چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحتر راه بریم؟

مجموعه : مدل کفش
چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحتر راه بریم؟

چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحتر راه بریم؟

اگر شما به پوشیدن کفش های پاشنه بلند عادت ندارید، برایتان مشکل است که بدون افتادن و لغزیدن حرکت کنید. در اینجا نکاتی را بیان می کنیم که به شما کمک می کند تا بدون افتادن، بتوانید با کفش پاشنه بلند راه بروید.

 

1-مطمئن بشوید که کفش پاشنه بلند کاملا اندازه پای شما است. این نخستین نکته در راه رفتن با کفش های پاشنه دار است. کفشی را انتخاب کنید که مناسب و اندازه پای شما است. اگر کفشتان خیلی بزرگ باشد، این خطر وجود دارد که پای شما بلغزد و زمین بخورید، زیرا پای شما در این کفش سر می خورد. اگر هم کفش خیلی تنگ باشد، راحت نیست و شما به شکلی غیر طبیعی راه خواهید رفت.

 

۲-پیش از بیرون رفتن از خانه تمرین کنید. اگر به تازگی کفش پاشنه بلند می پوشید، زمانی را برای تمرین صرف کنید و در اتاق خودتان که کسی شاهد راه رفتن ناجور شما نیست، این کار را انجام بدهید. راه رفتن را بر روی سطح فرش شده و سطح سخت و سرامیکی امتحان کنید. سپس بالا و پایین رفتن از پله ها را تمرین کنید تا زمانی که در کفش های پاشنه بلند خود احساس راحتی کنید.

چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحتر راه بریم؟

کفشهای پاشنه بلند

 

3-حالا وقت آن رسیده است که کفش ها را بیرون از خانه بپوشید. وقتی در راه رفتن با این نوع کفش ها در خانه مهارت پیدا کردید، کفش ها را بیرون از خانه برای مدت کوتاهی بپوشید. اگر می خواهید زمان طولانی را بیرون از خانه باشید، یا هر موقعیتی که باید بسیار تحرک و فعالیت داشته باشید، کفش پاشنه بلندتان را نپوشید. پس از اینکه مهارت کافی کسب کردید، می توانید این کارها را انجام بدهید.

 

4-آخرین آزمایش: پس از پشت سر گذاشتن سه مرحله اول، نوبت آخرین آزمایش است. کفش های پاشنه بلندتان را بپوشید و با آنها برقصید. اگر بتوانید بدون زمین خوردن به راحتی حرکات موزون انجام دهید، شما در این کار حرفه ای شده اید. به شما تبریک می گوییم.

 

۵-اعتماد به نفس داشته باشید. هنگام قدم زدن با کفش های پاشنه بلند، اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. وضعیت و رفتار شما نیمی از موفقیت شما است.

 

۶-تمرین را رها نکنید. حداقل یکبار در هفته کفش های پاشنه بلند خود را بپوشید.

 

۷-کفش هایی که پاشنه های فوق العاده بلندی دارند، انتخاب نکنید. افراد بسیار کمی می توانند با پاشنه ۱۵ سانتی به خوبی راه بروند. علاوه براین شما با پوشیدن چنین کفشی، احساس سرگیجه خواهید کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت