فال و طالع بینی دی ماه 1394

فال و طالع بینی دی ماه 1394

فال و طالع بینی دی ماه 1394

 

فروردین ماه:
این ماه نقشی که شما در جهان بیرونی دارید باعث می‌شود بیشترین تمرکز خود را روی کار و وظیفه تان بگذارید چرا که خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شما می‌شود اما شاید شما مایل نباشید که آزادی خود را از دست بدهید، حتی اگر بدانید که در قبال این کار موفقیت را به دست می‌آورید و در نهایت، شما مسئولیت خود را بر مستقل بودن ترجیح می‌دهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید.

 

دلخور و عصبانی ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر می‌کند ؛ حتی اگر احساسات منفی خود را بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند بعدا مجبور خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

 

اردیبهشت ماه:
در این ماه سیاره حاکم شما تحت استرس و فشار است ، از اینکه شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این می‌تواند مانع لذت بردن شما از زندگی شود چرا که شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بی شماری که در این ماه خواهید داشت بدست آورید.

 

اگر چه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما به نظر نمی‌آید که رسیدن به آنها کار آسانی باشد.

 

اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده می‌تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند ؛ وقت را هدر ندهید و برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید!

 

خرداد ماه:
در این ماه احساسات شما عمیق‌تر و شدیدتر از همیشه شده و همین باعث می‌شود احساس ناراحتی و نارضایتی کنید ، حرارت خورشید بر سیاره شما باعث می‌شود که دیگران بتوانند روی ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر بگذارند.

 

در این ماه شما فرصتی برای اشتباه ندارید، پس قبل از اینکه بخواهید برنامه و پروژه جدید را آغاز کنید خوب به آن فکر کنید تا وسط کار مجبور نشوید آن را رها کنید.

 

تیر ماه:
این ماه اگر چه ماهی رمانتیک است اما بهتان یادآوری می‌کند که چقدر از احساستتان تحت کنترل هستند و چه کار باید بکنید اما ممکن است شما توانایی تغییر اوضاع کنونی را نداشته باشید.

 

شما باید سعی کنید که در لحظه اول هر دو جنبه قضایا را ببینید اما این را هم در نظر داشته باشید که باید در نهایت یکی از آنها را انتخاب کنید ؛ در برابر احساسات‌تان تسلیم نشوید و به ندای درونتان گوش کنید اما از این مطمئن شوید که نقشه شما نتیجه منطقی و درستی دارد.

 

مرداد ماه:
حتی اگر فکر کنید که دنیای شما در حال آرام شدن و سر و سامان گرفتن است اما می‌دانید که هنوز کارهای زیادی دارید که باید در طی ماه انجام دهید ، ممکن است احساس کنید که یک ماجراجویی عالی برای شما می‌تواند تسکینی برای کارسخت و جزییات بی پایان باشد.

 

در این ماه فراوانی کار شما می‌تواند مقداری برایتان خسته کننده باشد اما بهتر است که در مقطعی از زمان کار خود را سر فرصت انجام دهید نه اینکه برای رسیدن به خط پایان عجله کنید!

 

شهریور ماه:
در این ماه شما قادر هستید بدون اینکه از دیگران تاثیر منفی بگیرید یک تغییر اساسی و بزرگ را در زندگی تان ایجاد کنید ، ابراز وجود به شما اجازه می‌دهد که استعدادهای درونی خود را بشناسید و آنچه از احساسات‌تان که مجال میابند بیان شوند را با دیگران تقسیم کنید‌ و این مهم نیست که چقدر کار پیچیده و دشواری است.

 

آنچه را اکنون واقعا ضروری است انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد روش خود را بهم بزنید ؛ برنامه ریزی و فکر کردن به آنچه که می‌خواهید انجام دهید بهتر از این است که کاری را بدون اینکه به عواقب آن فکر کنید شروع کنید.

 

مهر ماه:
در این ماه سیاره حاکم شما عاشق است و از اینکه با سیاره تیره و کدری در تماس است زیاد راضی به نظر نمی‌رسد و شما گونه روشن تر و زیباتر سیارات را ترجیح می‌دهید.

 

هر چقدر قلب شما بیشتر فرصت بازیگوشی داشته باشد، بیشتر احساسات شما ناآرام می‌شود ؛ در این ماه نخواهید که همه چیز را کنترل کنید و در عوض‌ سعی کنید جدی باشید و تصمیم بگیرید که در آینده چه کار باید بکنید.

 

آبان ماه:
در این ماه ممکن است در مسیرتان به یک دو راهی مهم برخورد کنید که حتی نقشه هم نتواند به شما کمک کند که باید چه راهی را بروید.

 

به طور معمول این میتواند جریان تصمیم گیری شما را کمی ‌پیچیده و سخت کند پس بهتر است این فرصت بدست آمده را جدی بگیرید.

 

آذر ماه:
در این ماه برای شما شرایط تازه‌ای بوجود می‌آید و ناگهان تصمیم میگیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار نمائید.
روش‌های کناره گیری و دوری شما ممکن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن است شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟

 

در این ماه آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

 

دی ماه:
زندگی شما در این ماه بیشتر از خورشید انرژی خواهد گرفت چرا که خورشید تابان واردخانه شخصیت شما شده است و باعث میشود که احساسات قلبی‌تان را بیان کنید ، دیگران ممکن است بر سرسختی بی پایان شما غلبه کنند اما شما فقط میخواهید که اوضاع را درست کنید.

 

ممکن است شما احساس رقیبی را داشته باشید که از جنگ جان سالم بدر برده است اما دوست ندارید که اشتباهی کنید که شما را از مسیر و هدف خود دور کند ؛ راهی پیدا کنید که در کشمکش و درگیری فائق آیید تا بتوانید در بازی برنده باشید.

 

بهمن ماه:
در این ماه شما میخواهید کاری کنید تا از گرهی که می‌دانید در آینده در زندگی تان خواهد افتاد پیشگیری کنید اما هنوز خیلی چیزها هست که باید آنها را به خوبی راست و ریست کنید قبل از اینکه به خودتان اجازه ابراز هیجان دهید.
شما تصمیمات بزرگی برای آینده دارید ، به دقت انتخاب کنید ‌به خاطر اینکه تصمیم آخر شما تاثیر بزرگی بر زندگی تان خواهد داشت.

 

اسفند ماه:
در این ماه به نظر میرسد که شرایط زندگی و حوادث بر وفق مراد شما خواهد بود و به لطف حق و در نتیجه زحمات خود شما ، آینده نیز بی شک بهتر از گذشته پیش خواهد آمد.

 

اما بیاد داشته باشید که از آنچه پیش آمده است مغرور نشوید و گهگاه به نقاط ضعف خود هم بیندیشید و دنبال فرصت هایی برای رفع نواقص خویش باشید و دیگر اینکه نسبت به موفقیت های دیگران حسادت نورزید بلکه از شادی و توفیق دیگران لذت ببرید تا محبوب دل های مردم باشید.

 

فال و طالع بینی آبان ماه

فال سرنوشت ماه تولد بدون ردخورد

طالع بینی رنگ چشم ها

 

جدیدترین مطالب سایت