چگونگی تمیز کردن وسایل سفید

مجموعه : تغذیه سالم
چگونگی تمیز کردن وسایل سفید

پرده ها:
پرده ها اغلب به رنگ سفید هستند و شستن آن ها بسیار سخت است. همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که باید پرده ها را در کنار هم بشورید. سعی کنید تا حد امکان لباس های رنگی را در کنار آن ها نشورید. بهترین راه برای شستن پرده ها استفاده از پودرهایی با درصد قلیایی متوسط واب گرم است.

 

دیوار:
در مورد دیوارها بهتر است با لطافت رفتار کنید. ابتدا با استفاده از آب و دستمال های نرم آن را تمیز کنید و اگر لکه ها همچنان باقی مانده بودند به سراغ مایع ظرفشویی بروید و در صورت مقاوت از شوینده هایی با درصد بالاتر استفاده کنید ولی همیشه این روال را رعایت کنید.

 

حوله:
برای شستن حوله ها می توانید از سفید کننده ها استفاده کنید اما این نکته را توجه داشته باشید که نباید از این مواد به مقدار زیاد استفاده کنید چرا که در کنار سفید کنندگی می توانند برای سلامت پوست شما نیز بسیار مضر باشند. بنا به گفته پزشکان استفاده زیاد از سفید کننده ها می تواند بیماری های پوستی گوناگونی را در بدن شما ایجاد کند.

 

فرش:
فرش های سفید همیشه مایه دردسر هستند چرا که کوچکترین چیزی می تواند آن ها لک کند و پاک کردن آن نیز بسیار سخت است. در این مورد پیشگیری خیلی بهتر است. در مواقعی که مهمان ندارید می توانید روی فرش ها ملحفه هایی بکشید. اما برای پاک کردن لکه ها بهتر است از آب ولرم و یا شامپو فرش های استاندارد استفاده کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت