خلاص شدن از چین و چروک با ماسک معجزه آسا

مجموعه : سلامت پوست
خلاص شدن از چین و چروک با ماسک معجزه آسا

ماسک پیشنهادی غافلگیر کننده برای رفع چین و چروک

 با گذشت زمان و ایجاد چین و چرک برروی صورت باعث شده است تا راه های برای رفع این چین چروک به وجود آید در ادامه مطلب این ماسک جادویی را برای شما عزیزان نمایش می دهیم.بوجود آمدن شیارهای عـرضی در پیشانی و شیارهای طـولی در بین دو ابرو و نیز شیارهای کنار چشم ها و دهان و بر روی گونه ها را چروک نامند.

 

چین و چروک دارای علامت های مختلفی از جمله افزایش سن است که در این مورد هر چقدر مراقبت های زیبایی را برای پوست تان لحاظ کنید باز هم دچارش می شوید.از بین رفتن کلاژن پوست از علت های چین و چروک است.

 

خلاص شدن از چین و چروک با ماسک معجزه آسا

 

پاکسازی چین و چروک صورت

کلاژن باعث سفت شدن و انعطاف پذیری سطح پوست می شود. ماسک های کریستالی کلاژن در طی یک شب چین و چروک را از بین می برد و پوست شما را صاف می کند. با گرمای بدن کلاژن وارد بدن می شود و به طور مستقیم از منافذ عبور می کنند.

 

در ادامه ی مطلب راهی را برای از بین بردن چین و چروک پوست ذکر خواهیم نمود:

 

وسایل لازم:

حوله

 آب گرم

 لایه بردار

 ماسک کلاژن

 

خلاص شدن از چین و چروک با ماسک معجزه آسا

 

آماده ماسک برای چروک های صورت

نحوه ی انجام :

صورت خود را به آرامی با آب گرم و لایه بردار بشویید. حوله ی خشک را روی صورت خود قرار دهید اما روی آن نمالید. در واقع نمی خواهیم قبل از چسباندن ماسک باعث آسیب و حساسیت پوست شویم.

 

ماسک را از بسته بیرون بیاورید و بلافاصله روی پوست خود قرار دهید. بهتر است ماسک قبل از قرار داده شدن روی پوست کمترین میزان برخورد با هوا را داشته باشد.

 

ماسک را از گوشه های دماغ کاملا به پوست بچسبانید و هوای بین آن را بگیرید. ماسک را یک شب کامل روی صورت خود قرار دهید. از انجا که این ماسک خیس نیست، روی تشک یا بالش نمی چکد.

 

ماسک را روز بعد دور بریزید زیرا مواد مغذی و کلاژن ها در طول شب جذب شده اند و چیزی برای دفعه ی بعد باقی نمانده است. در آخر، صورت خود را با آب گرم بشویید و با حوله خشک کنید.

 

 

خلاص شدن از چین و چروک با ماسک معجزه آسا

از چین و چروک خلاص شوید!

 

جدیدترین مطالب سایت