زنی که از شدت گرسنگی گونی پلاستیکی خورد + عکس

زنی که از شدت گرسنگی گونی پلاستیکی خورد + عکس

تعجب پزشکان از دیدن مواد عجیب و غریب در شکم این زن

 

یک زن فقیر به دلیل سختی معیشت و نداشتن غذای کافی مجبور به خوردن یک گونی پلاستیکی شد که این موضوع برایش مشکلات معده و گوارشی به وجود آورد.

 

وقتی این زن میانسال به خاطر بیحالی و درد شکم شدید به بیمارستان آورده شد پزشکان با مشاهده اسکن عجیب از معده ی وی تصمیم به جراحی گرفتند . این پزشکان تصور کردند با یک بیمار مبتلا به پیکا یعنی هرزه خواری روبرو هستند و احیانا گلوله ای مو در معده و روده این زن گیر کرده اما چیزی که پزشکان از معده این زن بیرون کشیدند آنها را شگفت زده کرد!!

 

به گزارش تالاب، زن بیچاره دچار هرزه خواری نبود و مو نخورده بود . در واقع از شدت فقر و گرسنگی و چون مدتها هیچ چیزی برای خوردن نداشته است یک گونی پلاستیکی را خورده بود که سبب انسداد روده و معده اش شده بود !! پزشکان از يافتن نخ هاي پلاستيکي گوني در شکم زن فقير شوکه شدند. 

 

زنی که از شدت گرسنگی گونی پلاستیکی خورد + عکس

دیدن گونی پلاستیکی در شکم زن

 

ماجرا ازین قرار بود که يک تيم پزشکي اخيرا روي زن ميانسالي که از مشکل شديد دستگاه گوارش رنج مي برد،عمل جراحي انجام دادند و پس از دريافتن اينکه در حقيقت نخ هاي پلاستيکي موجب گرفتگي شکم او شده، بسيار شوکه شدند. اين زن به جاي غذاي واقعي از اين نخ ها براي سير کردن شکم خود استفاده کرده بود.

 

تارا دوي، زن 52 ساله و کر و لال هندي پس از درد شديد به بخش اورژانس بيمارستان آورده مي شود و پس از انجام مجموعه اي از آزمايشات، پزشکان نوعي توده کروي در شکم او شناسايي مي کنند و تصور مي کنند گلوله اي از مو است و توصيه مي کنند هرچه سريعتر براي خارج کردن اين توده بايد وي را عمل کنند.

 

ولي در طول عمل، آنها متوجه مي شوند چيزي که در ابتدا تصور مي کردند گلوله اي از مو است،در حقيقت توپي در هم تنيده از نخ هاي کيسه گوني هاي پلاستيکي است. اين نخ هاي پلاستيکي که شکلي شبيه لانه پرده ايجاد کرده بودند، موجب مسدود شدن روده هاي اين زن شده بود و طول آنها به بيش از دو متر مي رسيد.

 

پزشکان از يافتن نخ هاي پلاستيکي گوني در شکم زن و مسدود شدن روده هاي وي شوکه شده بودن. از آنجا که اين زن قادر به شنيدن و يا صحبت کردن نبود، فهميدن اين که چطور چنين ميزان بالايي از نخ پلاستيکي از شکم او سردرآورده کار سختي بود.

 

ولي شخصي محلي که با مشاهده درد شديد اين زن، وي را به بيمارستان رسانده بود گفت اين خانم بسيار فقير است و خودش به تنهايي زندگي مي کند و هيچ گونه حمايت اجتماعي نيز ندارد.

 

او ظاهرا در طي سال ها نخ هاي پلاستيکي و پاکت ها را براي رفع گرسنگي مصرف کرده است و اخيرا دچار وضعيتي شده که در طي آن ديگر ميل به غذا را از دست داده و عضلات بدن وي نيز شروع به تورم کرده است. بر طبق گزارش ها، از سال 2016 اين زن در رژيم غذايي خود تنها مي تواند آب مصرف کند.

 

خوشبختانه جراحي خارج کردن توده پلاستيکي از بدن اين زن با موفقيت انجام شد و وضعيت وي رو به بهبودي است. تاکنون در خبرها شاهد افرادي بوديم که در طول سال ها برخي از چيزهاي عجيب مصرف مي کنند،

 

نظير مردي که 40 چاقو را بلعيده بود و يا دختري که به خوردن صابون اعتياد پيدا کرده بود، در اين موارد چيزي که موجب گرايش اين افراد به چيزهايي غير از غذاي اصلي مي شد، وضعيتي به نام PICA بود که موجب مي شد آنها به عناصر غيرغذايي رو بياورند.ولي در مورد وضعيت خانم تارا دوي، تنها فقر و گرسنگي موجب گرايش به مصرف مواد غيرغذايي شده است.

 

جدیدترین مطالب سایت