فوتبال
سفارش تبليغات اينترنتي
درمان هموروئيد
مشخصات خودروهای ایرانی و خارجی
تبلیغات متنی
گالری عکس
فوتبال

وزنتان را کاهش دهید

وزنتان را کاهش دهید

چگونه وزنتان را کاهش دهید

 

صبحانه :

برای صبحانه می توانید یک تکه نان تست و یا هر نان دیگری که از گندم تهیه شده باشد ، استفاده کنید .

می توانید یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی و یا مربا نیز روی آن بمالید . کره بادام زمینی سرشار از فیبر و پروتئین است و به همین دلیل سطح قند خون شما را تنظیم می کند و باعث می شود برای مدت بیشتری احساس سیری داشته باشید و دیرتر گرسنه می شوید.

این تکه نان را می توانید همراه مقداری ماست کم چرب و یا مقداری میوه بخورید. اگر به خوردن قهوه و یا چای عادت دارید می توانید یک فنجان قهوه و یا چای هم به این وعده اضافه کنید و یک لیوان هم آب بخورید. به این ترتیب یک صبحانه سالم و کم چرب میل کرده اید و فقط حدود ۳۰۰ کالری مصرف کرده اید.

 

وزنتان را کاهش دهید

 

نهار :

یک فلفل دلمه ای انتخاب کنید ، قسمت بالای آن را ببرید و دانه های سفید داخل آن را کاملا” خارج کنید و با آب بشویید . سر بریده شده فلفل را دور نیندازید.
داخل فلفل دلمه ای را با برنج طعم دار شده پر کنید ، کمی پنیر روی آن قرار دهید و قسمت بریده شده را دوباره سرجایش قرار دهید. این فلفل دلمه ای را حدود ۳۰ دقیقه داخل فر با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد قرار دهید. برنج کاملا” نرم می شود و پنیر آب می شود. این غذا حدود ۳۰۰ کالری انرژی دارد.

 

شام :

حدود یک فنجان ماکارونی را حدود ۱۲ دقیقه در آب جوش بپزید .
به اندازه یک کاسه سالاد درست کنید ، این سالاد می تواند شامل کاهو ، پیاز و گوجه فرنگی باشد . سعی کنید در سالادتان از مواد کم کالری استفاده کنید تا بتوانید مقدار بیشتری بخورید . این سالاد را با روغن زیتون ، سرکه بالزامیک ، نمک و فلفل طعم دار کنید.
ماکارونی را آبکشی کنید و با این سالاد مخلوط کنید ، این غذای سالم حدود ۳۰۰ کالری انرژی دارد.

 

میان وعده ها :

یک سیب را ببرید و کم کم بخورید. آهسته خوردن باعث می شود که بدن بتواند مواد غذایی را کاملا” جذب کند و در نتیجه شما برای مدت بیشتری احساس سیری می کنید و دیرتر گرسنه می شوید.
یک مشت آجیل بخورید ، آجیل حاوی مقدار زیادی چربیهای مفید و ویتامین است .

 

مجردها کليک کنيد
خرید بلبط هواپیما
پربیننده ترین مطالب
جدیدترین مطالب امروز
Xبستن تبليغ
فوتبال