پاک کننده های بسیار جالب برای آرایش صورت

مجموعه : آرایش صورت
پاک کننده های بسیار جالب برای آرایش صورت

با چند ماده ساده ، می توانید پاک کننده ای درست کنید که فاقد هر گونه مواد نگهدارنده یا شیمیایی باشد . دستور العمل تهیه پاک کننده طبیعی آرایش در خانه را در این مطلب بخوانید :

 

شما هر نوع آرایشی که داشته باشید ، باید قبل از رفتن به رختخواب در شب , تمام آرایشتان را بشویید. خوابیدن با آرایش , منافذ پوستتان را میبندد و همینطورخوابیدن با ریمل مژه و ابرو باعث میشود مژه تان شکننده شود و ریزش کند . اگر تنبلی کنید و به صورتتان نرسید و یا با آرایش بخوابید پیشانی و صورتتان پراز جوش و آکنه خواهد شد .

 

با وجود دستمال مرطوب هایی که برای پاک کردن آرایش بوجود آمده اند دیگر جای هیچ بهانه و کوتاهی نیست .حتی میتوانید با چند فرمول کوچک به جای استفاده ازاین پاک کننده هایی که در فروشگاه وجود دارد از پاک کننده های خانگی و طبیعی استفاده کنید .

 

_ چطور از روغن زیتون به عنوان پاک کننده آرایش استفاده کنیم ؟

 

چند قطره روغن زیتون یا روغن بادام

چند قطره از روغن زیتون را برروی یک پد پنبه بریزید و صورت خود را با حرکت دایره ای پاک کنید . هنگام پاک کردن آرایش چشم، چشم خود را 10 ثانیه ببندید با پد پنبه به آرامی آن را پاک کنید . اگر شما پد پنبه در خانه ندارید چند قطره از روغن زیتون را در دستتان بریزید و برروی صورت خود بمالید و با استفاده از یک حوله و یا دستمال کاغذی نرم صورت خود را تمیز کنید و روغن اضافی را از صورت خود پاک کنید .

پاک کننده های بسیار جالب برای آرایش صورت

_ چطوراز شیر و روغن بادام به عنوان پاک کننده آرایش چهره استفاده کنیم ؟

 

1 قاشق غذاخوری پر شیر

2 یا 3 قطره روغن بادام شیرین

در یک کاسه کوچک، شیر را با چند قطره روغن بادام شیرین مخلوط کنید . یک دستمال یا پارچه را کمی در این مخلوط شیرو روغن بادام نمدارکنید و برروی پوست خود قرار دهید و بعد با یک پنبه یا دستمال تمیز صورت خود را پاک کنید, برای اینکه مطمئن باشید که تمام شیر از صورتتان پاک شده است با آب صورتتان را بشویید .

 

_ چطور از ماست به عنوان پاک کننده آرایش چهره استفاده کنیم ؟

ماست ساده و بدون طعم

با یک پنبه یادستمال آغشته به ماست صورت خود را پاک کنید و بعد با آب سرد صورتتان را بشویید .

جدیدترین مطالب سایت