می برید و شخصیت تان رشد می کند، بنابراین معلوم می شود که این دوره برای شما سودمند خواهد بود. فرصت جدیدی برای عشق با نزدیک شدن به پایان سال 2015 برایتان به وجود می آید. احساسات سرطانی ها به جوشش در می آید. شما می توانید لحظات عاشقانه زیادی پیش رو داشته باشید، خواه مجرد باشید خواه متاهل.

 

به زندگی شغلی به ویژه در فصل زمستان زمانی که در مراودات تنش ایجاد شده، توجه کنید. حداقلش این است که وارد افکار دیگری می شوید. با نزدیک شدن به سه ماهه دوم سال، تصمیمات مهم را به تعویق نیندازید و فرصت ها راز دست ندهید چون بعداً ممکن است نتیجه معکوس بگیرید. مراقب باشید که ساده لو نباشید نباید اطلاعات مهم را با افرادی که اعتماد کامل به آنها ندارید به اشتراک بگذارید. نقطه عطف شما در نیمه سال 2015 زمانی که شما به معنای واقعی کلمه ستاره درخشانی هستید، است. مافوق شما سرانجام متوجه تلاش های شما می شود و شما پاداش می گیرید. همچنین پاداش مالی نیز در انتظار شما است بنابراین می توانید از عهده هزینه های تعطیلات خوب تابستان برآیید. حجم کار شما حتی در پاییز هم می تواند حفظ شود.

 

طالع بینی ماه های سال 2015 میلادی

 

متولد مرداد (اسد)
طالع بینی 2015 برج اسد خیلی خوشایند نیست. این سال مثل یک آونگ برای آنهاست. فرصت های موفقیت زیادی وجود خواهند داشت ولی شما به سرعت گرفتار مشکلات می شوید و به پایین سقوط می کنید. خوشبختانه، متولدین این نماد، شخصیت بلندهمت و مبارزی دارند. آنها به لطف قدرت درونی شان به معنای واقعی کلمه برای موقعیت های برجسته ساخته شده اند. از طرف دیگر، حرکت نزولی برج اسد نشان می دهد که آنها باید در کانون توجه قرار گیرند، آنها خیلی سریع می توانند زبده شوند. نه تنها سال گذشته ما دریافتیم که با برج اسد رسیدن به اهداف گاهی سخت است.

 

بلکه در آغاز سال نیز شما منفعل خواهید بود. مسلماً این دوره برای اخذ تصمیمات مهم یا شروع یک پروژه کاری جدید مناسب نیست. شما باید به چیزی که به خوبی واقفید، بچسبید. در طول سه ماهه بعدی سال، فرصت ارتقای موقعیت به ویژه در شغل برایتان ایجاد می شود. شما فقط نباید اجازه دهید دچار شکست های ابتدایی شوید. در تابستان 2015 شما به غیر از کار در زمینه های دیگر نیز خیلی خوب عمل می کنید. همچنین در این فصل خورشید از لحاظ مراودات، تأثیر خیلی مثبتی بر برج اسد دارد.

 

میزان توان و مطالبات جنسی شما برای هر کسی قابل توجه است. شما شروع به جذب جنس مخالف می کنید. در اصل مجردها از این مزیت می توانند بهره مند شوند. شما خیلی محرمانه و عشق بازانه در طول شب رفتار می کنید. افرادی که در مراودات هستند، زمانی که مراودات خود را پس از یک سری مشکلات مقدماتی تقویت کردند، دوره موفقی در پاییز خواهند داشت. با نزدیک شدن به پایان سال نباید ساده لو باشید، افرادی در اطراف شما ظاهر می شوند که در صدد به سرقت بردن پول شما، یا سوءاستفاده از شما با روش های دیگر هستند. در اشتغال شما کارهای زیادی برای جلوگیری از مشکلات انجام می دهید ولی نگران نباشید شما فقط به زمان نیاز دارید تا مشکلات خیلی زود از بین بروند. سعی کنید به خانواده خیلی اهمیت دهید، شما در ابتدای سال کمی آنها را نادیده گرفته بودید.

