فلفل تنها به عنوان یک چاشنی نیست

فلفل تنها به عنوان یک چاشنی نیست

شما به فلفل تنها به عنوان یک چاشنی و ادویه تند غذا نگاه کنید، اما دست نگه دارید و موارد زیر را بخوانید.

 

۱) سوراخ رادیاتور را می گیرد:

گرمای زیاد و بیش از حد باعث ایجاد سوراخی در رادیاتور ماشین می شود. قبل از اینکه به تعمیرگاه بروید و یا از کسی کمک بخواهید، مقدار کمی فلفل در رادیاتور ماشین بریزید، فلفل به طور موقت این سوراخ کوچک را می بندد تا شما در فرصت مناسب برای کمک گرفتن اقدام کنید.

فلفل تنها به عنوان یک چاشنی نیست

۲) خاصیت دکونژستان دارد:

 

آبریزش بینی تان قطع نمی شود. سرماخورده اید، دارو ندارید؟ اصلاً نگران نباشید، زیرا هیچ چیز سریعتر از فلفل وارد عمل نمی شود.

 

برای از بین بردن این حالات کمی فلفل روی غذای خود بپاشید و بخورید. فلفل به عنوان یک دکونژستان وارد عمل می شود و شما بهبود پیدا می کنید.

 

۳) باعث شفافیت رنگها می شود:

 

«تی شرت» قرمزرنگ جدیدی خریداری کرده اید و نگران از بین رفتن رنگ آن هستید، یکی دوبار آن را شسته اید و کمی کمرنگ شده است.

 

دفعه بعد که خواستید آن را بشویید، کمی فلفل به مواد شوینده آن اضافه کنید، تی شرت شما کاملاً براق و خوشرنگ می شود و دیگر حالت کهنگی و رنگ پریدگی نخواهد داشت.

فلفل تنها به عنوان یک چاشنی نیست

۴) مورچه ها را از آشپزخانه دور می کند:

مهمانان تابستانی وارد آشپزخانه شده اند. مورچه ها به دنبال شکر تمام آشپزخانه را می گردند و شما به جای شکر با فلفل از آنها پذیرایی می کنید.

 

در جایی مثل پشت کابینتها، در زمین و پشت ظرفشویی که مورچه ها دنبال شکر می گردند، کمی فلفل بریزید، فلفل به آنها می گوید که شکری وجود ندارد و باید خیلی زود محل را ترک کنند.

۵) مورچه ها را می کشد:

چنانچه متوجه شدید دسته زیادی از مورچه ها به آشپزخانه یا اتاق شما حمله کرده اند، نگران نباشید، سوراخ مخفیگاه آنها را پیدا کنید و مقداری فلفل در آن بریزید. با این کار تمام مورچه ها از بین خواهند رفت.

 

جدیدترین مطالب سایت