مدل های جذاب مو برای بانوان (+عکس)

مدل های جذاب مو برای بانوان (+عکس)

 بهترین مدل مو برای خانم ها با سن 50 سال به بالا

 

دراین بخش مدل موهای جدید و مناسب برای زنان سن بالای 50 سال را در ادامه برایتان گردآوری کرده ایم. اگر سن بالای 50 سال دارید و به دنبال مدل موی شیک و منحصر به فرد می گردید توصیه می کنیم از مدل موهای زنانه زیر الگو برداری کنید.

 

به گزارش تالاب بسیاری از خانم ها، زمانی که 50 ساله می شوند، دوست دارند برای دل خودشان زندگی کنند. آنها دیگر به آنچه دیگران در مورد آنها فکر می کنند، نمی اندیشند.

 

این بدین معنی نیست که آنها به ظاهر و زیبایی خود اهمیت نمی دهند بلکه دوست دارند بدون توجه به مد و فشن، آنچه خود می پسندند را، از مدل لباس گرفته تا شیوه آرایش، انتخاب کنند. مدل مو نیز از این قاعده مثتثنی نیست.

 

اگر شما هم بالای 50 سال دارید، بهتر است مدل مویی را انتخاب کنند که به صورت تان می آید و هیچ گاه از مد نمی افتد. تنها چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا واقعا مدل مویی که انتخاب می کنید برای چهره شما مناسب است یا خیر.

 

موهای بلند

 

اگر چه خیلی ها اعتقاد دارند که خانم ها از یک سنی به بعد باید موهای خود را کوتاه نگه دارند، اما این قاعده برای تمام خانم ها صدق نمی کند. خانم های بالای 50 سال با موهای بلند بسیار هم جذاب می شوند، به خصوص اگر موهایی پر پشت با تارهایی ضخیم داشته باشند.

 

موی بلند تاب دار

 

موهای صاف، از آن جهت که توی صورت تان می ریزد و مجبورید آن را مدام به کناری بزنید، ممکن است برایتان کمی آزار دهنده باشد. در این صورت شما می توانید با حالت دادن موهایتان این مشکل را بر طرف کنید. پایین موهایتان را کمی تاب دهید تا خود را بیشتر نشان دهند و سن شما را نیز کمتر کنند. ا مدل مو حتی برای میهمانی های رسمی هم مناسب است. اگر موهای کم پشتی دارید، از آرایشگر خود بخواهید به موهایتان کمی حجم دهد. این مدل صورت شما را بازتر و شاداب تر از قبل می سازد.

 

مدل های جذاب مو برای بانوان (+عکس)

مدل هایی جذاب برای بانوان

 

موی صاف لایه ای

 

اگر چه موهای صاف حالت دار شما را زیباتر از قبل خواهد ساخت اما درست کردن آن کمی زمان بر است. بنابراین اگر وقت کافی برای آرایش موهایتان ندارید، مدل صاف را انتخاب کنید. تنها چیزی که باید بدانید این است که پایین موهایتان را لایه ای کوتاه کنید. این مدل سادگی را از شما دور کرده و حالتی فمنیستی به چهره تان می دهد. هنگام خشک کردن موهایتان با برسی گرد، پایین موهایتان را کمی حالت دهید تا مدل آن بیشتر به چشم آید.

 

مدل های جذاب مو برای بانوان (+عکس)

مدل هایی جذاب برای بانوان

 

موهای بلند با چتری

 

اگر از طرفی موهای بلند را می پسندید، از طرف دیگر هم احساس می کنید که خیلی کسل کننده شده اند، توصیه می کنیم به فکر مدل چتری باشید. چتری یکی از مدل هایی است که ظاهر شما را دگرگون می کند، چین و چروک های روی پیشانی تان را می پوشاند، و تاکید را از دیگر اعضای صورت تان برداشته و روی چشم هایتان می گذارد. اگر تار موهای نازکی دارید، از آرایشگرتان بخواهید آنها را لایه ای کوتاه کند تا پر پشت تر به چشم آید. اگر نمی خواهید موهایتان توی صورت تان باشد، چتری تان را به سمتی حالت دهید.

