بدنیا آمدن بزی عجیب با یک چشم (+تصاویر)

مجموعه : عجیب ترین ها
بدنیا آمدن بزی عجیب با یک چشم (+تصاویر)

متولد شدن بزی با یک چشم

انتشار ویدئویی از بز یک چشم که برخی ان را غول یک چشم هم نامیدند ، کاربران فضای مجازی را حیرت زده ساخت .با ما در سایت تالاب باشید بابهترین ها بدنیا امدن یک بز با تنها یک چشم در پیشانیش باعث وحشت این افراد شده است !!

 

به گزارش تالاب ، در یک ویدئو که در خاورمیانه ضبط شده بزی با یک چشم در پیشانیش متولد شده است. این بز تازه بدنیا آمده که دو رنگ است  ظاهری ترسناک و عجیب دارد .

 

به گزارش تالاب ویدئویی که دست به دست می چرخید و دو مرد که با بیان جزئیات به توصیف بز یک چشم تازه متولد شده می پرداختند خبر جدیدی بود از تولد حیوانات عجیب و غریب در خاور میانه .

 

بدنیا آمدن بزی عجیب با یک چشم (+تصاویر)

دنیا آمدن بزی عجیب با یک چشم

 

انتشار ویدئویی از بز یک چشم که برخی ان را غول یک چشم هم نامیدند ، کاربران فضای مجازی را حیرت زده ساخت . رنگ قهوه ای که به صورت تیره و روشن در صورت این بزغاله دیده می شود

 

در نگاه اول بیننده را دچار سردرگمی می سازد و تشخیص چهره ی اصلی این موجود عجیب و غریب کمی مشکل می شود اما با کمی دقت در جزئیات می توان یک چشم بودن این بزغاله را تشخیص داد.

 

بدنیا آمدن بزی عجیب با یک چشم (+تصاویر)

بدنیا آمدن بزی عجیب با یک چشم

 

بر اساس گزارش mirror دو مرد مقابل دوربین به طور واضح اعضای عجیب صورت این بچه بز تازه متولد شده را نشان می دهند و او را عجایبی دیگر می نامند. این ویدئو 73.000 بار دیده شد و کامنت های متفاوتی را ثبت کرد .

 

از لحن صحبت کردن و وضعیت مردان داخل فیلم استباط می شود که این تولد عجیب و غریب در شرق خاور میانه اتفاق افتاده است.

 

جدیدترین مطالب سایت