وقتی خیلی گرسنه هستید

وقتی خیلی گرسنه هستید

وقتی خیلی گرسنه هستید – تناسب اندام و کاهش وزن با رژیم غذایی مناسب

 

اگر تصمیم دارید از چاقی دوری کنید این مقاله را حتما بخوانید. به گزارش تالاب : قبل از اینکه مشغول درست کردن سالادهای حجیم و کم کالری شوید، بهتر است ذائقه ی خود را امتحان کنید. در مطالعه ای که برای تحقیق سرطان در موسسه ی آمریکایی انجام گرفت، افراد بسیار ابراز کردند که مقدار غذایی که می خورند، به میزان گرسنگی آنها بستگی ندارد،

 

بلکه بسته به میزان غذایی است که در بشقابشان گذاشته شده است. چون اکثر افراد عادت دارند هر مقدار که در بشقابشان گذاشته می شود را بخورند، حتی اگر واقعاً به آن اندازه گرسنه شان نباشد.

 

اگر شما هم چنین فردی هستید سعی کنید به نسبت مقدار سالادی که می خورید، برای خود غذا بکشید. برای کاهش میزان کالری مصرفی کلی، باید سعی کنید مقدار کمتری غذا صرف کنید، یعنی باید گرسنگیتان با لقمه های کوچک برطرف بشود. پس از صرف سالاد کمی صبر کنید و بعد غذای خود را شروع کنید. در تحقیقی که در بالا بریتان گفته شد، غذای اصلی 20 دقیقه پس از صرف سالاد به خانم ها داده شد.

 

این زمان به خام ها این فرصت را داد تا ببینند چه مقدار تا بحال خورده اند. اگر شما از آن دسته افراد هستید که تند غذا می خورند، میزان غذایی که بعد از سالاد می خورید، باید همان مقدار معمول باشد.

 

خوردن سالادهای حجیم و کم کالری قبل از غذای اصلی راه خوبی برای کاهش کالری های مصرفی است، اما استفاده از مواد غذایی کم کالری در غذای اصلی نیز به این منظور کمک می کند. استفاده از سبزیجات که هم سالم هستند و هم کم کالری انتخاب خوبی به شمار می رود.

 

اما دقت کنید که حتماً مقدار کافی پروتئین چه با مرغ، گوشت یا ماهی باشد نیز در برنامه ی غذاییتان بگنجانید، چون چند دقیقه ای بعد از صرف غذا باز گرسنه تان خواهد شد.

 

برای کاهش کالری مصرفیتان راه های زیادی جلو روی شماست. حال می بینید که لاغر شدن آنقدرها هم که تصور می کردید مشکل نیست.

 

قبل از غذا مقدار زیادی سالاد کم کالری بخورید و برای درست کردن غذاهایتان نیز از مواد غذایی کم کالری مثل سبزیجات، میوه و حبوبات استفاده کنید. این سبک جدید غذا خوردن است که بسیار هم موثر نشان داده است .

 

جدیدترین مطالب سایت