گل‌ها را کجا بگذارید؟

گل‌ها را کجا بگذارید؟

گل‌ها را کجا بگذارید؟

 

بهترین مکان برای قرار دادن گل ها کجای خانه یا محل کار است….

 

ضلع شرقی خانه بهترین فضا برای نگهداری از گیاهان و گل‌های آپارتمانی است.

 

به گزارش تالاب به اعتقاد کارشناسان فنگ‌‌شویی از آنجا که خورشید از مشرق طلوع می‌کند، قرار دادن گیاهان می‌تواند مناسب‌ترین مکان برای آنها باشد. به این ترتیب گیاهان نور و انرژی بیشتری دریافت می‌کنند و ماندگاری بهتری خواهند داشت.

 

ضمن آنکه با دریافت نور آفتاب، انرژی بیشتری در فضای خانه به وجود خواهند آورد که در دور کردن و از بین بردن انرژی‌های منفی و مخرب در محیط زندگی بسیار موثر است.

 

دیوارتان را طبیعی کنید
 انتخاب رنگ زرد، سبز یا قهوه‌ای برای ضلعی از خانه که تصمیم دارید گیاهان و گل‌های آپارتمانی را در آن نگهداری کنید از 2 نظر اهمیت دارد. به اعتقاد کارشناسان فنگ‌‌شویی قرار گرفتن گل‌ها و گیاهان در مجاورت این ترکیب رنگی می‌تواند هارمونی بسیار خوب و انرژی بخشی را درفضای خانه به وجود آورد.

 

فضایی که یادآور طبیعت بکر و زیبای جنگل است و تماشای آن در طول روزهای نوروز به ویژه برای خانواده‌هایی که تصمیم به سفر ندارند و قصد دارند در این روزها در منزل استراحت کنند و به دید و بازدید با اعضای فامیل بپردازند، بسیار مسرت بخش است.

 

توصیه ما به شما این است که تا حد امکان از رنگ سبز یا زرد برای پوشش دیوار استفاده کنید و در صورت نیاز از صندلی یا مبلمان چوبی یا پارکت‌های قهوه ای رنگ برای افزایش هارمونی و زیبایی ضلعی که گیاهان را در آن قرار می‌دهید، بهره بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت