خوردن این همبرگر می تواند باعث مرگ شود + عکس

خوردن این همبرگر می تواند باعث مرگ شود + عکس

همبرگری با بالاترین میزان کالری که می تواند باعث مرگ شما شود

 

یک رستوران مشهور برای جذب مشتری بیشتر و دیده شدن یک چالش بزرگ و البته خطرناک تدارک دیده است.

 

به گزارش تالاب، یک رستوران با عرضه همبرگری خاص و فوق العاده شما را به چالش مرگ و لذت فرامیخواند!! این همبرگر بسیار خوشمزه ولی خطرناک است چرا که با خوردن آن 8000 کالری دریافت میکنید و ممکن است دچار حمله قلبی و مرگ شوید !!

 

بالا بودن کالری همبرگرها یک بحث است و تولید همبرگری با 8 هزار کالری یک بحث دیگر؛ مسئله‌ای که در رسانه‌های خارجی خبرساز شد.

 

همبرگر خوراکی حاضری و غالباً مضر برای سلامتی بدن محسوب می‌شود. برخی رستوران ها در سراسر دنیا با ایجاد تغییراتی در ساختار آن و اضافه کردن انواع چاشنی ها وضع را از این هم بدتر کرده و این غذای ناسالم را به بمبی مرگبار برای سلامت انسان تبدیل می‌کنند.

خوردن این همبرگر می تواند باعث مرگ شود + عکس

همبرگر مرگ

 

رستورانی در کشور انگلستان در منوی غذاهای خود همبرگری به نام “پارموکباب” دارد که این خوراک حاوی هشت هزار کالری انرژی است؛ چیزی در حدود 4 برابر میزان کالری مجاز روزانه مصرف یک زن بزرگسال! خوردن این دینامیت کالری می تواند در برخی افراد ریسک بروز سکته قلبی را به شدت بالا ببرد.

خوردن این همبرگر می تواند باعث مرگ شود + عکس

خوردن همبرگر با کالری بالا

 

صاحبان رستوران ارائه دهنده این همبرگر در کنار آن انواع سالاد، سس و سیب زمینی سرخ کرده برای مشتری می آورند و حتی ادعا کرده اند در صورتی که مشتری پس از موفقیت در چالش خوردن این همبرگر غول آسا دچار مشکل حمله قلبی شد، هزینه تاکسی برای انتقال او به بیمارستان را تقبل می کنند.

خوردن این همبرگر می تواند باعث مرگ شود + عکس

همبرگر لذیذ

 

این همبرگر که حدود 13 پوند قیمت دارد، متشکل از انواع قطعات گوشت سفید و قرمز، پنیر، انواع سس و نان است و برخی افراد بدون در نظر گرفتن عواقب در چالش خوردن آن شرکت می کنند.کارشناسان در خصوص مشکلات احتمالی ناشی از مصرف این غذا هشدار داده و گفته‌اند این غذا سرشار از کربوهیدرات است و به سرعت کلسترول خون را بالا می‌برد.

 

جدیدترین مطالب سایت