 

مدل های جذاب مو برای بانوان (+عکس)

مدل هایی جذاب برای بانوان

 

موی متوسط

 

موی متوسط نیز از آن جهت که چیزی میان موی بلند و کوتاه است و شما می توانید مدل های مختلفی به آن دهید، گزینه بسیار مناسبی برای خانم های بالای 50 سال است. این مدل مو نیز در حال حاضر روی مد است، بنابراین اگر دنبال کردن مد و فشن برایتان اهمیت دارد، با این مدل مو هیچ نگرانی نخواهید داشت.

 

موی متوسط لایه ای

 

هر چه سن شما بالاتر می رود، حالت موهایتان نیز تغییر خواهد کرد، حتی ممکن است کم پشت تر و نازک تر از قبل شود. در این شرایط، بهترین راه برای زنده و شادب کردن آنها، کوتاه کردن لایه ای شان می باشد. با این مدل مو نه تنها احساس سبکی، بلکه احساس جوانی نیز خواهید کرد. از آرایشگر خود بخواهید موهایتان را تا کمی پایین تر از شانه کوتاه کند.

 

مدل های جذاب مو برای بانوان (+عکس)

مدل هایی جذاب برای بانوان

 

موی متوسط با چتری

 

این مدل مو نه تنها برای تمام فصل های سال مناسب است بلکه هیچ گاه از مد نمی افتد و برای خانم های میان سال نیز بسیار مناسب است. شما می توانید به راحتی آن را به هر مدلی که دوست دارید، از صاف گرفته تا فر، تغییر دهید. طول موهایتان را تا چند سانت پایین تر از شانه هایتان کوتاه کنید تا با چتری تان هماهنگی و تعادل داشته باشد. در مورد چتری هایتان نیز بهتر است آنها را تا ابروهایتان و نه خیلی حجیم و نه خیلی کم پشت، کوتاه کنید.

 

مدل های جذاب مو برای بانوان (+عکس)

مدل هایی جذاب برای بانوان

 

موی کوتاه

 

این طور به نظر می رسد که مدل موی کوتاه، یکی از رایج ترین و محبوب ترین مدل مو میان زنان بالای 50 سال است، به این دلیل که صورت را روشن تر و بازتر از قبل نشان می دهد. به علاوه، راحت تر از مدل های قبلی حالت می گیرد. پس اگر نگهداری موهای بلند برایتان سخت است، این مدل را انتخاب کنید.

 

پیکسی

 

مدل مورد علاقه بسیاری از ستاره های هالیوود، از هالی بری گرفته تا کریس جنر. برای خانم های که عاشق مدل موی کوتاه هستند، مدل موی پیکسی انتخاب مناسبی است. با کوتاه کردن لایه ای آن قادر خواهید بود که آن را به هر مدلی که می خواهید، حالت دهید. با کمک مواد حالت دهنده نیز می توانید موهایتان را حجیم تر از قبل سازید.

 

مدل های جذاب مو برای بانوان (+عکس)

مدل هایی جذاب برای بانوان

 

موی کلاسیک با چتری

 

هیچ مدل مویی نمی تواند با مدل موی کلاسیک رقابت کند. این مدل مو، بدون توجه به مد و فشن، همیشه زیبا و جذاب به نظر می رسد. چتری هایتان را تا روی گونه هایتان کوتاه کنید. این مدل مو برای خانم ها بالای 50 بسیار مناسب است. فقط حواس تان باشد که اگر موهای حجیمی دارید، با کوتاه کردن لایه آن، کمی از حجم موهایتان کم کنید.

 

مدل های جذاب مو برای بانوان (+عکس)

مدل هایی جذاب برای بانوان

 

موی حالت دار با چتری

 

این مدل مو به مدلی فمنیستی شناخته می شود. موهایتان را تا کمی بالای شانه هایتان کوتاه کنید، سپس پایین آن را حالت دهید تا چشمگیرتر شود. با این مدل دیگر نگران این که موهایتان کوتاه است و مدام روی صورت تان می ریزد نیز نخواهید بود.

 

مدل های جذاب مو برای بانوان (+عکس)

مدل هایی جذاب برای بانوان

 

جدیدترین مطالب سایت