چگونگی گونه گذاری صورت

مجموعه : آرایش صورت
چگونگی گونه گذاری صورت

چگونگی گونه گذاری صورت

 

بهترین روش برای گونه گذاری چیست ؟

یکی از این روشها که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته روش تزریق ژل یا همان گونه‌گذاری است این روش همانند روش تزریق بوتاکس، در بین هنرپیشه‌گان بخصوص هالیودی‌ها بسیار رواج دارد. در واقع افرادی که از نداشتن گونه‌های برجسته و یا افتادگی پوست خود شاکی هستند و یا خواهان لبهایی برجسته و یا از بین بردن شیارها‌ی صورت هستند از این روش به خوبی بهره می‌برند!

 

به گزارش تالاب ژل‌ها تركیبات پر كننده‌ای هستند كه با پر كردن شیارها باعث پر شدن چروك‌ها، رفع لاغری دست و صورت ، گودی زیر چشم‌ها، افزایش حجم لب، گونه‌، چانه و نیز اندام می‌شود و این تركیبات حتی برای پر كردن فرو رفتگی‌های ضایعاتی چون سالك و آبله و …. نیز تغییرات محدود در حالت بینی كاربرد دارند .(البته همه موارد فوق با نظر پزشک مربوطه قابل تشخیص است).

 

 بر اساس سن، جنس و انجام عمل زیبایی مربوطه بنا به تشخیص پزشک از انواع خاصی از ژل‌ها استفاده می‌شود. اما به طور کلی ژل‌ها دو نوع موقت و دائمی‌دارد . ژل‌های موقت شامل كلاژن‌ها و هیالورونیك اسیدها بوده و اسامی‌مختلفی مانند ژوودرم، رو فیلان، روی درم ، ماتریدكس و …. دارند. ژل‌های موقت که بیشتر برای پر‌کردن لب و گونه استفاده می‌شود ماندگاری درحدود یک تا دوسال دارند و برای جاهای ظریف‌تر بهتر است فقط از انواع مرغوب استفاده شود و حجم مقدار ماده تزریق شده زیاد نباشد. ژل‌های دائمی‌حدود 5 تا 10 سال ماندگاری دارند و بتدریج کوچک شده و حتی جابجا می‌گردد.

چگونگی گونه گذاری صورت

 

عوارض :

در ژل‌های موقت که اغلب ترکیبی از هیالورونیک اسید‌ها هستند عارضه‌ای دیده نمی‌شود و چون یک ماده‌ای است که بدن آنرا بیگانه نمی‌داند سبب واکنشهای حساسیتی و مشکل خاصی نمی‌شود.

 

اما در مورد ژل‌های دائمی‌گاهی عوارضی همچون حساسیت و حتی عفونت و گاهی جا به جایی ژل مشاهده می‌شود که گاهی بسیار شدید و غیر قابل تصور است.

 

چه کسانی نباید از این روش استفاده نمایند؟

* افرادی كه سابقه بیماری‌های اتوایمیون شدید مانند لوپوس و روماتیسم و سندرم نفروتیك و نیز بیماری های سیستمیك مانند دیابت، بیماری‌های قلبی، مشکل انعقادی و یا سرطان دارند

 

*  زنان باردار و شیرده
*  قبلاً ژل زده و سابقه حساسیت داشته‌است

 

مطالب مرتبط:

زیبایی طبیعی صورت بدون آرایش

آرایش سریع و مناسب صبح

مدل های زیبا و جذاب ابرو متناسب به شکل صورت

مدل های زیبا و جذاب آرایش عروس 2015

جدیدترین مطالب سایت