فوتبال
سفارش تبليغات اينترنتي
درمان هموروئيد
مشخصات خودروهای ایرانی و خارجی
تبلیغات متنی
گالری عکس
فوتبال

خوراکی هایی مختص لاغری

خوراکی هایی مختص لاغری

خوراکی هایی برای لاغری سریع و اسان

 

خوراکی هایی مختص لاغری

 

* گردو:

گردو یکی از آجیل‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع و طبیعی چاق شوید. میزان امگا 3 در این ماده بسیار زیاد است و از بیماری‌های مختلف در بدن شما جلوگیری می‌کند.

 
* شیر پرچرب:

شیر به تنهایی می‌تواند بسیاری از بیماری‌های بدن را از بین ببرد ولی بسیاری از پزشکان، نوع کم چرب آن را توصیه می‌کنند.

شیر پرچرب تمام خواص شیر را دارد و گزینه مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند چاق شوند.

 

خوراکی هایی مختص لاغری 

* نارگیل:

نارگیل یکی از بهترین میوه‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. آب نارگیل دارای مواد مغذی بی شماری است و کالری بالایی دارد که می‌تواند به شما در افزایش وزن کمک کند.

 
* موز:

موز میوه ای که می‌تواند به عنوان یک کربوهیدرات سالم از آن نام برد و یکی دیگر از مواد خوب برای چاق شدن است. موز همچنین می‌تواند انرژی روزانه شما را نیز تأمین کند.

 
* دانه های مغذی:

از جمله دانه های مغذی می‌توانیم به تخم کتان، تخمه هندوانه، شاه دانه و کنجد اشاره کنیم که هر کدام آن‌ها دارای اسیدهای چرب مفید برای بدن هستند و به شما در چاق شدن کمک بسزایی می‌کنند.

 

خوراکی هایی مختص لاغری

* بادام:

بادام یکی از تنقلات سالم که می‌توانید روزانه از آن استفاده کنید. سرشار از ویتامین‌های مختلف و همچنین مبارز بیماری‌های عصبی است. بادام نیز می‌تواند به افراد لاغر کمک بسزایی بکند.

 
* روغن زیتون:

هیچ پزشکی را پیدا نخواهید کرد که روغن زیتون را توصیه نکند. این روغن نه تنها به شما در چاق شدن کمک می‌کند بلکه از بیماری‌های قلب و عروقی نیز پیشگیری می‌کند.

از جمله دانه های مغذی می‌توانیم به تخم کتان، تخمه هندوانه، شاه دانه

و کنجد اشاره کنیم که هر کدام آن‌ها دارای اسیدهای چرب مفید برای بدن هستند

و به شما در چاق شدن کمک بسزایی می‌کنند

 

خوراکی هایی مختص لاغری

 

* سیب زمینی:

منبعی عظیم از کربوهیدرات‌ها و همچنین مملو از مواد مغذی است که البته همیشه به عنوان یک ماده چاق کننده از آن نام برده می‌شود.

 

* لوبیا:

لوبیا مملو از پروتئین است و با کالری زیادی که دارد می‌تواند انرژی شما را برای کارهای سخت تأمین کند و همچنین به شما در چاق شدن نیز کمک بسزایی می‌کند.

 
* موجودات دریایی:

ماهی‌های آزاد و تن و همچنین میگو از جمله مواد دیگری هستند که دارای مواد مغذی مختلف مانند امگا 3 هستند. این مواد همچنین به شما در داشتن بدنی سالم و چاق نیز کمک می‌کنند.

 

مجردها کليک کنيد
خرید بلبط هواپیما
کتاب کسب و کار
پربیننده ترین مطالب
جدیدترین مطالب امروز
Xبستن تبليغ
Xبستن تبليغ
فوتبال