نکات اصلاح آقایان

نکات اصلاح آقایان

نکات اصلاح آقایان

 
به طور معمول محصولاتی که برای اصلاح صورت به کار برده می‌شوند، انواع متعددی دارند و شامل صابون، کف‌های اسپری، خمیرهای کف کننده و خمیر اصلاح هستند. هدف از استفاده هر کدام از این محصولات، نرم کردن موها برای اصلاح آسان‌تر و راحت‌تر است…

 

اگر موها ضخیم و خشک هستند، احتیاج به فشار بیشتری برای تراشیدن داشته و در نتیجه تحریک بیشتری ایجاد می‌کنند. یک ماده اصلاح باید موها را به سرعت نرم کرده و سبب صاف شدن و سیخ شدن آنها شود تا راحت‌تر تراشیده شوند.

 

کرم یا خمیر اصلاح باید کف زیاد ایجاد کرده و کف زود خشک نشود و موجب تحریک پوست یا مخاط نشود. صابون‌های اصلاح به علت ایجاد ذرات متراکم در موها کف طولانی مدت‌تری را دارند اما صابون‌ها برای تولید کف باید در یک کاسه آب گذاشته شده و با فرچه روی پوست مالیده شوند بنابراین مورد استقبال نیستند. کرم‌های مولد کف نیز به دلیل لزوم استفاده از فرچه، امروزه کاربرد کمتری دارند.

 
از آنجایی که کرم‌های بدون فرچه حاوی روغن و آب هستند و یک لایه چربی روی پوست باقی می‌گذارند و کمتر سبب تحریک پوست می‌شوند، مناسب پوست‌های خشک و حساس هستند. این کرم‌ها شبیه مرطوب کننده عمل کرده و چون فاقد صابون یا حلال هستند و یا کمترین مقدار را دارند، موجب از بین رفتن چربی پوست نمی‌شوند. افراد دارای پوست‌های خشک بهتر است به جای محصولات بعد از اصلاح از کرم‌های نرم کننده یا لوسیون استفاده کنند.
 
 
افراد با پوست چرب اغلب مصرف کرم‌های اصلاح کف کننده یا کف‌های فشاری را ترجیح می‌دهند. این محصولات حاوی صابون یا سورفاکتانت بوده که چربی پوست را بهتر از کرم‌های بدون فرچه پاک می‌کنند. اگر پوست چرب باشد، بهتر است بعد از اصلاح، صورت را به طور کامل شست. همچنین استفاده از محصولات بعد از اصلاح به دلیل اثر خشک کنندگی مفید است. به هر حال اگر پوست طبیعی دارید و مانند افراد با پوست چرب نیازمند رعایت مواردی نیستند، می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی محصولی را برگزینید. به طور مثال کرم‌های بدون فرچه احتیاج به ظرف و فرچه ندارند و حتی نسبت به کف‌های اسپری خطر خالی شدن را نیز ندارند و برای مسافرت مناسب‌تر هستند. کرم‌های فشاری یا اسپری در اساس یک کرم کف کننده
 
 
در مایعی از پرویلانت و دیگر ترکیبات است و بهترین حسن آن کاربرد آسانش است. چند سالی است که کرم‌های فشاری گرم نیز به بازار آمده اما مورد استقبال نبوده چون هزینه تقریبا دو برابر کرم‌های معمولی داشته زمان نرم شدن موها را به طور قابل توجهی کاهش نمی‌دهد. حرارت این کرم‌ها موجب افزایش جذب آب به وسیله موها شده و نرمی موها را تشدید می‌کند.
 
 
آنچه در پایان بسیار مهم می‌دانم، آن است که مساله شایع، کمبود زمان کافی برای نرم شدن موهاست. اگر دو دقیقه برای خیس خوردن موها صبر کنید، متوجه خواهید شد که اصلاح راحت و آسان‌ خواهد بود.
 
 
جدیدترین مطالب سایت