کاهش وزن بیشتر با انجام این ورزش ها

کاهش وزن بیشتر با انجام این ورزش ها

چگونه با ورزش کردن می توان وزن بیشتری کم کرد؟

 

اگر شما هم به دنبال روشی برای کاهش زن بیشتر خود هستید انجام این ورزش ها به شما کمک می کند.

 

به گزارش تالاب، ورزش همیشه برای سلامتی بدن لازم و ضروری بوده و هست اما اگر شما از کسانی هستید که احساس می کنید اضافه وزن دارید و باید وزن خود را کاهش دهید بهتر است از ورزش هایی استفاده کنید که به کاهش وزن شما کمک بیشتری می کنند و زودتر شما را به هدفتان نزدیک می کند.در این پست تمام نکته ها و ورزشهایی که به کاهش وزن کمک شایانی می کند را عنوان کرده ایم.

 

راه های کاهش وزن

برای اینکه از ورزش نتیجه مطلوب را بگیریم باید حداقل 3 بار در هفته ورزش کنیم.

افرادی که زمان کافی برای رفتن به باشگاه‌های ورزشی ندارند اما علاقه دارند که وزن خود را کاهش دهند و تناسب اندام پیدا کنند می‌توانند ورزش را در برنامه شلوغ خود جای دهند و با انجام حداقل ورزش در خانه خوش‌اندام‌تر شوند.

 

برای اینکه از ورزش نتیجه مطلوب را بگیریم باید حداقل 3 بار در هفته ورزش کنیم. دو جلسه ورزش باید ورزش‌های قدرتی و یک جلسه ورزش هوازی یا قلبی – عروقی باشد. برای اینکه ورزش کردن موثرتر باشد به توصیه‌های زیر عمل کنید:

کاهش وزن بیشتر با انجام این ورزش ها

ورزش هایی برای کاهش وزن بیشتر

 

1- زود شروع کنید

سعی کنید هر چقدر می‌توانید در ساعات زودتری در روز ورزش کنید زیرا انرژی و حوصله بیشتری برای انجام ورزش دارید. سعی کنید حتما سه جلسه ورزش در هفته را در برنامه خود بگنجانید.

 

2- حرکات کوتاه مدت و شدید انجام دهید

حرکات ورزشی کوتاه مدت و شدید بهترین گزینه برای کاهش وزن هستند. این حرکات به شما امکان سوزاندن کالری بیشتر در زمان کمتر را می‌دهند. بعد از انجام این حرکات تا 24 ساعت سوخت و ساز بدن افزایش می‌یابد.

 

3- با حرکات قدرتی جلسه ورزشی را آغاز کنید

حتی اگر هدف شما انجام ورزش هوازی است ابتدا با انجام سریع حرکات قدرتی کار را آغاز کنید. این کار باعث می‌شود که بدن از ذخیره چربی استفاده کند. اگر ابتدا با حرکات هوازی شروع کنید از انرژی بدن برای انجام حرکات قدرتی کاسته می‌شود.

 

4- در طول روز فعالیت داشته باشید

اگر پشت میز می‌نشینید هر یک ساعت بلند شوید و چند حرکت ورزشی انجام دهید. از پله استفاده کنید یا برای صحبت کردن با دیگران با آن‌ها قدم بزنید.

 

جدیدترین مطالب سایت