 

از لحاظ سلامتی، نزدیک نوامبر 2015 مراقب بیماری های بلندمدت باشید. ممکن است شما برخی علائم قبل از وقوع بیماری را دست کم بگیرید و طبق طالع بینی، الآن آن بیماری فوران کند.

 

طالع بینی ماه های سال 2015 میلادی

 

متولد شهریور (سنبله)
متولدین این نماد فکری-عقلانی منطقه البروج ممکن است تحت تأثیر قوانین سیاره عطارد، انتقادی ولی اهل عمل باشند. در اصل شما اشخاص بی ریایی هستید که هر کاری برای دیگران انجام می دهید. سال گذشته برای شما خیلی خوب نبود ولی امسال بالأخره پاداش مورد نظرتان را دریافت می کنید. طالع بینی 2015 در مورد برج سنبله می گوید، نیمه دوم سال پس از پیروزی بر رکود ممکن الوقوع، مثبت باقی خواهد ماند.

 

در آغاز سال شما در هر چیزی سر آمد خواهید شد، به افراد و مسیر شغلی توجه کنید و در هیچ کجا عجله نکنید. در ماه های فصل زمستان ممکن است سانحه ای در جاده های یخی برایتان اتفاق بیفتد. با سلامتی تان بازی نکنید، به آرامی راه بروید. بهار فصل آرامی خواهد بود، از آن برای منظم کردن افکارتان استفاده کنید، بعداً معلوم می شود که گام مفیدی برایتان بوده است. نزدیک نیمه سال 2015 مشکلات شروع به تلنبار شدن می کنند. آنها را به تعویق نیندازید چون ممکن بعداً یکباره فوران کنند. در پاییز و زمستان مراقب اطرافیانتان باشید برخی در صدد از بین بردن شادی شما هستند.

 

فصل زمستان برای زندگی شغلی شما فرصت خوبی است، سنبله ای ها در کار به ویژه پس از اینکه اعتماد مافوقشان را جلب کردند، بسیار موفق خواهند بود. مافوقتان وظایف مهمی بر عهده شما می گذارد و اگر شما بتوانید آنها را انجام دهید، مسلماً پاداش دریافت خواهید کرد. در سه ماهه دوم سال 2015 باید بر پروژه ناتمام متمرکز شوید. به گذشته بیندیشید و از اشتباهات خود درس بگیرید. در تابستان مشکلات کاری را به تعویق نیندازید چون ممکن است روی هم انباشته شوند و دیگر نتوانید آنها را مدیریت کنید. اگر افرادی خواستند کار شما را خراب کنند به تنهایی با آنها مقابله کنید.

 

به خانواده و دوستانتان خصوصاً در فوریه اهمیت بدهید. آنها واقعاً به حمایت شما نیاز دارند. طالع بینی می گوید که فرصتی برای مراوده در ماه‌های فصل تابستان به وجود می آید. با افرادی جدیدی که کمی شوخ طبع هستند دیدار خواهید کرد. افرادی که دوباره شانس به آنها روی آورده است نباید از شراکت با این افراد به ویژه در پایان سال غافل شوند.

 

طالع بینی ماه های سال 2015 میلادی

 

متولد مهر (میزان)
طالع بینی 2015، نوید تحولات عظیم و نیز اخبار جدید زیادی را به برج میزان داده است. متولدین این برج، حساس و خردمندند و با نماد هوشی- احساسی منطقه البروج خواهان زندگی لذت بخش هستند، بنابراین به نوعی این سال برای شما با تجربیات جالب سپری خواهد شد. برخلاف سال قبل که میزانی ها بی حال و خواب آلوده بودند.

 

از آغاز این سال متوجه خواهید شد که خیلی کارتان کساد است. خوشبختانه طبق طالع بینی شما پیشنهاد های بهتری در این دوره خواهید داشت، پس نگران تغییرات نباشید و به دیدار خوشبختی بروید. اگر شما در این کار باقی بمانید، نمی توانید از استرس که برایتان خیلی قابل تحمل نیست دور باشید. در این زمان همچنین به خانواده تان توجه کنید. شخصی ممکن است مشکلات جدی پیش روی اعضای خانواده را کتمان کند. اگر ترسو باشد، راز خود را نگه می‌دارد سپس همدستش به کمک او می آید.

