خواص فراوان خوردن سیر قبل صبحانه

مجموعه : تغذیه سالم
خواص فراوان خوردن سیر قبل صبحانه

خواص فراوان خوردن سیر قبل صبحانه

 
خواص سیر بسیار فراوان است اما خواص سیر قبل صبحانه را بدانید.
 
سایت پزشکی “اخبار پزشکی امروز”، (Medical News Today) در گزارشی، اهمیت مصرف روزانه سیر به طور ناشتا را به طور مختصر تشریح کرده است:
 
– مصرف روزانه سیر، به طور ناشتا بدن را تقویت می کند زیرا سیر یک آنتی بیوتیک طبیعی بسیار قوی و مؤثر است.
 
– مصرف روزانه یک حبه سیر به طور ناشتا احتمال بالا رفتن فشار خون را کم و گردش خون را منظم می کند و مانع بروز مشکلات قلبی می شود.
 
– مصرف روزانه سیر، کبد و مثانه را تحریک کرده و کبد را از سموم پاکسازی می کند همچنین در مواقع اسهال، معده را پاکسازی کرده و دیواره آن را تقویت می کند و مانع بروز زخم معده می شود.
 
– سیر بدن را از وجود انواع انگل ها و کرم ها پاکسازی کرده و مانع ابتلا به دیابت می شود همچنین یک پاک کننده و ضد عفونی کننده طبیعی است که تک تک اعضای بدن از دهان و مری و معده و کبد گرفته تا روده ها را ضد عفونی می کند.
 
– مصرف روزانه سیر، پوست را هم پاکسازی می کند و مانع افزایش درجه حرارت بدن و بروز سرگیجه و تهوع و سردرد می شود. سیر یک آنتی بیوتیک طبیعی بسیار مؤثرتر از آنتی بیوتیکهای شیمیایی است.
 
– مصرف سیر با غذاهای دیگر یا با سالاد و سبزیجات هم بسیار مفید است اما بهتر است اول صبح و ناشتا مصرف شود.
 
سعی کنید مصرف سیر را برای خود تبدیل به یک عادت کنید و با خوردن آن بدن و زندگی خود را در برابر انبوه بیماری های ناشی از مواد شیمیایی و دود ماشین ها و آلودگی های زیست محیطی بیمه کنید.
 
 
جدیدترین مطالب سایت