طرز عوض کردن لباس برای زنان وزن بالا

طرز عوض کردن لباس برای زنان وزن بالا

آموزش عوض کردن لباس ها برای خانم های چاق 

 

همیشه عوض کردن لباس های چاق برای خانم ها بسیار سخت است برای این سختی با سایت تالاب همراه شوید تا راز درستی را متوجه شوید.

 

به گزارش تالاب اکنون که در چگونه های گذشته فرم های مختلف بدن را شناختیم و لباس مناسب برای هر بدن را نیز معرفی کردیم، وقت آن است که به برخی جزئیات در خوش پوشی بپردازیم. در ادامه به برخی نکات که اغلب در خوش پوشی فراموش می شوند اشاره می کنیم.

 

 مناسب مراسمی که شرکت می کنید، لباس بپوشید. فرقی نمی کند هیکل شما چگونه باشد، اگر به بهای پنهان کردن اضافه وزن خود، لباسی بپوشید که مناسب مراسم نیست، بیشتر در چشم می آیید و متهم به بدلباسی هم می شوید.

 

 فرقی نمی کند چقدر اضافه وزن داشته باشید، تمیز باشید. حتی اگر بهترین اندام را هم داشته باشید، بدون تمیزی فایده ای ندارد. ابتدا استحمام کنید و سپس از عطر و اسپری ضد عرق مناسب استفاده کنید.

 

 لباس سایز خود بپوشید. لباسی تنگ شما را جذاب تر و اندامتان را ظریف تر نمی کند، تنها باعث ناراحتی شما در لباس در طول شب و مشخص شدن انحناهای بدنتان می شود.

 

 همخوانی داشته باشید! این روش کمی مشکل ساز است، زیرا قانون خاصی ندارد. اما یک طیف رنگی خاص را انتخاب کنید و آن را دنبال کنید. همخوانی صرفا شامل رنگ نمی شود، لباس باید در طرح و شکل نیز همخوانی داشته باشد. لباس هایی که هر یک طرح متفاوتی دارند، اضافه وزن شما را بیشتر به چشم می آورند. لباس های گل گلی، چه ریز و چه درشت، از همه بدتر هستند.

 

 در مورد رنگ، مطمدنا رنگ های تیره بهتر هستند. رنگ های روشن شما را خیلی چاق تر نشان می دهند. اما اگر از پوشیدن لباس های سیاه خسته شده اید، از یک کیف یا کفش قرمز برای تنوع بخشی به ظاهر خود استفاده کنید. هر چند رنگ سفید اصلا برای شما مناسب نیست، اما در کنار رنگ سیاه مشکل کمتری ایجاد می کند.

 

 جواهرات و زیرآلات را نیز فراموش نکنید. زیورآلات راه خوبی برای منحرف کردن توجه افراد از نواحی مشکل دار بدن شما است. از گوشواره یا گردنبندی زیبا استفاده کنید تا توجه را از پایین تنه ی خود به بالاتنه بکشید. کمربند را در گودترین قسمت کمر ببندید. از کمربندهای کلفت تر، چه برای شلوار و چه برای لباس، استفاده کنید.

 

 از کیفی با رنگی مناسب و شکیل استفاده کنید تا تیپ شما را تکمیل کند. اما هرگز از کیف های دستی کوچک استفاده نکنید. این کیف ها به نحو نامناسبی شما را بزرگ نشان می دهند. کیفی مناسب سایز بدن خود انتخاب کنید.

 

 هیچ چیز کوتاهی مناسب شما نیست. از تی شرت کوتاه، موی کوتاه گرفته تا زیورآلات کوتاه، همه شما را چاق تر و گردتر نشان می دهند. گردنبندهای کوتاه گردن شما را کوتاه تر و چاق تر نشان می دهند. از آویزهای بلند تا رو یا زیر سینه استفاده کنید تا اندام شما را کشیده تر نشان دهند. برای لاغرتر کردن صورت هم از گوشواره های آویز و بلند استفاده کنید.

 

خودت باش. مد بیان کننده ی شما و علایق شما است. خوش تیپ بودن به معنی منحصر به فرد بودن است. بنابراین سعی کنید سلیقه ی خود را هم اعمال کنید.

 

 

جدیدترین مطالب سایت