 

با آمدن فصل بهار تحول مهمی روی می دهد. سیاره ونوس بالأخره به همه میزانی ها لطف خواهد کرد. کنار شما شخص جالبی پدید می آید. او می تواند حتی دلبر شما شود. نیمه دوم سال از لحاظ شغلی برایتان مثبت خواهد بود و شما سرانجام می توانید منتظر گردش کاری و نیز مراودات باشید. متأهل ها از عشق لذت خواهند برد و طالع بینی برای مجردها، تجربیات زیادی از ملاقات با افراد جنس مخالف پیش بینی کرده است.

 

شب های تابستان داغ شما عیناً به حرکات عاشقانه ترغیب می شوید. در سه ماهه سوم سال افتی پدید می آید. کسی درصدد سرقت خوشبختی شماست. از مشکلات فرار نکنید و با آنها روبرو شوید. زمانی که با افراد خائن نسبت به خود، مواجه می شوید خواهید دید قدرتمند تر از آن چیزی که فکر می کنید هستید. در پایان سال در به تعویق انداختن تصمیمات مهمی که اکنون زمان مناسبی برای آنها نیست، آزاد هستید. مراقب سلامتی خود باشید، لباس خوب بپوشید و سرد تر شدن را دست کم نگیرید. در کریسمس اطرافیان و دوستان نزدیکتان را فراموش نکنید. یک هدیه کوچک نشان می دهد که شما به آنها توجه می کنید و این آنها را خوشحال می کند.

 

طالع بینی ماه های سال 2015 میلادی

 

متولد آبان (عقرب)
متولدین این نماد، نیروی عظیمی در درونشان وجود دارد، حتی اگر بار اول نسبتاً بی حال و ترسو به نظر بیایند. آنها به لطف قدرتشان بسیار ثابت قدم هستند. به آسانی متزلزل نمی شوند. در لحظه مناسب به سرعت و با جسارت تمام تصمیم می گیرند. طالع بینی 2015 می گوید که برج عقرب این سال نسبت به سال 2014 از لحاظ مراودات و مسیر شغلی خیلی مثبت تر است. شما تحت تأثیر سیاره تان، پلوتون، در همه چیز خوب خواهید بود.

 

درست از آغاز سال عقربی ها باید مراقب شغلشان باشند. شما در محاصره دشمنانی که قصد دارند خوشبختی شما را بدزدند هستید. همکارتان ممکن است پروژه شما را بدزدد و بخواهد به ایده های شما برسد. مراقب دوستان نزدیکتان نیز باشید. برخی از آنها ممکن است، آن قدر که به نظر می آیند، درستکار نباشند. طبق طالع بینی، در فصل بهار مشکلات کاری از بین می روند. شما بعد از تلاش های جدی بر شکست ها غلبه می کنید و آنها را حل می کنید. قطعاً یک نفر متوجه شما می شود و پاداش شایسته ای به شما می دهد. حتی ممکن است پاداش مالی در انتظار شما باشد. در آوریل، مراقب آلرژی ها باشید و بیماری های جزئی را دست کم نگیرید. نیمه سال نقطه عطفی خصوصاً در زمینه مراودات برای شما خواهد بود.

 

الآن، پلوتون تأثیر بسیار مثبتی بر برج عقرب دارد. و زمان بسیار مناسبی برای برداشتن گام های بزرگتر در مراوداتتان است ولی باید سریع تصمیم بگیرید بعداً ممکن است زمانی بهتر از این گیرتان نیاید. طالع بینی همچنین بهترین ها را برای مجردها در طول تابستان آرزومند است. این دوره برای شما بسیار خوشحال کننده است ولی خودخواه نباشید و فراموش نکنید که بخشی از وقتتان را به خانواده تان اختصاص دهید.

