تولد نوزادی بدون مقعد و آلت تناسلی (+عکس)

مجموعه : عجیب ترین ها
تولد نوزادی بدون مقعد و آلت تناسلی (+عکس)

نوزادی که بدون مقعد و آلت تناسلی متولد شد

با تولد نوزادی که در زمان تولد دکتران نمی دانستند او را با چه نوع جنسیتی بیان کنند این نوزاد که فرزند چهارم خانواده فقیری است ادامه خبر را در سایت تالاب بخوانید . پزشکان نیجریه ای از تولد کودکی بدون آلت تناسلی و مقعد بسیار شگفت زده شدند .

به گزارش تالاب کودکی که در آنامبرای نیجریه به دنیا آمد نه راهی برای دفع ادرار و نه سوراخی برای دفع مدفوع داشت!!!این نوزاد که فاقد آلت تناسلی بود و جنسیتش مشخص نمیشد فرزند چهارم یک خانواده ی فقیر است.

به گزارش تالاب بتازگی نوزادی در ایالت نوی آنامبرا در نیجریه به دنیا آمده که اندام تناسلی و مقعدی در بدن خود ندارد.پزشکان بیمارستان NAUTH واقع در استان آنامبرا با معضلی جدید رویارو شده‌اند که یک نوزاد بدون مقعد و دستگاه تناسلی پیش آورده است: آنها نمی‌توانند جنسیت این کودک را مشخص کنند.

تولد نوزادی بدون مقعد و آلت تناسلی (+عکس)

تولد نوزادی که بدون مقعد و آلت تناسلی

این پزشکان همچنین مجبور شده‌اند بخشی از شکم کودک را سوراخ کنند تا عمل دفع ادرار و مدفوع وی فعلاً به شیوه‌ای پزشکی صورت گیرد، نه طبیعی.

والدین این کودک به دلیل شرایط کنونی فرزند تازه‌شان تصمیم گرفته‌اند سه فرزند دیگر را از رفتن به مدرسه بازدارند تا امرار معاش خانواده دچار مشکل بیشتری نشود. در عین حال از وضعیت پزشکی عجیب و غریبی که فرزند تازه به دنیا آمده آنها درگیر آن است نیز رنج می‌برند.

تولد نوزادی بدون مقعد و آلت تناسلی (+عکس)

تولد نوزادی که بدون مقعد و آلت تناسلی

مادر این کودک در یک بیمارستان خصوصی دیگر وضع حمل کرده بود اما به دلیل تغییر شکل روده کودک و نبود سیستم دفع و اندام تناسلی او را به بیمارستانی آموزشی تحویل داد و در این بیمارستان پزشکان قرار است بر سر تغییر موقعیت روده، باز کردن نقطه‌ای برای دفع ادرار و مدفوع و همچنین وضعیت جنسی وی تصمیم بگیرند.

چنان که گفته شده، والدین وی به دلیل هزینه‌های بالای درمان و عمل جراحی همراه با اموری چون اسکن و… که از استطاعت مالی آنها خارج است، چند روزی نیز در بیمارستان نگاه داشته شدند تا این که درماندگی و بضاعت آنها برای  مقامات بیمارستان آشکار شد و آنها را مرخص کردند.

این زن و شوهر اکنون با اعلام نشانی و شماره تماسی از مردم، سازمان‌ها و نیکوکاران خواسته‌اند برای کمک به معالجه کودکشان آنها را یاری دهند. 

 

جدیدترین مطالب سایت