این جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارد

این جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارد

فاش شدن راز طول عمر این جراح 90 ساله

این زن که به عنوان پیر ترین زن جراح در دنیا معرف است و دارای سنی معادل 90 سال است و راز طول عمر هود را فاش نموده است با ما همراه باشید باسایت تالاب این جراح عنوان پیرترین زن جراح دنیا را دارد و با اینکه فقط انتظار برود کارهای روزانه اش را درست انجام دهد، در بیمارستان شهر “ریازان”-روسیه – روزانه تا 4 عمل جراحی را هم انجام می دهد.

 

مسن ترین جراح جهان , شاید 90 سالگی برای خیلی ها ،سنی است که کار کردنمسخره به نظر برسد و اینکه گوشه ای امن و کمی توجه، تمام خواسته یک فرد 90 ساله باشد.اما در دنیای عجیب و دوست داشتنی ما، جراحی وجود دارد به نام “آلا لووشکینا” که در سن 89 سالگی جراح یک بیمارستان است.

 

به گزارش تالاب:این جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارد و با اینکه فقط انتظار برود کارهای روزانه اش رادرست انجام دهد، در بیمارستان شهر “ریازان”-روسیه – روزانه تا 4 عمل جراحی را هم انجام می دهددر طول 67 سال جراحی کردن ،او بیش از 10 هزار عمل انجام داده و هنوز هم قصد کنار گذاشتن کارش را ندارد!

 

به عقیده آلا، دکتر بودن ،حرفه نیست بلکه یک شیوه زندگی است و در پاسخ به اینکهچه زمانی قصد بازنشستگی دارد ،پاسخ می دهد: “پس چه کسی عملها را انجام دهد؟”

 

او در پاسخ به خبرنگاری که می پرسد راز طول عمر شما در چیست می گوید: “من همه چیز می خورم ،زیاد می خندم و خیلی گریه می کنم. همین! ”

 

مسن ترین جراح جهان مسن ترین جراح جهان مسن ترین جراح جهان مسن ترین جراح جهان مسن ترین جراح جهان مسن ترین جراح جهان مسن ترین جراح جهان مسن ترین جراح جهان مسن ترین جراح جهان

 

این جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارداین جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارداین جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارداین جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارداین جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارداین جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارداین جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارداین جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارداین جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارداین جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارداین جراح عنوان پیرترین جراح دنیا را دارد

جدیدترین مطالب سایت