 

شما باید بدانید که آنها در لحظات خوب و بد کنار شما ایستاده اند بنابراین خیلی از دریچه ها و بازخوردها به نفع شما است. با نزدیک شدن به پایان سال 2015 هنوز حجم کار شما نوسان دارد. ممکن است ارتقایی هم در انتظار شما باشد. شما حتی در عشق می شکفید. با همسرتان از لحاظ مراوده ای بسیار سازگار هستید. و آنهایی که امسال بختشان را پیدا نکرده اند از لحظات و حرکات عاشقانه به واسطه یک آشنایی جدید لذت خواهند برد. پایان سال برای یک سرگرمی جدید زمان خوبی است، مثلاً در یک ورزش جالب یا یک دوره زبان را تجربه کنید.

 

طالع بینی ماه های سال 2015 میلادی

 

متولد آذر (قوس)
طالع بینی 2015 به برج قوس پس از غلبه بر مشکلات، تغییر وضعیت احسن را نوید داده است و شما در همه چیز سرآمد خواهید شد. متولدین این نماد، تحت تأثیر فرمانده شان، مشتری، ذاتاً خوش‌بین های بی پروایی هستند. در این سال شما می توانید کاملاً از حقیقت اعتماد به نفس و توانایی تصمیم گیری سریعتان استفاده کنید. متأسفانه سال گذشته از این نظر خیلی خوب نبودید.

 

طبق طالع بینی، آغاز سال برای برج قوس نه در کار موفقیتی دارد و نه در مراودات. در این دوره بیشتر باید به خانواده اهمیت دهید. آنها شما را تشویق می کنند و افکار دیگری برایتان پدید می آورند. در سه ماهه دوم سال شما بالأخره بر مشکلات شغلی غلبه می کنید، ولی الآن باز هم بهترین زمان برای مراودات صحیح نیست. گردش سال به نیمه می رسد. انرژی مثبت بازخواهد گشت. از تعطیلات تابستان انرژی مثبت و اعتماد به نفس زیادی عاید شما می شود و تا پایان سال باقی می مانند.

 

شغل شما تا فصل بها دچار رکود است. شما نمی توانید هیچ کمکی به بهبود آن کنید حتی اگر اضافه کاری هم در کار داشته باشید. شما فقط نباید تسلیم شوید. نزدیک ماه آوریل نقطه عطفی برای شما خواهد بود. شما از قدرت تصمیم گیری سریعتان استفاده می کنید و به راه حل جالبی برای وضعیت بن بست کاری می رسید. شما شناخته می شوید و مزیت هایی عایدتان می شود. از نیمه سال توانایی سازماندهی شما وقتی پروژه هایتان را مدیریت می کنید، ثابت می شود. شما ممکن است از همکارتان انتظار کمک داشته باشید در پایان سال نگذارید خشنودی کاری تان از بین برود و به افراد حسود اعتنا نکنید.

 

همچنین کمی در مراوداتتان تنش ایجاد خواهد شد. مراقب باشید زمانی که با همسرتان بحث می کنید، سعی نکنید مشاجرات قدیمی را به میان بیاورید. ماه‌های جادوگر تابستان 2015 نقطه عطفی برایتان خواهد بود و سازگاری مراوداتتان بازخواهد گشت. و به علاوه بعد از غلبه بر زمان های دشوار مراوده ای تان، محکم تر خواهید شد. طالع بینی نشان می دهد که اعتماد به نفس مجردها درخشش می یابد و این همان چیزی است که برای همسران بالقوه در وهله اول، جذاب است.

 

در طول تابستان از حرکات عاشقانه لذت می برید. حتی با پایان یافتن سال، مطالبات جنسی فروکش نمی کنند. شما هنوز هم افسونگری می کنید و همتای خود ر ا کاملاً سحر می کنید.

 

طالع بینی ماه های سال 2015 میلادی

 

متولد دی (جدی)
طالع بینی برای متولدین این نماد منطقه البروج که خیلی بی پروا و بلندپرواز هستند، نوید موفقیت های زیادی را داده است.
به علاوه، برخلاف سال گذشته شما مطلوبیت مورد نظرتان را خواهید شناخت. زحل به ویژه در تابستان تأثیر مثبتی بر شما خواهد داشت و راه را برای اطلاعات جالب باز می کند. طالع بینی 2015 می گوید، برج جدی از رازهای مردم دنیا کناره گیری کرده ه و در عوض از توانایی های آنها برای رسیدن به خوشبختی آنها استفاده می کند.

