چهره های ایرانی که در اینستاگرام به شهرت رسیدند + عکس

چهره های ایرانی که در اینستاگرام به شهرت رسیدند + عکس

چهره های جنجالی شبکه های اجتماعی را بهتر بشناسید

در شبکه های اجتماعی همیشه شخصیت هایی وجود دارند که با کارهای خود در نزد کاربران به شهرت می رسند.

 

به گزارش تالاب، در شبکه های اجتماعی که در کشور ایران بسیار پر طرفدار هستند ، برخی با انجام کارهای عجیب و غریب شهریتی برای خود دست و پا میکنند و حتی از طریق این شهرت کاذب پول بدست می آورند ! در این مطلب در مورد مشهورترین اشخاصی که با روشهای عجیب و جالب این شهرت ها را به دست آورده اند حرف میزنیم.

 

«مشهور شدن به هر قیمتی» قصه این روزهای شبکه های اجتماعی ست که برخی حتی حاضرند برایش کارهای احمقانه ای انجام دهند طوری که پای پلیس فتا نیز به میان بیاید ومنجر به دستگیری شان شود.

 

حالا در این شبکه ها با قهرمانان چند هزار فالوئری طرف هستیم که نه آدم های خاصی هستند، نه کار مفیدی کرده اند و نه حتی انجام عمل به دردبخور و پسندیده ای آنها را به این شهرت رسانده است.

 

قهرمانان پوشالی که شاید عمل بینی ،هیکل عضلانی و حتی فحش دادن هایشان رو به مخاطب آنها را به این شهرت عجیب وغریب رسانده است که حالا از طریق آن پول هم درمی آورند. حالا قهرمانان عجیب وغریب این روزهای شبکه های مجازی چه کسانی هستند و با چه چیزهایی به شهرت رسیده اند.

 

خودکشی آنلاین

چند ماه پیش خودکشی یک دختر ایرانی ساکن ترکیه به بهانه عشق ازدست رفته اش سوژه شبکه های اجتماعی شد تا به یک باره صفحات اینستاگرام پر شود از فیلم کوتاهی از یک دختر مو نارنجی که روسری نازکی را به گردنش پیچیده بود تا به صورت نمادین خودکشی کند تا علاقه اش را به کسی که برایش خال کوبی کرده نشان دهد.

چهره های ایرانی که در اینستاگرام به شهرت رسیدند + عکس

چهره های مشهور اینستاگرام

 

این خودکشی نمادین تا چند روز میان کاربران دست به دست شد تا هواداران میلیونی برایش رقم بخورد و هر بار رنگ جدید موهایش از بحث های جدید صفحه باشد.

 

هیکل عضله ای آقای کافه دار

چهره عجیب وغریب یک آقای کافه دار همراه با دماغ عملی و لب های پروتز شده اش اگر با هیکل ورزشکاری عضله ای و درشت جمع شود می تواند ۲۴۰ هزار فالوئر برایش به ارمغان بیاورد. فالوئرهایی که برای هر پست او تا ۱۴ هزار لایک می زنند و تا هزار کامنت برایش می نویسند.

چهره های ایرانی که در اینستاگرام به شهرت رسیدند + عکس

چهره های جنجالی اینستاگرام

 

نظر دادن درباره آدم های موجود در عکس، عملی یا واقعی بودن چهره آقای پرطرفدار و تیپ و ژست جدیدش از بحث های این صفحه ۲۴۰ هزارتایی است.

 

سلطان لمینت

دندان های غیرمتعارف یک شخصیت مجازی حسابی باعث شهرتش شد. طوری که ساخت ترول های مختلف و فتوشاپ سازی های کاربران بارها دست به دست چرخید. اما آقای لمینت با پخش ویدئوهایی از خودش و انتشار عکس هایی که هرچه بیشتر بر دندان هایش تاکید کند این قصه را فرصتی برای شهرت هرچه بیشتر دانست.

چهره های ایرانی که در اینستاگرام به شهرت رسیدند + عکس

چهره های جنجالی فضای مجازی

 

دست انداختن این چهره ناشناخته مجازی به چهره های مشهور هم رسید تا او را روزبه روز مشهورتر کند. صفحه آقای لمینت ۲۶۹ هزار فالوئر دارد. محتوای کامنت های آقای لمینت نیز بیشتر حول مسواک زدن و ضرر و زیان لمینت و یا اینکه بلیچینگ بهتر است یا لمینت می گذرد.

