زیبایی طبیعی صورت

زیبایی طبیعی صورت

بهتر است بدانید هیچ زیبایی به پای زیبایی طبیعی شما نخواهد رسید. در اینجا به شما چند قانون ساده را یادآور می‌شویم که مطمئنا با رعایت آن زیباتر از همیشه جلوه خواهید کرد.

1. صاف بایستید جالب است بدانید خانم‌هایی که صاف می‌ایستند و حالت قوز کرده ندارند، جوان‌تر به نظر می‌رسند.

پس یاد بگیرید برای زیباتر به نظر رسیدن و دور شدن از دردهای ماهیچه‌ای و همچنین سردرد که وابسته به حالت اشتباه قرار گرفتن گردن است، صاف بایستید و بنشینید. می‌توانید در یک کلاس یوگا ثبت‌نام کنید تا راست ایستادن و نشستن را به شما آموزش دهد. انجام مرتب تمرینات یوگا می‌تواند سبب تقویت ماهیچه‌ها به ویژه ماهیچه‌های اندام پایینی شود. صاف ایستادن نه تنها سبب می‌شود ماهیچه‌های شما سالم و قوی باشد بلکه لاغرتر و زیباتر به نظر خواهید رسید.

 

2. ابروهایتان را پرپشت کنید اگر می‌خواهید صورت زیباتر و جذاب‌تری داشته باشید اجازه بدهید ابروهایتان درآید و پرپشت شود.

منظورمان داشتن ابروهای پر نیست بلکه داشتن حالت طبیعی است. ابروهای خیلی نازک و کم پشت صورت شما را پیرتر جلوه می‌دهد. اگر ابروهای کم پشت و نازکی دارید سعی کنید موقع آرایش با مداد کمی آنها را پرتر جلوه دهید.

زیبایی طبیعی صورت

3. موهایتان را رنگ کنید موهای سفید و خاکستری جلوی زیبایی شما را می‌گیرد.

پس بهترین کار این است که موهایتان را رنگ کنید و ترجیحا چند تکه مش هم لابه‌لای موهایتان درآورید. خوبی مش این است که به موهایتان حالت سایه‌روشن داده و شما را جوان‌تر نشان می‌دهد. البته مش‌هایتان را باید تنها یک درجه از رنگ موی واقعی‌تان روشن‌تر کنید.

 

4. سیگار نکشید
اگر سیگاری‌ هستید استفاده مکرر از کرم‌های ضد چروک و ماسک‌های تقویت کننده و آب‌رسان فایده‌ای نخواهد داشت. سیگار تمام تلاش‌های شما را نقش بر آب می‌کند. سیگار سلول‌های پوست را اکسید کرده و روند پیری آنها را سرعت می‌بخشد.

 

توصیه ما به شما این است که سیگار را ترک کنید چون ترک سیگار به پوست اجازه می‌دهد توانایی تولید سلول‌های جدید را هر چه سریع‌تر پیدا کند و چین و چروک کمتری روی پوست بیفتد. هر چه زودتر سیگار را ترک کنید شانس دوباره داشتن پوستی صاف و روشن برای شما بیشتر می‌شود.

زیبایی طبیعی صورت

5. دندان‌هایتان را جرم‌گیری کنید:
وضعیت دندان‌ها گاهی نشان‌دهنده سن شماست. سالانه برای ویزیت نزد دندانپزشک بروید و فراموش نکنید برای سفید و سالم نگه داشتن دندان‌هایتان بعد از هر غذا دندان هایتان را مسواک بزنید و حتما از یک خمیر دندان سفیدکننده کمک بگیرید. هر بار که چای یا قهوه نوشیدید دهانتان را آب بزنید و هر از چند گاهی دندان‌هایتان را جرم‌‌گیری کنید.

 

6. برای انجام مانیکور سری به آرایشگاه بزنید.
زیبایی دست‌ها همیشه یکی از معیارهای زیبایی خانم‌ها هستند. اگر می‌خواهید جوان‌تر به نظر برسید هر ماه حداقل یک مرتبه ناخن‌هایتان را مانیکور کنید تا پوست‌های مرده از اطراف ناخن‌هایتان جدا شده و ناخن‌هایتان براق شود. در ضمن با کمک آب و صابون و کرم‌های مرطوب‌کننده از پوست دست‌تان محافظت کنید تا پیر و چروکیده نشود.

 

جدیدترین مطالب سایت