بوتاکس می‌تواند همه مشکلات پوستی را رفع کند؟

مجموعه : سلامت پوست
بوتاکس می‌تواند همه مشکلات پوستی را رفع کند؟

 مقاومت پوست در برابر بوتاکس چگونه است؟

برای رفع عیب و عیوب پوست صورت می توان از بوتاکس استفاده نمود فواید و ضرر های بوتاکس را برای شما عزیزان بیان می نماییم بوتاکس می‌تواند برای هر فردی در هر سنی، و به عنوان یک روش درمانی مؤثر باشد. جنسیت و نوع پوست نیز نقش مهمی ندارند.در واقع این روش برای رفع چین و چروک و نقایص پوستی مؤثر است

 

باید به این نکته توجه داشته باشید که میزان تأثیر بوتاکس روی افراد یکسان نیست. اگر از این روش استفاده کرده‌اید و نتیجه مؤثر و دلخواهتان را نگرفته‌اید دلایل آن را در یکی از این موارد زیر جست‌وجو کنید.

 

دلایل فردی

اگرچه هنوز مشخص نیست چرا یک فرد به این روش پاسخ نمی‌دهد، اما این موضوع همواره به عنوان یکی از دلایل بی‌اثر بودن بوتاکس عنوان می‌شود. همچنین اثر بوتاکس برای برخی از افراد عمر کوتاه‌تری نسبت به دیگران دارد.

 

به گزارش تالاب:اثر بوتاکس معمولاً به مدت چهارماه برای بسیاری از افراد باقی می‌ماند اما در برخی از افراد اثر آن از بین می‌رود و مثلاً بیش از ۶ هفته باقی نمی‌ماند. دلیل اینکه چرا اینگونه است برای متخصصان زیبایی ناشناخته است اما آنها دریافته‌اند که این روش همواره به طور یکسان عمل نمی‌کند.

 

محدودیت‌های بوتاکس 

بوتاکس نمی‌تواند همه مشکلات پوستی را رفع کند. اگر چین و چروک‌های صورت شما خیلی عمیق و کهنه باشد بوتاکس معمولاً مؤثر است، اما اگر بخواهید فرو رفتگی‌ها و حفره‌های پوستی را پر کنید، ممکن است نتوانید با این روش نتیجه دلخواه را به دست بیاورید. همچنین بوتاکس برای افرادی که پوست خیلی شل و آویزانی دارند،

 

کمتر مؤثر است. در این موارد برای درمان نقایص پوست باید از روش‌های مؤثر و مطلوب‌تری استفاده کنید. این به معنای آن است که اگر شما از بوتاکس نتیجه نمی‌گیرید به این دلیل است که این روش برای خواسته شما مناسب نیست.

 

مواد نامناسب

برای اینکه بوتاکس اثر کند باید از مقدار مناسب و ماده با کیفیت استفاده کنید. خیلی از اوقات به این دلیل اثر مطلوب آن را نمی بینید که از ماده نامناسب یا به مقدار نامناسب برای شما استفاده شده است. کیفیت و نحوه استفاده از بوتاکس بسیار مهم است.

 

مقاومت در برابر بوتاکس

اگرچه این مورد بسیار نادر است. اما برخی از افراد اثر این روش را روی پوست خود مشاهده نمی‌کنند چون پوست‌شان نسبت به این ماده مقاوم است. افراد بسیار کمی در برابر این روش مقاوم هستند. اما اگر شما تأثیری مشاهده نمی‌کنید این احتمال را هم باید در نظر بگیرید. به ویژه اگر هیچ دلیل قانع کننده دیگری برای عدم تأثیر بوتاکس نمی‌شناسید. برخی از افراد از همان اولین تزریق بوتاکس نسبت به آن مقاوم می‌شوند. اما عده‌ای به مرور زمان و پس از انجام چند تزریق نسبت به آن مقاوم می‌شوند.

 

جدیدترین مطالب سایت