چه مدل دیوار پوش چرمی بخریم ؟

مجموعه : هنر در خانه
چه مدل دیوار پوش چرمی بخریم ؟

راهنمایی در خرید دیوار پوش خوب چرمی 

همیشه برای زیبا کردن خانه باید دیوار هم صاف و زیبا باشد و اگرم دیوار پوش از نوع چرم باشد که فوق العاده میشود برای راهنمایی برای خرید بهترین دیوار پوش چرمی این پست را از سایت تالاب دنبال کنید.

 

دیوارپوش های چرمی این توانایی را دارند که دیوارها و کف اتاق را گرم نگه داشته و به فضای خانه آرامش و حس خوب  ببخشد. درباره این موضوع چند مسئله مهم وجود دارد، اول اینکه ممکن است در ظاهر اتاق شما را خیلی رسمی جلوه دهد و دوم اینکه نصب آن کمی کار سخت و دلهره آوری به نظر می رسد.

 

خوشبختانه برای این تایل های چرمی، جایگزین مناسبی وجود دارد که در رنگ ها و طرح های بی شماری ارائه می شود که هم می توانند مکمل خانه های مدرن باشند و هم سنتی. دیوارپوش چرمی می توانند ساده، برجسته و حکاکی شده باشند. دوام این نوع تایل ها بسیار بالا بوده و هم برای دیوار مناسب هستند و هم زمین.

 

از همه بهتر اینکه شرکت های تولید کننده این محصولات سیستم های نصبی را طراحی کردند که به کمکشان  این تایل ها قابلیت تعویض، تعمیر و جا به جایی دارند. با ما همراه باشید تا با هم با این تایل ها بیشتر آشنا شویم.

 

دیوارپوش چرمی در دکوراسیون نشیمن

امروزه استفاده از دیوارپوش چرمی در دکوراسیون اتاق نشیمن بسیار پر طرفدار شده است و با وجود ظاهر بسیار دوست داشتنی نصب بسیار سختی دارند. چرا که معمولا لایه ها را به کمک چسب بر روی تخته چندلایه ای روی دیوار نصب می کنند. سطح این تخته باید کاملا هموار باشد تا چسب به خوبی روی آن قرار به گیرد. بنابر این باید  قبل از نصب لایه ها آن را کاملا سمباده کشیده و پاک کرد.

 

در مرحله بعدی پشت هر لایه را چسب زده و روی دیوار می چسبانند. در تمام این مدت هم نصاب باید مراقب باشد که چسب چکه نکرده و بر رنگ این لایه ها خدشه ای وارد نشود. این نوع از دیوار پوش چرمی تا زمانی که خراب نشده و جابه جا نشوند، ثابت خواهند ماند. اگر هم کمی به دنبال انعطاف پذیری بیشتر هستید تایل های چرمی را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

روش نصب دیوار پوش چرمی در دکوراسیون

در مقابل دیوارپوش چرمی، تایل هایی وجود دارند که از روش نصب آسان تری برخوردارند. ای نوع تایل ها با نوارچسب کار کرده و در پشت هر کدامشان قلاب و حلقه ای وجود دارد که نصب راحت تری را برای ما فراهم خواهند کرد.

 

برتری دیگری که این نوع از سیستم تایل ها دارند این است که پشت آنها قابلیت قرار گیری بر روی هرگونه سطح فلزی و یا هر روکش و رنگ آهنی را دارد. این نوع پوشش ها به دلیل قابلیت مغناطیسی که دارند با پشت تایل ها مماس می شوند. به خاطر داشته باشید که زمانی که این رنگ ها خشک شدند حتما باید سطح آن را سمباده زد که صاف و یکدست شود تا بتوان به راحتی تایل ها را بر رویشان قرار داد. تایل های مغناطیسی برای نصب شدن هیچ احتیاجی به چسب ندارند.

 

استفاده از دیوارپوش چرمی در فضاهای مختلف

از آنجایی که این دیوارپوش چرمی عایق صدا هستند برای زمین و دیوار به طور همزمان بسیار مناسب خواهند بود بنابراین استفاده از آنها در تمام اتاق ها جنبه کاربردی نیز خواهد داشت.  قبل از هرچیز این موضوع را در نظر بگیرید که در کدام فضاها مسئله آلودگی صوتی آزاردهنده تر است که طبعا یکی از این گزینه ها اتاق خواب خواهد بود. استفاده از چرم برای زمین باعث هدایت گرما و سرما نخواهد شد و از این نظر خیالتان را راحت خواهد کرد. بنابراین اتاق خواب ها، کریدور و نشیمن هم فضاهای مناسبی برای استفاده از این المان هستند.

 

نحوه ی نگهداری از دیوارپوش چرمی

ویژگی مثبت دیگری که تایل های چرمی نسبت به سرامیک، شیشه و دیگر تایل ها دارند، قابلیت انعطاف پذیری و جا به جایی آنهاست که برای حمام و آشپزخانه هم مناسب اند چرا که به راحتی می توان لکه های روغن و دیگر چیزها را از رویشان پاک کرد. چرم نیز مانند چوب های محکم خراشیده، شکسته و یا کنده می شود. اما هنر دوستان اینها را عیب به شمار نمی آورند بلکه جزو ویژگی های تایل چرمی می دانند. به هرحال اگر فردی نیستید که وسایل قدیمی برایتان جذابیت داشته باشد باید در انتخاب چرم برای بلند مدت تجدید نظر کنید.

 

کفپوش های چرمی اغلب مقاوم بوده و اگر به درستی مراقبت شوند ممکن است تا ۲۰ سال یا حتی بیشتر دوام بیاورند. برای اینکه از تایل های چرمی ای که در کفپوش نصب می شود مراقبت کنید در فواصل زمانی منظم گرد و غبار انها را از بین برده و جارو کنید و با یک پارچه مرطوب آن را دستمال بکشید. برای براق شدن آنها هم سالی یک یا دوبار آنها را واکس زده و جلا دهید.

 

ترکیب رنگی دیوارپوش چرمی مختلفی که در این تصویر می بینید تاکیدی بر جذابیت این نوع تایل ها به حساب می آید. برای ایجاد تنوع در دکوراسیون اتاق حتما به دنبال تایل های توسی، آبی و طلایی باشید تا اگر به هردلیلی برای هرکدام از تایل هایتان مشکل و یا صدمه ای ایجاد شد به راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید. فقط حتما به خاطر داشته باشید که دیوارتان را رنگ مغناطیسی زده و یا چسب نواری مناسب برای تایل ها به همراه داشته باشید.

 

جدیدترین مطالب سایت