ترک سیگار با لیمو

مجموعه : ترک اعتیاد
ترک سیگار با لیمو

ترک سیگار با لیمو

ممکن است بارها این جمله به گوش شما نیز خورده باشد که” حتی قبل از شروع، به توقف فکر کنید!” البته این جمله بیشتر برای افرادی مفید است که بخواهند انجام کاری مانند کشیدن سیگار، میگساری و یا شرط بندی را کنار بگذارند.

 

البته در اینجا ما می خواهیم پیرامون افرادی صحبت کنیم که قصد ترک سیگار را دارند.

 

قبلاً من نیز مانند سایر افراد سیگاری بودم. یک روز از خودم پرسیدم دلیل استعمال سیگار من چیست؟

 

به زودی دریافتم که من به وسیله افراد سیگاری دوره شده بودم. به محض اینکه من نیز در مقابل آنها قرار می گرفتم و دود سیگار آنها به من نیز می رسید، من هم سیگاری روشن می کردم.

 

البته دلیل اصلی این امر وجود نیکوتینی بود که آثار آن در لثه و دهان من باقی می ماند.ایده اصلی ترک سیگار را یکی از دوستانم به من داد و گفت که با ترک سیگار میتوانم زندگی و دهانی سالم تر داشته باشم.

 

گام اول:
شما باید شرایط را به نفع خود کنید! باید تصمیم قطعی خود را برای ترک بگیرید و اجازه ندهید که هیچ عذر و بهانه ای شما را از تصمیم خود منصرف کند. هزاران نفر تصمیم به ترک سیگار گرفته اند و به دلیل انگیزه بالایی که داشته اند نیز موفق شده اند.

 

گام دوم:
به جای استفاده از خمیر دندان می توانید از آب لیمو و یا خود لیمو روی مسواک خود استفاده کنید. به خودتان اطمینان دهید که این بهترین راه است . چرا که با اطمینان دادن به خود می توانید به بهترین نتیجه برسید.

 

اسید موجود در لیمو می تواند مواد مضری حاصل از نیکوتین سیگار را که دور لثه ،دندان و یا بافت دهان شما را فرا گرفته است را از بین ببرد.

 

شستشوی دندان ها با لیمو را صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب و شب قبل از خواب انجام دهید. البته در طول روز نیز می توانید بنابه احتیاج و دلخواه خود این کار را انجام دهید. این امر کاملا سلیقه ای بوده و بستگی به نیاز بدن دارد. البته معمولاً بعد از یک هفته نیازی به شستشودر طول روز نیست.

 

گام سوم:
در صورت نیاز بدن به استعمال سیگار و یا هنگامی که بدنتان به نیکوتین احتیاج پیدا می کنند، بلافاصله گام اول و دوم را اجرا کنید. عادت کنید که همیشه شاد زندگی کرده ، از زندگی خود نهایت لذت راببرید، عمر طولانی داشته باشید و از شر نفس تنگی خلاص شوید. اسید سیتریک داروی اعجاب آور طبیعت برای دندان های شماست.

 

توصیه ها و هشدارها:
– در صورت به کار بستن توصیه بالا، صبح هنگام برخواستن از خواب ، بهترین تنفس خود را تجربه می کنید و ریه هایی سالم و قوی خواهید داشت.

– دندانهای شما نیز سالمتر و سفید تر خواهد شد.

– البته توصیه ما این است که از لیمو بیشتر از چهار بار در روز برای مسواک زدن استفاده نکنید.

 

جدیدترین مطالب سایت