راحت ترین شغل دنیا + عکس

راحت ترین شغل دنیا + عکس

این مرد راحت ترین و بی دردسر ترین شغل دنیا را در یک جزیره شخصی دارد.

 

آیا بهترین شغل جهان، شغل این مرد است؟ مردی که سرایدار یک جزیره استوایی بسیار زیبا شده است و از خلوت خود لذت می‌برد. همسر و سه فرزند این مرد در شهر زندگی می‌کنند.
 
به گزارش مجله تالاب به نقل از دیلی میل، این مرد ۳۲ سال پیش از شغل پراسترس خود استعفا داد تا به تنهایی در یک جزیره زندگی کند. او می‌گوید که حتی از یک روز زندگی خود در این جزیره پشیمان نیست. کائو رودریگس رِگو اکنون ۶۲ ساله شده است. او زمانی که می‌خواست به این جزیره برود خانواده را همراه خود نبرد. نام این جزیره کوچک «یا دوس گاتوس» است و در پنج کیلومتری سواحل جنوب شرقی برزیل قرار دارد.

راحت ترین شغل دنیا + عکس
او از تنهایی خود در این جزیره لذت می‌برد. گاهی پیش می‌آید که هفته‌ها در آنجا می‌ماند و هیچ هم‌صحبتی هم ندارد.
 
مجله تالاب : رودریگس می‌گوید: «من در گذشته مانند همه مردم بودم. کار می‌کردم تا بتوانم چیزهایی را که می‌خواهم بخرم. اما تغییر کرده‌ام. وقتی که در جایی مثل این جزیره زندگی می‌کنید، پول و مسائل مادی دیگر هیچ ارزشی برای شما ندارد. من دوست ندارم کسی خلوتم را به هم بزند. از آرامش و تنهایی این جزیره لذت می‌برم.»
 
نام این جزایر به فارسی «جزایرِ گربه‌ها» است. زمانی موش‌ها به آنجا هجوم برده بودند و مسئولان تعدادی گربه را به آنجا فرستادند تا با آن‌ها مقابله کنند. تعداد گربه‌ها به ۵ هزار عدد رسید، اما همه آن گربه‌ها به دلیل یک بیماری نامعلوم از بین رفتند.

 

راحت ترین شغل دنیا + عکس

راحت ترین شغل دنیا + عکس

 

گفتنی است که در اواخر دهه ۵۰ میلادی، رئیس‌جمهور برزیل این جزیره را به یک میلیونر آمریکایی به نام نلسون راکِفِلر هدیه داد.  راکِفِلر بعدها معاون رئیس‌جمهور آمریکا شد. وی این جزیره را به یکی از بستگان نزدیک خود به نام «ریچارد آلدریخت» هدیه داد و آلدریخت نیز ۵۰ هزار دلار برای ساخت خانه و کتابخانه آن هزینه کرد.

راحت ترین شغل دنیا + عکس

 
راحت ترین شغل دنیا + عکس
 
مطالب مرتبط:

معرفی شغل های عجیب و غریب با درآمد بالا

شغل جالب خوابیدن این زن در هتل ها (عکس)

شغل پردرآمد تشخیص جنسیت جوجه ها (عکس)

آشنایی با جالب ترین مشاغل در جهان

معرفی بهترین شغل های ایران با سرمایه کم و درآمد بالا

 

جدیدترین مطالب سایت