در قرار شام عاشقانه این غذاها را بخورید

در قرار شام عاشقانه این غذاها را بخورید

غذاهایی که در قرار شام عاشقانه نباید بخورید

قرارهای عاشقانه به ویژه اولین قرار شما با عشقتان از اهمیت بسیاری برخوردارند . یه شام رمانتیک یا دعوت به ناهار عشقتان میتواند بسیار زیبا و احساسی باشد پس با انمتخاب نکردن این غذاها آن قرار را لذت بخش تر کنید.

 

تاثیری که رفتار شما بر عشقتان میگذارد ممکن است تا همیشه رابطه شما را با وی تحت تاثیر قرار دهد.در این مطلب از ایران ناز یکی از نکات ریز برای بهتر برگزار شدن قرارهای عاشقانه را به شما گوشزد میکنیم.

 

انتخاب شام یا ناهار عاشقانه و نحوه غذاخوردن بسیار مهم است.

 

بهتر است در اولين ملاقات هاي عاشقانه دور بعضي از غذاها را خط قرمز بکشيد.در اولين روزهاي آشنايي، قرار ناهار يا شامي با نامزدتان در منزل يا رستوران خواهيد داشت.

 

اگر اصولش را رعايت نکنيد احتمال اينکه از چشم طرف سقوط آزاد کنيد زياد است. چون در ملاقات هاي اول همه به جزئيات توجه مي کنند بنابراين بايد حواستان را جمع کنيد تا اشتباهي مرتکب نشويد.

 

فرنگي ها مي گويند ملاقات عاشقانه ما مي گوييم «نامزدبازي». هر چه که باشد اصول و قواعد خودش را دارد. به هر حال در اولين روزهاي آشنايي، قرار ناهار يا شامي در منزل يا رستوران خواهيد داشت.

 

اگر اصولش را رعايت نکنيد احتمال اينکه از چشم طرف سقوط آزاد کنيد زياد است. چون در ملاقات هاي اول همه به جزئيات توجه مي کنند بنابراين بايد حواستان را جمع کنيد تا اشتباهي مرتکب نشويد و سوتي ندهيد.

 

احتمالاً اين اولين ديدار با صرف غذا در رستوران يا منزل همراه باشد.

 

اگر در منزل باشد که احتمالاً خانواده طرف مقابل هم حضور دارند و واويلايي در راه است. غير از اينکه بايد حواستان باشد مثل دست و پاچلفتي ها غذا و سس را روي لباستان نريزيد و حواستان به تميزي دور لب هايتان باشد بهتر است از سفارش دادن و خوردن بعضي غذاها نيز خودداري کنيد.

 

چون هر چه تلاش کنيد احتمال ضايع شدنتان زياد است.

 

در اين مطلب به چند غذايي که بهتر است در اولين ملاقات هاي عاشقانه دورشان را خط قرمز بکشيد اشاره مي کنيم. لطفاً با ما همراه باشيد.

 

در قرار شام عاشقانه این غذاها را بخورید

اسپاگتي

اصلاً حرفش را هم نزنيد. شايد عاشق اسپاگتي باشيد و دلتان پر بکشد اما همان طور که خودتان هم مي دانيد خوردن اسپاگتي کثيف کاري محض است.

 

چون احتمال اينکه اين رشته هاي دراز و به سس آغشته شده روي لباستان بريزد و بدتر از آن دور دهانتان را مزين کند بسيار بالاست.

 

حتماً هم موافق هستيد که نمي شود با کسي که يک لکه بزرگ روي لباسش افتاده يا دور دهانش کثيف و سسي است نگاه عاشقانه رد و بدل کرد.

 

احتمالاً به اندازه کافي براي اولين غذاي دو نفره استرس داريد بنابراين خودتان را به دردسر نيندازيد و به هيچ عنوان اسپاگتي سفارش ندهيد حتي اگر طرف مايل به خوردنش باشد.

 

در قرار شام عاشقانه این غذاها را بخورید

همبرگرهاي بزرگ

فقط خدا مي داند همبرگر چقدر آبروبر است. درست است که همبرگر بسيار خوشمزه است و احتمالاً شما بخواهيد خيلي ملاقاتتان رسمي نباشد و مثلاً خودتان را رها از قيد تغذيه سالم و کالري و اين چيزها نشان دهيد اما در هر حال قبول کنيد خوردن همبرگرهاي بزرگ سخت است.