 

آغاز سال 2015 برای برج جدی موفقیت آمیز است. به ویژه برای زندگی شغلی اکنون زمان مناسبی است. شما موفق به فراهم کردن مقدار زیادی اطلاعات باارزش و تماس های مفید می شوید. نگران مزیت های این کار نباشید. مطمئن باشید پاداش شما در هردو صورت، شناخته شدن توسط مافوق و پول خواهد بود. در تمام نیمه اول سال نباید بر «درخشش» متوقف شوید، اگر بگذارید موفقیتتان شما را کور کند، تابستان نقطه شکستی برای شما خواهد بود. اگر شروع به خودستایی کنید و مراقب نباشید، خیلی از چیزها را از دست می دهید.

 

مرحله بعدی، برج جدی با فرارسیدن پایان سال شروع به خوب عمل کردن در مراودات می کند. متأسفانه زحل در این زمینه خیلی به نفع شما نیست. بین همسران دائم، تنش ایجاد می شود. اخبار ناخوشایندی ظاهر می شوند و حسادت شما را پایین می آورد. این در حالی است که مشاجرات شما ممکن بعداً مایه افسوس شود. در تابستان بعد از شکست های قبلی نسبتاً سست می شوید. سعی کنید وقتتان را صرف خانواده کنید، ابراز علاقه شما به آنها، خوشحالشان می کند.

 

به سراغ وجدانتان بروید و مطالب را بازگو کنید. عشق نزدیک تر از آن چیزی است که فکر می کنید. طبق طالع بینی، این مطلب به ویژه در پایان سال 2015 ثابت خواهد شد. مجردها شانس بزرگی برای ملاقات با دلبر خود در این دوره خواهند داشت و آنهایی که در این مراودات هستند، دوباره به استقبال صلح و آرامششان می روند. اگر در خانه بمانید، شانستان خیلی زیاد نخواهد بود. شما باید وارد جامعه شوید. مثلاً در یک دوره هنری ثبت نام کنید، یا یک ورزش جدید را تجربه کنید. شاید شریک زندگی شما آنجا منتظرتان باشد.

 

طالع بینی ماه های سال 2015 میلادی

 

متولد بهمن (دلو)
متولدین این نماد، به لطف گزینه های جذابشان خیلی در مسیر اصلی نیستند. آنها اغلب متفاوت و بی انتها هستند. و بنابراین ممکن است خلاقیت و ابتکار این افراد خیلی فهمیده نشود. طالع بینی برج دلو، پیچ و تاب های بسیاری را نشان می دهد. ولی این نتیجه اثرات زندگی است.

 

سال قبل منفعل تر بودید و زمان زیادی برای فکر کردن داشتید. ولی امسال نباید متوقف شوید. شما برای شروع سال، بار اول با سر شیرجه می زنید. فصل بهار نه تنها وضعیت آرام خواهد شد، بلکه انرژی اضافه ای هم دارید که می توانید آن را در انجام فعالیت های ورزشی به کار ببرید. مشکلات ارتباطی همچنین ظاهر خواهند شد، واقعیت های تلخی نمایان می شوند و شما با تصمیمات مهمی مواجه می شوید. نیمه سال نقطه عطفی برای شماست و شما تجربه جدیدی در عشق خواهید داشت. در پاییز مراقب افسردگی باشید، طالع بینی در پایان سال نوید یک دوره آرام و مسالمت آمیز را داده است.

 

مراودات از ابتدا برای برج دلو خوب نخواهند بود. حتی در فصل بهار یک تنش کوچک به وجود خواهد آمد. شما متوجه خواهید شد، شریک زندگی مد نظر شما خیلی آرمانی بوده و شما مشکلات را با دعوا یا شکستن حل می کنید. به لطف زمان زیادی که در اختیار دارید می توانید افکارتان را مرتب و مقایسه کنید. رشد شخصیتی بزگی خواهید داشت. از نیمه سال 2015 همه چیز خوب خواهد شد. روابط با برنامه های شما منطبق خواهند شد.

