مدل های زیبای طراحی دکوراسیوم در آشپزخانه

مدل های زیبای طراحی دکوراسیوم در آشپزخانه

مدل های زیبای کابینت های  در آشپزخانه

در خانه بیشترین مکانی که بیشترین جلوه را در خانه داردبرای این منظور اززیباترین مدل های کابینت های زیبای را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم تمامی سطوح آشپزخانه مستعد پذیرش آلودگی و گرد و خاک و میکروب است که این موضوع درباره کابینت ها احتمال بسیار بیشتری دارد. برای مثال یکی از راه هایی که می توان در دکوراسیون آشپزخانه انجام داد قرار دادن کابینت ها در سمت روشن تر آشپزخانه است.

 

به گزارش تالاب :آشپزخانه قلب هر خانه به حساب آمده و علاوه بر آن سخت ترین فضایی در خانه است که احتیاج به پاکیزگی و نگهداری بیشتر دارد. تمامی سطوح آشپزخانه مستعد پذیرش آلودگی و گرد و خاک و میکروب است که این موضوع درباره کابینت ها احتمال بسیار بیشتری دارد.

 

برای مثال یکی از راه هایی که می توان در دکوراسیون آشپزخانه انجام داد قرار دادن کابینت ها در سمت روشن تر آشپزخانه است. در کنار رنگ، طرح و یا جزییاتی که برای دکوراسیون کابینت در نظر می گیرید به این نکات هم توجه کنید تا با نحوه نگهداری بهتر آشپزخانه و حفظ ارزش و ماندگاری بیشتر کابینت ها آشنا شوید.

 

۱- دری با جزییات مینیمال انتخاب کنید.

مدل های زیبای طراحی دکوراسیوم در آشپزخانه

 

به گفته گروه کابینت هیمان درهایی که به سبک تابلو طراحی شده اند با شکاف و برآمدگی هایی که دارند در مقابل هرگونه گرد و خاک مانند یک آهنربا عمل خواهند کرد اما درهای متحرک و ورقه ای چنین نیستند بنابراین لازم نیست که زمان زیادی را برای پاک کردن آنها صرف کنید.

 

اگر هم می خواهید سنتی تر عمل کنید و از درب های دکوراتیو بهره ببرید می توانید از طرح و نقاشی هایی استفاده کنید که نوعی لعاب و درخشش داشته باشد. این موضوع باعث می شود که شکاف ها کمابیش پر شده و یا فضایی که برای گرد و خاک ها موجود هستند پنهان شوند.

 


۲- چگونگی تمام کردن کابینت ها

 

مدل های زیبای طراحی دکوراسیوم در آشپزخانه

 

به طور طبیعی دو حالت برای به اتمام رساندن کابینت ها وجود دارد: به طور مجزا یا متصل. حالت اول معمولا با تخته های چند لایه ای صورت می گیرد که رنگ های کابینت شما را یکسان و یکدست می کند. نرم و براق هستند و شما حتی می توانید پارچه هم برروی آن بکشید و آن را به راحتی تمیز کنید.

 

نوع دیگر که به صورت متصل انجام می گیرد به گونه ای است که چیزی شبیه به تابلو با همان طرح  بر روی در قرار خواهد گرفت که به دکوراسیون آشپزخانه شما شخصیت و زیبایی می بخشد. زمانی که انتهای کابینت را با طرح تابلو مانند متصل می کنید از خطرات و مسائلی که ممکن است در روند نگهداری از کابینت های شما خلل ایجاد کند جلوگیری خواهید کرد.

 


۳- از استفاده از طرح های خیلی پیچیده و فانتزی خودداری کنید.

 

مدل های زیبای طراحی دکوراسیوم در آشپزخانه

طرح هایی مانند شکل تاجی یا طرح های دکوراتیو دیگر مثل دسته و پایه هایی که به شکل فانتزی برای کابینت ها تعبیه می شوند هم در عملکرد و سرعت تمیزکردن و نگهداری از کابینت های شما موثر هستند.

 

شما می توانید به جای استفاده از چنین طرح هایی از کابینت با رنگ بندی زیبا و متنوع استفاده کنید که رنگ آمیزی متفاوت تری نیز داشته باشند و صورتی مدرن به فضای آشپزخانه شما القا کند.

 


۴- به جای نقاشی از سطوح رنگی استفاده کنید.

 

مدل های زیبای طراحی دکوراسیوم در آشپزخانه

نقاشی و رنگ آمیزی جوانب مثبت و منفی بسیاری دارند. به گفته کابینت هیمان هر دوی آنها می توانند جای اثر انگشت و لکه ها را به خوبی نمایان کنند. سطوح نقاشی شده حتی می توانند لکه های غذا را هم نشان دهند. درصورتی که سطوح رنگی داشته باشید اگر بر روی کابینت شما یک خراش افتاد می توانید با استفاده از یک ماژیک آن را پوشش دهید.