 

بخصوص اگر خانم هستيد که بدتر. بدون شک باز کردن دهان تا اندازه اي که بتوانيد همبرگر به آن بزرگي را گاز بزنيد چندان رمانتيک نخواهد بود.

 

غير از اين حتماً صورت و دور دهانتان را کاملاً سسي و کثيف خواهيد کرد. سري که درد نمي کند را دستمال نبنديد و از خير همبرگر هم بگذريد.

 

در قرار شام عاشقانه این غذاها را بخورید

سوپ

تصورش را بکنيد که در يک ميز غذا نشسته ايد طرف سوپ را هورت مي کشد. يا هول مي شود و اولين قاشق را به دهان مي برد و دهانش را مي سوزاند. تمام اين اتفاقات ممکن است براي شما هم بيفتد.

 

بنابراين بدانيد که شنيدن صداي هورت کشيدن سوپ و يا صداي ملچ و مولوچ براي طرف مقابل نيز اصلاً خوشايند نخواهد بود.

 

علاوه بر اين سوپ يک غذاي آبکي است و هر لحظه ممکن است از قاشق روي لباستان سرازير شود. بهتر است يک غذاي جامد و ساده انتخاب کنيد.

 

در قرار شام عاشقانه این غذاها را بخورید

هر غذايي که سير دارد

ما طرفدار سير هستيم و هميشه مصرف آن را توصيه کرده ايم. اما نه براي اولين ملاقات. توصيه اکيد داريم از خوردن هر غذايي که سير داشته باشد بپرهيزيد.

 

چون مي دانيد که دهانتان چه بويي مي گيرد. علاوه بر اين اگر فشارتان پايين باشد اوضاعتان بدتر خواهد شد. پس از خير اين يکي هم بگذريد تا يک غذاي ساده آينده تان را خط خطي نکند.

 

در قرار شام عاشقانه این غذاها را بخورید

غذاهاي تند

دور اين يکي خط قرمز اساسي بکشيد. خوردن غذاهاي تند هندي و مکزيکي اصلاً براي ملاقات اول مناسب نيستند.

 

چون نه تنها شما را خيس عرق کرده و فاتحه لباسي که بر تن کرده ايد را مي خواند بلکه قيافه تان بعد از سوختن دهانتان بسيار مسخره خواهد شد.

 

همه ما وقتي دهانمان مي سوزد نه تنها بالا پايين مي پريم و دهانمان را مانند دهان کروکديل باز نگه مي داريم بلکه با دست هم شروع به باد زدن خودمان مي کنيم. اگر به نظرتان عاشقانه و زيباست مي توانيد غذاي تند هم سفارش دهيد!

 

در قرار شام عاشقانه این غذاها را بخورید

کتف و بال مرغ

اصلاً هر چيزي که لازم است با انگشتان و دندان ها به جانش بيافتيد را بي خيال شويد.

 

اين جور غذاها نه تنها باعث کثيف کاري مي شوند بلکه به نيش کشيدن مثلاً بال مرغ در مقابل کسي که قرار است همسر آينده تان شود چندان رمانتيک نيست.

 

اصولاً خوردن استخوان بر سر سفره غذا دور از ادب است. بهتر است اين کارها را به بعدها و خلوت خود موکول کنيد.

 

در قرار شام عاشقانه این غذاها را بخورید

سالاد و اسفناج

خب سالاد و اسفناج براي سلامتي خوب هستند و تا مي توانيد از اين مواد غذايي ميل کنيد.

 

اما يادتان باشد که اين اسفناج هاي سمج لاي دندان گير مي کنند و لازم است با انگشت و خلال دندان به جان دندان ها بيافتيد. اين کار هم براي اولين ديدار مناسب نيست و ضايعتان مي کند.

 

در قرار شام عاشقانه این غذاها را بخورید

سوشي و غذاهاي آسيايي

برخي از غذاها که قابل خوردن با نان هستند مشکل زيادي پيش نمي آورند. اما مثلاً خوردن سوشي آن هم به سبک ژاپني ها با چوب استرس آور است.

 

مطمئن باشيد بخصوص اگر بار اولتان باشد کلي سوژه دست طرف مقابل خواهيد داد. خوردن غذا با چوب کار ساده اي نيست از خيرش بگذريد.

جدیدترین مطالب سایت