اردوهای تیم ملی بوکس

مجموعه : اخبار ورزشی
اردوهای تیم ملی بوکس

اردوهای تیم ملی بوکس

 

علی مظاهری، فروتن گل‌آرا و امین قاسمی پور که به دور جدید اردوهای تیم ملی دعوت شده بودند به دلیل عدم حضور در اردوها از اردوها کنار گذاشته شدند. کادر فنی تیم ملی این سه نفر را به دلیل بی‌نظمی کنار گذاشت.

 

این سه ملی‌پوش در مسابقات قهرمانی آسیا که ماه قبل در اردن برگزار شد از دور مسابقات حذف شدند که بعد از آن مدیر تیم‌های ملی به شدت از آنها انتقاد کرد و حتی گل آرا و قاسمی پور را به اردوها دعوت نکرده بود.

 

البته یک روز قبل از شروع اردوها و با نظر کادر فنی تیم ملی به عنوان نفرات ذخیره به اردوها دعوت شدند و با آنها صحبت شده بود که به اردوها بیایند، ولی به هیچ مسابقه‌ای اعزام نخواهند شد! بعد از این مسائل گل آرا و قاسمی پور از حضور در اردوها امتناع کردند.

 

مدیر تیم‌های ملی علی مظاهری را تمام شده عنوان کرده بود. سجاد محرابی دیگر ملی‌پوش بود که در این مرحله از اردوها غایب بود، اما کادر فنی بعد از شنیدن دلایل او، فرصت داد تا خودش را امروز (سه‌شنبه) به اردوها برساند، در غیر این صورت او هم از اردوها کنار گذاشته خواهد شد.

 

تیم ملی بوکس ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در قزاقستان آماده می‌کند. این رقابت‌ها مهر ماه در آلماتی برگزار خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت