نکاتی در مورد عمل زیبایی گوش

مجموعه : آرایش صورت
نکاتی در مورد عمل زیبایی گوش

عمل زیبایی گوش

 
هر روز افراد بسیاری با استفاده از عملهای مختلف زیبایی اعتماد به نفس بیشتری پیدا كرده و از زندگی خود لذت بیشتری می‌برند این اطلاعات فقط برای آگاهی شما ارائه شده است.  بدیهی است میزان سودمندی چنین عملی برای شما، جزء مواردی است كه یک جراح با کمک روانپزشک به آن پی خواهد برد.
 
حتما شما هم كودكانی را دیده‌اید كه لاله هر دو گوششان و در موارد نادری لاله یك گوششان برجسته تر ازمعمول است. 
 
 
این دفورمیتی كه جنبه ارثی دارد تاثیری بر روی میزان شنوایی ندارد ولی معمولا این برجستگی سوژه‌ای مناسب برای تمسخر كودك توسط همبازیهایش است و این امر میتواند بر روی روابط اجتماعی كودك تاثیرگذار باشد
 
 
و چون همین روابط است كه سنگ بنای زندگی آینده فرد روی آن گذاشته می‌شود، میتواند روی آینده كاری و زندگی آتی كودك نیز تاثیر‌گذار باشد و بدین دلیل است كه اعلام می‌كنیم
 
 
نکاتی در مورد عمل زیبایی گوش
 
 
بهترین سن برای اصلاح این دفورمیتی قبل از ورود به مدرسه است، هر چند كه برای این عمل هیچوقت دیر نیست و بسیاری از مراجعه كنندگان را نوجوانان و جوانان تشكیل می‌دهند.
 
نوع بیهوشی : با هر سه روش بی حسی موضعی، نیمه بیهوشی و یا بیهوشی كامل قابل انجام است.

 

تكنیك : محل برش پشت لاله گوش است كه برای جلوگیری از برگشت غضروف لاله گوش به حالت اولیه، پشت این غضروف را نیز در قسمت‌های لازم تراشیده وچین وشكنج‌های مربوطه راایجاد كرده و سپس برش پوستی را دوخته می‌شود، لذا بعد ازعمل جای برش قابل رویت نمی‌باشد.

زمان عمل : هردو گوش حدوداً دو ساعت
پانسمان بعد از عمل تا یكهفته روی گوشها باقی می‌ماند.  در طی هفته اول بعد از برداشتن پانسمان، بیمار بطور شبانه روزی از هدبند استفاده می‌كند كه البته بهتر است هر ۳-۲ ساعت حدوداً نیم ساعت هدبند رابردارد. هفته دوم فقط شبها از هدبند استفاده می‌كند و در طول روز ضرورتی به استفاده از هدبند نیست.
 
 
جدیدترین مطالب سایت