دی جی های پردرآمد جهان (+ عکس)

دی جی های پردرآمد جهان (+ عکس)

آشنایی با 5 دی‌جی پردرآمد جهان

این 5 دی جی میلیاردرهای کم سن سال هستند.

 

به گزارش تالاب طبق محاسبات مجله معتبر “فوربس” 10 دی‌جی پردرآمد جهان در ۱۲ ماه گذشته روی هم نزدیک به ۲۷۱ میلیون دلار درآمد داشته‌اند. البته باید گفت که این درآمد تازه نسبت به سال پیش از آن یک درصد کاهش داشته است.

 

 5 دی جی پردرآمد جهان به این ترتیب هستند:

کالوین هریس (Calvin Harris)

 

سالی که گذشت برای کالوین هریس چندان راحت نبود: یک سانحه رانندگی، جدایی از نامزدش تیلور سوئیفت و ضرر سه میلیون دلاری در میزان درآمدش نسبت به سال پیش از آن.

 

با این حال این دی‌جی اسکاتلندی در همین سال نه چندان نیکو هم ۶۳ میلیون دلار درآمد داشته و به این ترتیب پردرآمدترین دی‌جی سال در جهان بوده است.

دی جی های پردرآمد جهان (+ عکس)

 

تیستو (Tiesto)

تیستو که زاده هلند است، در رتبه دوم فهرست پردرآمدترین دی‌جی‌های جهان قرار دارد. او در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۱۰۰ آهنگ جزو آهنگ‌های پرفروش داشته است. تیستو همچنین یک قرارداد تبلیغاتی با یک شرکت تولید لیموناد امضا کرده که پول هنگفتی نصیب وی ساخته است. تیستو سال گذشته ۳۸ میلیون دلار درآمد داشته است.

دی جی های پردرآمد جهان (+ عکس)

 

دیوید گتا (David Guetta)

 

این دی‌جی فرانسوی پرطرفدار آهنگ جام ملت‌های اروپا در فرانسه را که تابستان امسال برگزار شد، تنظیم کرد. همین امر هم به دو چندان شدن شهرتش کمک شایانی کرد. سال گذشته دیوید گتا ۲۸ میلیون دلار درآمد داشته است.

 

او بخش بزرگی از درآمدش را به واسطه برگزاری کنسرت‌های بزرگ در لاس‌وگاس آمریکا بدست آورده است.

دی جی های پردرآمد جهان (+ عکس)

 

زد (Zedd)

در فهرست مجله فوربس یک دی‌جی روس−‌آلمانی در جایگاه چهارم پردرآمدترین‌ها قرار گرفته است: آنتون زاسلاوسکی که با نام هنری “زد” فعالیت می‌کند. درآمد او در سال گذشته حدود ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

 

دی جی های پردرآمد جهان (+ عکس)

 

استیو آئوکی (Steve Aoki)

این دی‌جی اهل فلوریدا در عرصه موسیقی الکترونیک (EDM) بیش از همه به واسطه کنسرت‌های زنده‌اش شهرت دارد. آئوکی عادت دارد در کنسرت‌هایش ناگهان به سوی یک تماشاگر غریبه رفته و یک کیک به صورتش پرتاب کند یا اینکه یک بطری نوشیدنی را روی سرش خالی کند. آئوکی در ۱۲ ماه گذشته ۲۳ میلیون و پانصد هزار دلار درآمد داشته است.

 

دی جی های پردرآمد جهان (+ عکس)

 

جام جم

جدیدترین مطالب سایت