انواع ماسک صورت برای زیبایی

انواع ماسک صورت برای زیبایی

ماسک آواکادو

درست کردن ماسک آواکادو ساده ترین کاری است که می توانید انجام دهید اما نتایج شگفت انگیزی در بر دارد، این ماسک نه تنها به موهای شما آبرسانی می کند بلکه موهای شما را ضخیم تر، جذاب تر، حرف شنو تر نیز می کند.

 

نیمی از آواکادو را رنده کنید و آن را با 2 زرده تخم مرغ مخوط کنید و آن را برای 15 دقیقه روی موهای خود بگذارید و سپس موهای خود را بشویید.

 

ماسک کره شکلاتی (Cocoa butter)و نارگیل

این ماسکی بی نظیر سوغات کشور برزیل است و موهای شما را سالم نگه داشته و براق می کند. کره شکلاتی را برای 20 دقیقه روی موهای خود قرار دهید و سپس با محلول آب و نارگیل شستشو دهید.

انواع ماسک صورت برای زیبایی

ماسک آلوئورا

خانم ها در آرژانتین برای حفظ زیبایی خود از این گیاه استفاده می کنند زیرا این گیاد دارای ویتامین های بسیار زیادی است. از این گیاه می توانید برای محافظت از اعضای بدن و پوست خود استفاده کنید و درپاره از موارد این گیاه خاصیت بهبود بخشی نیز دارد.آب آلوئورا را به شامپوی خود اضافه کرده و سپس موهای خود را با شامپو شستشو دهید یا اینکه به طور مستقیم با آب آلوئورا ماسکی برای پوست سر خود داشته باشید.

 

دستوری برای موهای سالم از مکزیک

زیبارویان مکزیکی هیچ گاه از سشوار برای خشک کردن موهای خود استفاده نمی کنند بلکه آنها ژلاتین را با آب و سرکه سیب مخلوط کرده و به مدت نیم ساعت روی موهای خود قرار می دهند.بعد از یک چنین ماسک مویی موها برق خاصی پیدا خواهند کرد.

 

ماسک کاکتوس در جامائیکا

آنها بر این عقیده هستند که استفاده از این ماسک باعث زنده کردن و بهبود موهای آسیب دیده می شود.

 

توصیه کانادایی ها : موهای خود را با آب سرد بشویید

متخصصان مو عقیده دارند که آب گرم موها رو خراب کرده و باعث شکنندگی آنها می شود هرچند آنها توصیه می کنند که این آب نباید خیلی خیلی سرد باشد.

انواع ماسک صورت برای زیبایی

ماسک بابونه پیشنهاد اسکاتلندی ها

توصیه می شود که بابونه را بپزید و سپس آنرا از صافی گذرانده و موهای خود را با آن بشویید.

 

کاری که ایرلندی ها برای شفافیت و تلالو موهای خود انجام می دهند

 

زنان ایرلندی معتقدند که شستشو موها با آب باران بسیار پرفایده است و برق خاصی به موها می بخشد (مواظب باشید! همیشه اولین باران در تهران باران اسیدی است. از آب این باران برای شستشو موهای خود استفاده نکنید.)

 

جدیدترین مطالب سایت