رنگ شاخص سال 2017 مشخص شد (+عکس)

رنگ شاخص سال 2017 مشخص شد (+عکس)

رنگ مد سال 2017 مشخص شد

با تایید رنگ سال از طرف موسسه پنتون تمام شرکت های مد در هر عرصه با پیروی از رنگ مد محصولات خود را تطبیق با این رنگ انتخاب می کنند با ما در سایت تالاب باشید با بهترین ها ۲۰ انتشار رنگ سال  ۱۷ میلادی و همچنین رنگ سال ۱۳۹۶ شمسی بعضی خبرگزاری ها اعلام کردند ولی هنوز از طرف موسسه پنتون تایید نشده است.

رنگ شاخص سال 2017 مشخص شد (+عکس)

رنگ سال 2017

 

به گزارش تالاب : از سال ۲۰۰۰ به بعد موسسه رنگ پیتون رنگ سال هر ساله در ماه دسامبر انتخاب و اعلام می کند. این موسسه رنگ مورد نظر را بر اساس آنچه مردم به دنبال آن هستند انتخاب کرده به طوریکه مردم با استفاده از آن بتوانند پاسخگو نیازهایشان باشند. این رنگ الزاماً رنگ خیلی پرفروش و جذاب بازار مد نیست بلکه رنگی است برای طراحان در تمامی بخش ها که بیان کننده حالت و نگرشی در بخشی از مردم است.

 

برای تبدیل حال و هوای موجود در جامعه، تیمی شروع به بررسی کرده تا رنگی را که استفاده صعودی در جامعه داشته و در بیشتر بخش ها ی طراحی قابل استفاده باشد را انتخاب کنند. رنگ سال ۲۰۱۷ پنتون ترکیب رنگ یاسی و بنفش است رنگ انتخاب شده به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷ پانتون رنگ یاسی و بنفش هستند که نشان از متانت و آرامش می باشند آنچه باید بدانیم این است که هر رنگی معانی ذاتی و سمبلیک مختص به خود را دارد.

رنگ شاخص سال 2017 مشخص شد (+عکس)

رنگ مد سال 2017

 

بنفش گل شاه پسند که امروز در شبکه های اجتماعی اعلام شده به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷ و ترکیب دو رنگ آبی و صورتی که هر دو نشان از متانت و آرامش می باشد.رنگ یاسی و بنفش به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.موسسه رنگ پیتون برای سال ۲۰۱۷ ترکیب رنگ یاسی و بنفش را انتخاب کرده است.

 

جدیدترین مطالب سایت