 

همه دخترخاله های من

وقتی چند ماه پیش پلیس فتا از دستگیری مردی به نام «وحید» خبر داد که عکس هایش با دختران مختلف در صفحات مجازی دست به دست می چرخید عده زیادی او را سوژه شبکه های اجتماعی کردند و تا مدتی عنوان بی بندوبار را به دوش می کشید. سوژه موردنظر بعد از دستگیری دلیل پخش کردن این عکس ها را مشهور شدن عنوان کرد و حسابی رو به رسانه ها خودش را نادم و پشیمان دانست. درحالی که پیش ازاین با ویدئویی که از خود منتشر کرده بود افراد موجود در عکس را اقوام خود معرفی کرده بود.

چهره های ایرانی که در اینستاگرام به شهرت رسیدند + عکس

آقای پشیمان بعد از آزادی فعالیت هایش را در شبکه های اجتماعی این بار به نحو دیگری ادامه داد و از شهرت قبل هم حسابی استفاده کرد تا در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار فالوئر داشته باشد.

 

ازدواج بعد از ۷سال

ازدواج یک دختر و پسر عاشق در اینستاگرام حسابی مشهور شد. تا کاربران برایشان حسابی آرزوی خوشبختی کنند.این دختر و پسر که از ۷ سال پیش باهم آشنا شدند با گذاشتن عکس های مختلف از این دوران آشنایی طولانی و نهایت انتشار عکس های مراسم ازدواجشان فالوئرهای چند هزارتایی برای خودشان دست وپا کردند.

چهره های ایرانی که در اینستاگرام به شهرت رسیدند + عکس

بیشتر کامنت های این زوج هم حول به هم آمدن یا نیامدن این عروس و داماد و آرزوی خوشبختی برایشان می گذرد.

 

پول میدی فحش میده

فحش دادن و الفاظ رکیک دادن هم می تواند این روزها در شبکه های اجتماعی فالوئر و هوادار به همراه داشته باشد. یکی از کاربران اینستاگرام که از او با استاد خطاب می شود صفحه ای ۲۴۰ هزارتایی دارد که ویدئوهایش را در آنجا قرار می دهد.

چهره های ایرانی که در اینستاگرام به شهرت رسیدند + عکس

برخی از منابع اینستاگرامی خبر می دهند آقای ۲۴۰ هزارتایی در ازای مبلغی که دریافت می کند ویدئویی برایتان ضبط و منتشر می کند که به فرد موردنظر شما چند فحش آبدارمی دهد تا دلتان حسابی خنک شود.

 

صورت زاویه دار آقای سنجاب

یکی دیگر از پدیده های این روزهای اینستاگرام آقایی است با ظاهری عجیب که طبق ادعای خودش تنها در اثر چند تمرین فیزیوتراپی صورت به این شکل درآمده است و کافیست کاربران تمرینات پیشنهادی را انجام دهند تا چنین صورت جذابی داشته باشند. این تمرینات که به گفته این کاربر پرطرفدار در جهت زاویه دار کردن صورت است تنها چند ماه زمان می برد. آقای پرطرفدار باکار عجیبی که روی صورتش انجام داده توانسته حدود ۱۰۰ هزار فالوئر جذب کند تا برایشان از زاویه دار کردن صورتش بگوید.

چهره های ایرانی که در اینستاگرام به شهرت رسیدند + عکس

محتوای کامنت ها هم حول عملی بودن یا نبودن و یا بهتر شدن یا بدتر شدن صاحب صفحه است که هرازچندگاه با جواب های تندی روبرو می شوند. در آخرین پست این آقای پرطرفدار او از شباهت چهره اش به یک سنجاب حسابی خوشحال بود.

 

دماغ سرسره ای

بینی عملی و عجیب وغریب یکی از کاربران دیگر اینستاگرام و اصرارش بر طبیعی و واقعی بودن حیرت دیگر کاربران را به همراه داشت.

چهره های ایرانی که در اینستاگرام به شهرت رسیدند + عکس

این بینی عجیب وغریب حسابی لایک خور و ویدئوهای این شخصیت مجازی بارها دست به دست شد تا دوباره دلیل پوچ دیگری باشد برای مشهور شدن یک چهره ناشناخته مجازی.

 

جدیدترین مطالب سایت