تخت خواب جالب چینی (عکس)

تخت خواب جالب چینی (عکس)

تخت خواب دیدنی در دنیا را ببنید

 

کونگ‌فو (به چینی: 功夫) یک اصطلاح مشهور چینی است که اغلب برای اشاره به هر یک از انواع هنرهای رزمی چینی ـ از جمله شکل مدرن آن ووشو ـ بکار می‌رود.یک مرد چینی تنها با استفاده از یک طناب برای خودش رختخواب درست کرده و در آن به راحتی می‌خوابد. او علاوه بر خوابیدن کتاب می‌خواند و با رهگذرانی که از کنارش رد می‌شوند گپ هم می‌زند.نام مستعار آقای یانگو «کونگ‌فو من» است.

 

به گزارش تالاب:او رخت‌خوابش را در یکی از پارک‌های استان «ژجیانگ» چین پهن کرده‌است. او طوری روی رختخوابش می‌خوابد که انگار در منطقه وسیعی به آرامی دراز کشیده‌است.

 

گاهی اوقات هم چیزی در دستش می‌گیرد در حالی که دست دیگرش روی سینه اش قرار دارد و با این حال تعادلش را به خوبی حفظ می کند.

 

تخت خواب جالب چینی (عکس)تخت خواب دیدنی در دنیا را ببینید

 

 آقای یانگو قادر است در رختخواب عجیب و غریبش دست و پا بزند و حتی بدون در نظر گرفتن موقعیتش، دستش را هم به نشانه سلام برای رهگذران تکان دهد.

 

صبح ها که رهگذران زیادی برای ورزش کردن به پارک محل اقامت او می‌آیند با دیدن وی شگفت زده می‌شوند. آنها با یانگو گپ می‌زنند و چند عکس یادگاری هم می‌گیرند.

 

او خودش را مکلف می‌داند که با مردم ارتباط خوبی داشته‌باشد. او با مردم به گرمی صحبت می‌کند در حالی که می‌تواند به خوبی خودش را روی طناب مدیریت کند و نیفتد. او تازگی‌ها برای خبرنگارانی که سراغش می‌آیند تکنیک‌هایی از کونگ فو هم نمایش می‌دهد تا بیشتر موجب شگفتی آنها شود.

 

آقای یانگو می گوید ابتدا برای انجام این‌کار و برای اینکه بتواند تعادلش را حفظ کند به سه طناب احتیاج داشته. اما کم‌کم تصمیم گرفته که مهارتش را در این کار بیشتر کند تا اینکه بالاخره توانسته با تعادل کامل روی یک طناب به راحتی دراز بکشد. البته او برای رسیدن به این مهارت چندین بار هم زمین خورده است.

 

جدیدترین مطالب سایت