 

مجردها با قرار ملاقات، از تابستان ناآرام لذت می برند. دلوی ها باید از آغاز سال در زندگی کاری‌شان سخت تلاش کنند. خوشبختانه شما دوستان واقعی دارید که به شما کمک می کنند. در بقیه سال شما به طور متوسط سر کار خواهید بود. شما هیچ چیز را بهتر یا بدتر نمی کنید. تحول با پاییز خواهد آمد. به لطف خلاقیت و توانایی تفکر بی انتهایتان، شانس پیشروی را خواهید داشت. شما راه حل بهتری برای پروژه رقابتی تان می اندیشید که مافوقتان از آن به طور شایسته قدردانی خواهد کرد. سپس از تعطیلات بسیار مناسب تابستانی می توانید لذت ببرید و با ماساژ توسط ورزش های مستانی، استراحتی به خود بدهید.

 

خانواده تان را در این سال نادیده نگیرید. زمانی که شما در مرتبه پایین بودید کمکتان می کردند و از شما حمایت می کردند. زمانی که ناسازگار هستید این لطف و سخاوت آنها دوباره به کمک شما می آید.

 

طالع بینی ماه های سال 2015 میلادی

 

متولد اسفند (حوت)
در آغاز سال، طالع بینی 2015 برج حوت خیلی خوشایند نیست، ولی در نیمه دوم سال وضعیت بهتر می شود و متولدین این نماد حساس منطقه البروج، در همه چیز سرآمد خواهند شد. شما با استفاده از فداکاری، طبیعت آرام و بر اساس معنویت مدیریت خواهید کرد. سال گذشته سیاره تان، نپتون بر عقل شما خیلی تأثیر داشت و شما را مجبور به برخی کارها می کرد. این امر امسال باید تغییر کند. حوتی ها در نهایت از زندگی خود لذت خواهند برد.

 

در فصل زمستان مشکلاتی در مراودات و نیز شاید در کار پیش بیاید. در سه ماهه بعدی سال، مشکل سختی ممکن است پیش بیاید که باید تلاش زیادی برای غلبه بر آن کنید. از طرف دیگر، این مشکلات شما را خیلی بیشتر از آنچه که متوجه شوید رشد می دهند. در تابستان شما در هر چیزی عالی عمل می کنید. پایان سال 2015 متعلق به آشنایی های جدید است.

 

زندگی شغلی شما ممکن است در ابتدا بد باشد. شما هیچ چیز را بدتر نمی کنید، ولی از خودتان راضی هم نخواهید بود. در این دوره فقط باید بدون توجه به کسی، پیش بروید. نقطه عطف در نیمه دوم سال زمانی که کاملاً از قوه تخیل و خلاقیت خود استفاده می کنید، پدید می آید. شما می توانید انصافاً به خود افتخار کنید.

 

طالع بینی می گوید که در این سال شما در مراودات خیلی خوب عمل می کنید. شما دوباره اعتماد به نفس را که مدت طولانی در جستجویش بودید به دست می آورید و در طول تابستان از آن بهره مند می شوید، مجردها عیناً به حرکات عاشقانه ترغیب می شوند. شما در این دوره برای جنس مخالف مثل یک آهنربا هستید پس نگران برداشت قدم اول نباشید. افرادی که قبلاً در این مراودت بوده اند، شروع سال برایشان سخت تر است ولی شما بعداً بر همه مشکلات مراوده ای غلبه می کنید، تقویت می شوید و هماهنگی بازخواهد گشت.

 

طبق طالع بینی خانواده شما به ویژه در بهار زمانی که با مشکلات مواجه می شوید، در کنار شما هستند. از لحاظ آرامش، شما نسبت به نزدیکترین افراد به خودتان احساس واقعاً خوبی دارید. آنها اکنون فقط می توانند شما را تشویق کنند.

 

همچنین برخی اوقات را به استراحت و ورزش اختصاص دهید. ولی در اصل باید روحتان را پرورش دهید. خواندن یک کتاب برخی چیزها را برایتان ترسیم می کند. از گذراندن زمان در تنهایی نترسید با این روش فقط مثل برج حوت رشد شخصیتی به دست می آورید.

 

 

 

جدیدترین مطالب سایت