روشی برای سفید کردن تیرگی زیر بغل و کشاله ران

مجموعه : سلامت پوست
روشی برای سفید کردن تیرگی زیر بغل و کشاله ران

روشی برای سفید کردن تیرگی زیر بغل و واژن و کشاله ران

 

+ همچنین بخوانید : روش هایی برای روشن کردن پوست واژن و بین ران ها

 

استفاده از خیار، سیب زمینی، لیموترش و زردچوبه می تواند به سفید شدن تیرگی پوست زیر بغل، واژن، ناحیه تناسلی و کشاله ران کمک کند.

 

سفید شدن تیرگی پوست زیر بغل، واژن، ناحیه تناسلی و کشاله ران

اگر زیر بغل , کشاله ران و ناحیه تناسلی بدنتان دچار تیرگی شده بجای ناراحتی و استفاده از مواد شیمیایی مضرر میتوانید به مرور با مواد خانگی و طبیعی پوست خود را روشن کنید. در ادامه چندین روش خانگی برای روشن و سفید شدن بدنتان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

سیب زمینی و خیار نیز پوست زیر بغل و واژن را روشن می‌کند به این صورت که قطعات سیب زمینی با خیار را روی نقاط تیره قرار دهید و بعد از 10 دقیقه بشویید. همچنین می‌توانید آب سیب زمینی و خیار را مخلوط کنید و با یک دستمال آن را به زیر بغل بمالید.

 

یکی دیگر از روش‌های رفع تیرگی زیر بغل و واژن ، استفاده منظم از سرکه سیب است. بعد از اینکه سرکه 15 دقیقه روی پوست ماند ، آن را با آب بشویید.

نکته : خیلی مراقب باشید مواد وارد واژن نشود.

 

به زیر بغل‌هایتان لیموترش بمالید

لیموترش‌ها حاوی سفیدکننده‌هایی طبیعی هستند. همچنین ضد میکروب هم هستند، بنابراین با استفاده از لیموترش، نه تنها زیر بغلتان سفید، بلکه تمیز و سرحال هم خواهد شد. ماهیت اسیدی لیموترش، یک خاصیت عالی برای روشن کردن پوست زیر بغل است، و اگر بطور مرتب از آن استفاده کنید، بزودی زیر بغلتان همرنگ پوست اندام‌های دیگرتان خواهد شد.

 

روشی برای سفید کردن تیرگی زیر بغل و کشاله ران

 

پودر زردچوبه برای رفع تیرگی زیر بغل

پودر زردچوبه با خاصیت دارویی فراوانی یکی از مهم ترین ادویه جات هند است، مقداری از پودر زردچوبه را با 2 قاشق کشک و 1 قاشق آرد مخلوط کنید و به مدت 30 دقیقه بر روی سطح زیر بغل بگذارید و بعد بشورید. این کار را 2 بار در هفته برای یک ماه انجام دهید تا تفاوت را ببینید.

 

مخلوط آب و جوش شیرین

ترکیبی از آب و جوش شیرین هم یک درمان خانگی بی‌نظیر دیگر برای سفید کردن تیرگی زیر بغل است. مخلوط را بسازید و زیر بغلتان را بطور کامل به آن آغشته کنید. کمی‌صبر کنید، سپس زیر بغلتان را بشویید. همانند لیموترش، باید مدتی این راه درمانی را استفاده کنید تا نتایج مشخصی بدست بیاورید.

 

تاثیر خیار در رفع تیرگی زیر بغل

خنکی موجود در خیار باعث جوتنی و شادابی پوست می‌شود. آب خیار را با مقداری زرد چوبه در قسمت مورد نظر بزنید و بعد از چند دقیقه بشورید.

 

آرد نخود با شیر یا ماست

شما به چند قاشق غذاخوری آرد نخود و ماست ساده یا شیر احتیاج دارید. آرد را با ماست یا شیر ترکیب نمایید و مخلوط بدست آمده را به زیر بغلتان بمالید. اگر کثیف شدن ملافه‌هایتان مهم نیست، می‌توانید بگذارید این مخلوط در طول شب روی پوستتان بماند. از آنجایی که کاملا طبیعی هستند، اثر سوءی نخواهند داشت. اگر می‌خواهید نتیجه‌ی سریع‌تری بگیرید، می‌توانید مقداری آبلیمو هم به آن بیفزایید.

 

همه دوست دارند که زیر بغل نرمالی داشته باشند که از باقی بدنشان تیره‌تر نیست و بوی بدی هم نمی‌دهد. بجای اینکه صبر کنید تا ناچار به درمانش شوید، می‌توانید از آن پیشگیری کنید. تراشیدن موهای زیر بغلتان را بصورت منظم متوقف کنید، از موبرهای شیمیایی استفاده نکنید، و بلافاصله پس از تراشیدن موهای زیر بغلتان هم از دئودورانت استفاده نکنید.

 

به یاد داشته باشید که پوست این ناحیه خیلی حساس است، پس با مراقبت از آن، روشن خواهد ماند.

 

تاثیر سیب زمینی در رفع تیرگی بغل

سیب زمینی نه تنها مزه خوبی دارد بلکه در درمان تیرگی موثر است، آب سیب زمینی را بگیرید و به مدت 15 دقیقه بر روی پوست زیر بغل بگذارید هم چنین از سیب زمینی رنده شده هم میتوانید استفاده کنید.

 

تک رژ

جدیدترین مطالب سایت