 

اما این کار در زمانی که برروی کابینت نقاشی شده باشد کمی سخت تر خواهد بود چرا که پیدا کردن ماژیکی که دقیقا با رنگی که بر روی کابینت زده شده هماهنگ باشد کار بسیار سختی است.

 


۵- طرحی با رنگ تیره انتخاب کنید.

مدل های زیبای طراحی دکوراسیوم در آشپزخانه

می توانید از چوب هایی با رنگ تیره برای کابینت های خود استفاده کنید. چیزی مثل چوب بلوط و گردو. چنین سطوحی خراش ها را نمایان نمی کنند بنابراین پیشنهاد خوبی برایتان به حساب می آیند.

 


۶- استفاده از فلزآلات

مدل های زیبای طراحی دکوراسیوم در آشپزخانه

اگر می خواهید از جا ماندن اثر انگشت و هرچیزی شبیه به آن بر روی کابینت آشپزخانه جلوگیری کنید حتما به دنبال خرید دسته و دستگیره فلزی برای کابینت های خود باشید. این دستگیره ها برای حفظ زیبایی و استفاده درست از کابینت ها بسیار مناسب هستند.

اگر از استیل هم استفاده می کنید سعی کنید همیشه آنها تمیز نگه دارید چرا که بعضی لکه ها مثل اثر انگشت و یا لکه آب را نشان خواهند داد. برنز براق و جلا داده شده، روی صیقل داده شده و فلزات سفید هم نگهداری آسانی دارند که علاوه بر زیبایی بسیاری که به آشپزخانه شما هدیه می دهند بسیار کارآمد هم هستند.

 


۷- از استفاده از درهای شیشه ای اجتناب کنید.

 

مدل های زیبای طراحی دکوراسیوم در آشپزخانه

 

ممکن است که وجود پنجره های متعدد روح آشپزخانه به حساب بیاید اما این را هم بدانید که چنین چیزی سطوحی که باید همیشه پاکیزه نگه دارید را افزایش می دهد. نکته ای که وجود دارد این است که تمامی لکه ها و آثار گرد و خاک بر روی سطوح شیشه ای نمایان و مشخص هستند. همچنین باید مراقب این هم باشید که هرچیزی را که در پشت این سطوح شیشه ای قرار می دهید کاملا منظم و مرتب بچینید.

 

خوبی سطوح شیشه ای احساس خوب و خوشایندی است که به دکوراسیون آشپزخانه شما هدیه می دهد که خود نوعی حس گرما و خوش آمدگویی نیز به حساب می آید. اگر می خواهید به دنبال جایگزینی با نگهداری کمتر برای شیشه باشید می توانید از کابینت هایی با رنگ روشن استفاده کنید. چنین گزینه ای مانند سطوح شیشه ای عمل کرده و احساس گرما و آسایش را به مهمانان شما القا می کنند.

 


۸- قفسه بندی های باز را کاهش دهید.

 

مدل های زیبای طراحی دکوراسیوم در آشپزخانه

 

قفسه بندی باز مانند یک بوم نقاشی برای نشان دادن وسایل آشپزخانه و دکوری شما عمل کرده و چه بر روی دیوار باشد چه بر روی جزیره و یا کابینت شما، بسیار زیبا هستند. اما زمان و انرژی زیادی می خواهند تا آن را مرتب و تمیز کرده و از نبودن گرد و خاک مطمئن شوید.

 

به پیشنهاد کابینت هیمان برای کمتر کردن کار خود سعی کنید آنها را بر روی سطوحی مثل میز آشپزخانه که لازم هستند قرار دهید تا جایی مثل طبقه های کابینت. همچنین برای افزودن زیبایی به فضای آشپزخانه خود می توانید از کوسن، صندلی های زیبا و یا وسایلی از این دست استفاده کنید.

 


۹- از رطوبت کابینت سینک خود جلوگیری کنید.

 

مدل های زیبای طراحی دکوراسیوم در آشپزخانه

 

این موضوع جزو مهمترین مسائلی است که حتما باید در نظر داشته باشید. دو روش برای حفظ کابینت سینک در برابر رطوبت وجود دارد: می توانید کابینتی با سطوح چوبی چندلایه داشته باشید که باعث نفوذ ناپذیری سطح گردد. راه دیگر هم این است که از یک پادری و حصیر در کف کابینت استفاده کنید که مانند یک طبقه عمل کرده و مانعی در برابر رطوبت بوده و از نفوذ ترشحات جلوگیری می کند.

جدیدترین مطالب سایت